استاد طب فیزیکی و توانبخشی گفت:کمردرد یک علامت است و همیشه دردها علامت بوده و بیماری نیست، بلکه باید ایجاد کننده کمردرد را بررسی کنیم.سید منصور رایگانی، استاد طب فیزیکی و توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درباره «انواع کمردردها»، بیان داشت: کمردرد یک علامت است و همیشه دردها علامت بوده و بیماری نیست، بلکه باید ایجاد کننده کمردرد را بررسی کنیم.
کد خبر: ۲۷۰۰۰۲ تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
یافته پژوهشگران بریتانیایی؛
طبق گزارش جدید محققان، افرادی که برای درمان بیماری های التهابی داروهای استروئیدی مصرف می کنند در معرض ریسک بالا ابتلا به فشارخون بالا قرار دارند.
کد خبر: ۲۲۱۴۳۸ تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
رئیس انجمن روماتولوژی ایران گفت: بررسی ها نشان می دهد که ۴۳ درصد افراد بالای ۱۵ سال در کشور از دردهای استخوانی شکایت دارند.
کد خبر: ۲۰۰۳۱۰ تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۷/۲۲