الشهبه

الشهبه
پس از گذشت بیش از دو ماه از تجاوزات عربستان به یمن، جنگنده‌های عربستانی برای اولین بار ساختمان رادیو و تلویزیون صعده واقع در شمال این کشور را هدف قرار دادند.
کد خبر: ۹۰۷۲۸    تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۳/۱۱