برف‌روبی

برف‌روبی
حاتم طهماس‌پور مدیرکل امور عشایری استان اردبیل عصر روز سه‌شنبه در جریان برف‌روبی جاده‌های عشایری در دامنه‌های سبلان اظهار کرد: با تلاش راهداران عملیات برف‌روبی از اردیبهشت ماه شروع شده و ما آخرین نقطه مسیرهای کوهستانی سبلان را برای تردد عشایر برف‌روبی کرده و بازگشایی را انجام دادیم.
کد خبر: ۲۹۵۷۶۴    تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۰۳