۲۱

تصویر/ خواب آرام طفل‌سوری در آغوش‌خاک!

کد خبر: ۹۱۲۷۱
۱۰:۱۶ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۴
تصویر/ خواب آرام طفل‌سوری در آغوش‌خاک!
انتهای پیام/768
منبع: ABNA
برچسب‌ها: طفل سوری آغوش خاک
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۲۱
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
نظرات بینندگان
yas par par
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
با نام یا مقتدر
با سلام

این کودک ارام بر خواب ابدی رفت

قاتلینش روی ارامش که نخواهند دید با خفت و خواری به عقوبت خواهند رسید



تو غافلگیرانه بدون این که بخواهی لالائی تروریستها را شنیدی



اما چرا مجامع حقوق انسانها از خواب سنگین بیدار نمی شوند
hossein
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
لعنت بر تکفیریها و داعشیها و امثالهم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
ای وای ای وای خدایا حجتت را برسان
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
لعنت خدا بر قاتلانت
رزمنده
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
بای ذنب قتلت !!!!!!
منتظر
Germany
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
عجب صبری خدا دارد...جانم فدای مظلومییت حسین (ع)و فرزندانش.......این شهادت ها ی بزرگ و کوچک تداعی و نتیجه عشق به اهل بیت است ...وجاهلیت اعراب (سران)زمان ندارد
معصومي تنها
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
نگهدار دنيا...
ميخواهم پياده شوم
ازاينهه توحش خسته شدم.
سیدحسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
الهی به خاک سیاه بشینن.
نسل نجس شون از روی زمین پاک بشه.
وهابی نجس
ناشناس
Indonesia
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
خدایا امام زمان ما را برسان .
عجل لولیک الفرج
ناشناس
United States of America
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
بای ذنب قتلت
نقی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
خدایا ظهور اقامون رو برسون، بخدا دیگه طاقت نداریم. خیلی اشک ریختم، به کدامین گناه خدای من
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنقَلَبٍ يَنقَلِبُونَ

و كسانى كه ستم كرده‏ اند به زودى خواهند دانست به كدام بازگشتگاه برخواهند گشت
خادم شهدا
United States of America
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
اللهم عجل لولیک الفرج
خادم شهدا
United States of America
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
الللهم عجل لولیک الفرج
طلبه صاحب الزمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
خدا میداند اگر کسی بتواند کاری درخصوص مظلومان عراق وسوریه ویمن کند ونکند مسئول است ومن نمیدانم چطور جواب خداورسول الله روبدهنداین ها
لعنت ملک عبدالله شیطان
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
دنیا بدانید وهابی ها وتکفیری ها وحشی ان وشاگردان ابوسفیان اند وبویی از انسانیت نبردند لعنت خدابراوباماوملک سلمان این بی دین ویهودی ملعون
لبیک یاخامنه ای
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
اللهم عجل اللولیک الفرج
خون مظلوم دنیا روتکان میدهد وتروریست ها راانشاالله هلاک خواهدکرد
amir
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
االهم عجل لولیک الفرج
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
کل یوم عاشورا وکل ارض کربلا
این لعنتیها مسلمان نیستند البته در روز عاشورا هم به علی اصغر امام حسین رحم نکردند
ناشناس
Spain
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
انشاءالله خداوند هر چه سریعتر ریشه وهابیت وحشی و جنایتکار و سردمداران آمریکایی و انگلیسی آنها را ریشه کن کند که چقدر آدم کش و سگ صفت هستند که حتی به کودک بی گناه هم رحم نمی کنند.
ناشناس
Spain
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
ای وای نازی عزیزم. خدا لعنت کند دشمنت را . مرگ بر آمریکا