۱۲
اختصاصی/

توهین وزیر خارجه بحرین به گردان‌های داوطلب عراقی و واکنش بغداد

کمیسیون روابط خارجی عراق امروز سه شنبه در پی اهانت "خالد بن احمد آل خلیفه" وزیر خارجه بحرین به گردان های داوطلب مردمی عراق که اغلب شیعه هستند، به منامه هشدار داد.
توهین وزیر خارجه بحرین به گردان‌های داوطلب عراقی و واکنش بغداد
کد خبر: ۸۷۳۱۴
۲۳:۰۵ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۴

به گزارش «شیعه نیوز»، کمیسیون روابط خارجی عراق امروز سه شنبه در پی اهانت "خالد بن احمد آل خلیفه" وزیر خارجه بحرین به گردان های داوطلب مردمی عراق که اغلب شیعه هستند، به منامه هشدار داد و این اهانت را محکوم کرد.

"مثنی امین" عضو کمیسیون ذکر شده گفت: اظهارات وزیر خارجه بحرین که در آن گردان های داوطلب را به "افراد مخوف و حرامی (دزد) توصیف کرده بود، کاملا رد شده و مداخله ای آشکار در امور داخلی عراق به شمار می رود.

امین در ادامه از وزارت خارجه عراق خواست با تماس با طرف بحرینی، صداهای اینچنینی که به ملت عراق تعرض و در امور داخلی آن دخالت می کنند را خاموش نمایند.

تابستان گذشته طی هجوم داعش به مناطقی از عراق، گردان های داوطلب مردمی با فتوای جهاد کفائی آیت الله سیستانی تشکیل شد تا علیه گروهک داعش بایستد. این نیروها موفق شدند با همراهی ارتش عراق مناطق بسیاری از این کشور از جمله تکریت زادگاه صدام را از لوث داعش پاک کنند.

انتهای پیام/ر.ش

منبع: SHIA NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۱
نظرات بینندگان
آفتاب گردون
Netherlands (Kingdom of the)
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
جرااات داری برو رودررو توهین کن

اللهم عجل لولیک الفرج..آمین
کریم
United Arab Emirates
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
آی کرگدن مفت خور شکم باره
ارسلان
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
صد رحمت به كرگدن چون كرگدن فهم وشعورش ازاين خوك شكم گنده بيشتر است.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
چه خرسیه.اینو دست نزدید همینطوری بطور خودجوش
شایدخودش از پر خوری خفه بشه!!!
داود
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
آي شكم گنده
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
خاک تو سرت بشکه 220 لیتری.همین عراقی ها هستند جلوی داعش رو گرفتند و گرنه تو هم ذبح میشدی اگرچه داعش هم برادران شما هشتند
ناشناس
United States of America
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
خیکی بی مصرف بازم قد قد کرد
حسین
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۷
این بشکه بازم حرف زد
جواد ايماني
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
قربون بشكه. اينكه از تانكر 2000ليتري بزرگتره بشكه كه 220ليتريه. اين ذبح نميشد چون اين خودش از نوكران عربستانه و عربستان موسس داعشه.پس اين خودش ناراحتيش از اينه كه به هدفشون نرسيدند حالا مثه خرس قطبي از خواب بيدار شده چون زمستون هم رفته ميبينه اي بابا كفتارهاشون همه پولها رو هدر دادند بخاطر مقاومت مردمي ملت عزيز عراق حالا بايد هم ناراحت باشه. اما جالب اينجاست اين تانكر داره كي رو متهم ميكنه به دزدي؟؟!!!؟!؟!؟!؟ شما و عمال سعود دستتون به خون همه مسلموناي عراق افغانستان بحرين سوريه يمن ميانمار شهدايي كه در ايران بدست جند شيطان وريگي و بازمانده هاي ريگي شهيد شده اند آلوده است.چي واق واق ميكني. مردك.تو اگر عقل داشتي اينقدر گنده نميشدي.خاك بر سرت تو كه پول مفت زير دستته لا اقل برو خرج كن رژيم بگير لاغري بخر چكارت به اينكارا. شكمو هاي بدبخت.
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
اگه بترکه تا 3 روز از آسمون گه میباره :-)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
خپل
میانشهری
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
اقا موشه جارو ی دمت کو؟