۴
مانیتورینگ/

خشم وهابی‌‌ها از خیابان‌های "کربلا" و "مهدی" در مکه و درخواست برای تغییر نام آنها

کاربران شبکه‌های اجتماعی اخیرا ویدئویی از دو خیابان به نام‌های "کربلا" و "مهدی" در منطقه "الشرائع" مکه منتشر کردند که این موضوع خشم وهابی‌های عربستان را برانگیخته است.
خشم وهابی‌‌ها از خیابان‌های
کد خبر: ۹۵۳۳۳
۱۱:۵۹ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۴

به گزارش «شیعه نیوز»، کاربران شبکه‌های اجتماعی اخیرا ویدئویی از دو خیابان به نام‌های "کربلا" و "مهدی" در منطقه "الشرائع" مکه منتشر کردند که این موضوع خشم وهابی‌های عربستان را برانگیخته و خواستار تغییر نام خیابان‌های مذکور شده‌اند.

"عثمان مالی" سخنگوی رسمی شهرداری مکه در سخنانی حقیقت این موضوع را توضیح داد.

وی گفت: دو خیابان مذکور مدتها قبل به این اسامی نامگذاری شده‌اند و ما در صدد تغییر نام آنها هستیم.

عثمان مالی تاکید کرد: شهرداری مکه برای نام خیابان‌ها بر راهکاری جدید تکیه خواهد کرد و تغییر نام اسامی خیابان‌های قدیمی که با این راهکار هماهنگ نیستند را آغاز کرده است.


انتهای پیام/ر.ش

منبع: SHIA NEWS
برچسب‌ها: مکه وهابی خیابان
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۲
نظرات بینندگان
عرب
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
نام کربلا در آسمانها و برای عرشیان مایه مباهاته نام یک خیابان در عربستان مرکز وهابیت مهم نیست و انشاالله شیعیان نام کربلا را بکوری چشم وهابی ها در جهان بلند آوازه خواهند کرد.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
وهابیون بمیرید به خاطر عصبانیتتان
محمدی راد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
حالا چند تا وهابی چشم دیدن نام مقدس کربلا را نداشته باشند به کجا می خوره ؛ نام کربلا و عشق کربلا در دل میلیون ها انسان آزاده جای داره ؛ عشق ما کربلا بکوری وهابی ها ؛ وهابی ها به ابوسفیان و .... و محمد بن عبدالوهاب شیاد و ابن تیمه دروغگو بنازند و ماهم با افتخار خاک کربلا را توتیای چشم مان می کنیم تا ببینیم در روز جزا کی برنده است و کی بازنده
عمواحمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
نام کربلابا نام حضرت ابا عبدالله است که بزرگ شده وبه خود می بالدوگرنه کربلاهم مثل سایر جاها بود خداوند خودش فرموده در روز عرفه اول به زوار امام حسین علیه اسلام توجه می فرماید بعد به زوار خانه ی خودش به همین سبب است که نام کربلادرعرش است و این بدبختهای عقب مانده ی دینی(وهابیت کور وگنگ) می خواهند نام آن را از زمین حذف کنند؟!! چقدر احمق تشریف دارند. وقتی خداوند کریم حافظ کربلا و کربلائیان است از دست این انسانهای زبون چه بر می آید