۱۷

رغد صدام:درگذشت "عزت‌الدوری" پدر دومم را به همه تسلیت می‌گویم!

کد خبر: ۸۷۴۶۴
۲۳:۱۰ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۴

به گزارش «شیعه نیوز»، "رغد صدام" پس از انتشار خبر مرگ "عزت الدوری" معاون اول سابق صدام در پیامی بر صفحه فیسبوک خود نوشت: در درجه اول به خودم و سپس به تمام عراقی ها درگذشت پدر دومم "عزت الدوری" را تسلیت میگویم. خبر فوت او بسیار ناراحت کننده بود.

دیروز جمعه گردان های شیعی "اهل الحق" مسئولیت به هلاکت رساندن "عزت الدوری" معاون اول سابق صدام در منطقه "حمرین" استان صلاح الدین عراق را بر عهده گرفت.

انتهای پیام/ر.ش

منبع: SHIA NEWS
برچسب‌ها: الدوری رغد مرگ
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۱۷
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
نظرات بینندگان
حسین
United States of America
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
یعنی این ... دو تاپدر داشته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
ما شاد باش میگیم و هلهله میکنیم
محمدباقر
Germany
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
این ... پا گذاشته جا پای پدر یزیدش
ایشالله به زودی میری پیشه پدرهاش
منتظر
Germany
۰۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
من موندم این مرگ فجیع پدر واعمال ننگ پدر رو چگونه فراموش می کنند حیف از نام پدر که به صدام داده این ناخلف شیطان صفت....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
راستش از مردم خجالت كشيده است كه بگويد كه عزت الدوري پدر اولش بوده است و او حرامزاده مي باشد
بنابر اين سعي كرده است كه با گفتن . پدر دومم . موضوع را ختم بخير كند
هر چند كه مردم همه مي دانستند كه موضوع از چه قرار بوده است !!!

هههههههههههههههه
yas par par
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
با نام یامذل

با سلام

تو جانی و حامی داعش ملعون

تو وارث ظلمهایی که پدر معدوم و

اطرافیان منحوس اش به مردم عراق و

ایران روا داشتند

ان پست نهاد که بدست سربازان اسلام

به درکات جهنم واصل گردید

هلاکت او را به مردمان عزیز عراق و ایران

تبریک می گوییم.

انشا الله بزودی همگی تروریستهای تکفیری

که داعشیان شیطان صفت یکی از انها

می باشند با دستان پر قدرت سربازان

اسلام به هلاکت می رسند
محسن
Germany
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
منتظر باش بقیه بقیه پدرهات رو هم می کشیم.
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
الدوری برو یه دوری داخل عراق بزن ببین پدرت به زباله دان تاریخ پیوسته است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
به خودت تسلیت بگو ایشالله بزودی در جهنم میبینیشون
ناشناس
Hungary
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
غم آخرت نباشد پدر های دوم سوم هم ...به ذودی خواهند رفت جییگر
آفتاب گردون
Netherlands (Kingdom of the)
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
بفرما..باز میگن اینها بی پدر هستند..دیدین که اتفاقا برعکس دارای پدر های فراوانی هستند..
خخخخخخخخخخخخ
خاک عالم به سر خودتو همه پدرهات



اللهم عجل لولک الفرج...امین
بیدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
کسی نیست به این دختره که اینجا نشسته گریه میکنه، بگه دوران قصر نشینی شما تمام شد برو فرزنداتو تربیت کن که مثل پدر بزرگشون وحشی بار نیان. آدم باش، فکر بازگشت به عراق رو هم بنداز تو سطل آشغال. یه روسری کلفت تر هم بپوش، موهات معلومه.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
دست بچه های حذب الله ایران و عراق درد نکنه که داغ دوتا پدر رو تو دل یه دختر گذاشتن.
ناشناس
Germany
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
انشاء الله بقیه پدرهایش هم به زودی به هلاکت می رسند. پیشاپیش تسلیتش می گوییم
حزب فقط حزب الله
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
لعنت خدا به تو وپدرانت صدام یزید ملعون و الدوری معدوم لعنت الله علی قوم الکافرین
صدف
United States of America
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
یقین دارم افرادی که منفی داده اند از گروه های شیطان پرست هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
اااا مگر پدر هم داشت!!!!؟؟؟؟