دکترنوری

دکترنوری
سال ۱۳۸۰ نقطه ی عطفی می شود تا او تصمیم بگیرد که تمام ایام سال را روزه بگیرد. سالهاست که دکتربر تصمیم خود ثابت قدم مانده و تمام ایام سال روزه است. وقتی از فلسفه ی روزه گرفتن پرسیدم،تسکین معنوی و پناه بردن به خداوند برای آرامش را دلیل آن بیان کرد.
کد خبر: ۱۶۱۸۲۵    تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۲/۰۵