تظاهرات گسترده لبنانی‌ها در بیروت

هزاران نفر از مردم بیروت در میدان «النجمه» در مرکز پایتخت لبنان برای شرکت در تظاهرات کمپین «دیگر بس است» گرد هم آمده‌اند.
تظاهرات گسترده لبنانی‌ها در بیروت
کد خبر: ۹۹۰۵۴
۰۹:۱۵ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۴
به گزارش «شیعه نیوز»، این تظاهرات که موعد آن از شنبه گذشته مقرر شده است، در اعتراض به ناکارآمدی دولت در جمع کردن زباله‌ها و تعطیلی خدمات شهری و فساد دولتی برگزار می‌شود.

شنبه هفته گذشته پس از تظاهرات گسترده ساکنین بیروت، کمیته «هماهنگی بین هیأت‌های تجمع مدنی»، در کنفرانس خبری از برگزاری تظاهرات دوباره در تاریخ ۹ سپتامبر (امروز) با نام کمپین «دیگر تا همین‌جا بس است» خبر داده بود.

تظاهرات مردم لبنان در اعتراض به ناکارآمدی دولت و بن بست سیاسی به وجود آمده در کشور، بیش از یک ماه است که جریان دارد و در این مدت کماکان نیروهای سیاسی نتوانسته‌اند در مورد انتخاب رئیس‌جمهور و کیفیت صدور بخشنامه‌های اداری به نتیجه‌ای برسند.

انتهای پیام/ 852
منبع: FARS NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha