۸
در مصاحبه با "بلومبرگ" مهم ترین شبکه خبری اقتصادی جهان

شاهزاده سعودی: ما اعراب با اسرائیلیم؛ آیا معترضی هست؟

شاهزاده میلیاردر عربستانی حرف دل بسیاری از مقامات عرب را که نمی‌توانند آشکارا اعلام کنند بر زبان آورد و گفت: ما حامی اسرائیل در حمله احتمالی به ایران برای نابودی برنامه هسته‌ای‌اش هستیم.
شاهزاده سعودی: ما اعراب با اسرائیلیم؛ آیا معترضی هست؟
کد خبر: ۹۱۵۴۷
۲۰:۵۳ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۴
به گزارش «شیعه نیوز»، "ولید بن طلال" شاهزاده میلیاردر عربستانی در گفت و گویی با شبکه اقتصادی "بلومبرگ" مهم ترین شبکه خبری اقتصادی جهان  سخنانی را بر زبان آورد که مقامات رسمی عربستان نمی توانند آن را آشکارا اعلام کنند.

وی در مصاحبه با "جفری گُلدبِرگ" خبرنگار این شبکه گفت: عربستان و دیگر کشورهای عربی و اهل سنت حمله اسرائیل به ایران برای تخریب برنامه هسته ای آن را تایید می کنند. شاید این امر را علنا اعلام نمی کنند اما در دیدارهای مخفیانه خود آن را تایید و از آن حمایت می کنند. اعراب معتقدند که تهدید آنها از جانب ایران است نه اسرائیل.

ولید بن طلال درادامه انتقادات تندی از "باراک اوباما" رئیس جمهور آمریکا کرد و مدعی شد" اوباما به بازیچه دست ایران تبدیل شده است ، ما و اسرائیل متوجه این امر هستیم و برای آن نگرانیم . اگر وضعیت به همین منوال پیش رود طی چند هفته آینده اوباما ممکن است موافقت خود با ساخت بمب هسته ای توسط ایران را نیز اعلام کند.

این شاهزاده عربستانی در ادامه مانند "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر اسرائیل ادعا کرد: ایران از فرصت مذاکرات کنونی استفاده خواهد برد و بر توافق برای رفع تحریم هایش به صورت جزئی دست می یابد بدون اینکه درباره پایان برنامه هسته ای اش تعهدی دهد. فشارها برای ایران باید ادامه پیدا کند.

وی انتقادات خود علیه اوباما را ادامه داد گفت: یک رئیس جمهور قوی باید این جرأت را داشته باشد که به یک توافق هسته ای نامناسب و معیوب با ایران "نه" بگوید.

اگر چه هم پیمانی اعراب و اسرائیل بر کسی پوشیده نیست اما می توان گفت این اظهارات جزء معدود موارد علنی کردن این هم پیمانی آنهم در یکی از شبکه های معروف جهانی است.

انتهای پیام/ر.ش

منبع: SHIA NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۱
نظرات بینندگان
عرب
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
ملت ایران سی چند سال است که می گویند حاکمان وهابی سعودی نه با اسرائیل بلکه نوکر بی جیره و مواجب و سر سپرده بی چون و چرای اسرائیله و خدا رو شکر می کنیم که خودشان به این سرسپردگی علنا" اقرار می کنند و انشاالله در آینده نچندان دور تمام ادعاهای ایران در مورد واهبیون چه در مورد مسائل دینی و اعتقادی و چه در مورد مسائل سیاسی دونه به دونه به اثبات خواهد رسید و مثل همین موضوع خودشان اقرار خواهند کرد و ملت های جهان شاهد حقانیت ایران خواهند شد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
به زودی هم در قدس هم در مکه نماز جماعتی میخوانیم به امامت حضرت مهدی (عج)
سعید
Germany
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
اخه بدبختا خودتون که به تنهایی عددی نیستین
بنازم به کشور خودم ایران که به تنهایی سی و چند سال در برابر کل ابر قدرتا واستاده
اسرائیلشم دیدیم / در برابر حزب الله نمیتونه کاری کنه چه برسه به ایران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
تا ریشه در آب است امید ثمری هست شیعه با پیروی امامش همیشه پیروز است
کریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
اخه بدبخت مورچه چیه ک کله پاچه اش هم چی باشه...یه طوری میگن ما اعراب انگار قویترین ارتش دنیا دست ایناس...در ضمن نگو اعراب..بگو ما وهابی های سگ صفت..چون اعراب هم شما رو قبول ندارن.
عباس
France
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
از اول مشخص بود که آل سعود همان آل اسرائیل است
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
ما همه سرباز توایم خامنه ای
ظفرپور
Germany
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
نه کسی معترض نیست ! زیرا شما حرامزاده هامثل صهیونیستها بلکه بدتر ازانها هستید شما مثل حیوان درنده بلکه کثیف از انها هستید