۳۶
اختصاصی/

زوم کردن رسانه‌های عربی بر پرچم "یا حسین" در خلال استقبال از اردوغان در تهران+تصاویر

رئیس جمهور ترکیه دیروز سه شنبه وارد تهران شد.موضوعی که رسانه های عربی در بازتاب این سفر بر روی آن زوم کردند پرچم "یا حسین" (علیه السلام) بود که در دست ستاد استقبال قرار داشت.
زوم کردن رسانه‌های عربی بر پرچم
کد خبر: ۸۷۱۰۹
۱۹:۵۷ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۴

به گزارش «شیعه نیوز»، "رجب طیب اردوغان" رئیس جمهور ترکیه دیروز سه شنبه وارد تهران شد و مورد استقبال رسمی قرار گرفت.

نکته متفاوت در استقبال از اردوغان استفاده از "گارد تشریفات اسب سوار" در کاخ سعدآباد بود. اما موضوعی که رسانه های عربی (به عنوان مثال: العربیه،خبرگزاری نون، الیوم السابع، فلسطین حره) در بازتاب این سفر بر روی آن زوم کردند پرچم های سرخ رنگ"یااباعبدالله‌الحسین" (علیه السلام) بود که در دست این گارد اسب‌سوار قرار داشت.

این رسانه‌های عربی به نقل از آنچه اخبار پایگاه های خبری ایرانی نامیدند، نوشتند: برافراشتن این پرچم ها پیامی به اردوغان مبنی بر خطوط قرمز ایران بود و اینکه ایران پرچم شیعه را در جهان اسلام بالا برده است. موضوع دیگر اینکه این اقدام در راستای متنشج شدن اخیر روابط دو طرف انجام شده است.

پیش‌تر به دلیل موضع گیری اردوغان در حمایت از تجاوز نظامی علیه حوثی های یمن و نیز درخواست از تهران برای عقب کشیدن خود از سوریه، یمن و عراق، برخی از نمایندگان مجلس ایران خواستار لغو سفر از پیش تعیین شده اردوغان شده بودند که عملی نشد.

بر اساس گزارش رسانه ها ، اردوغان در این سفر از مقامات ایرانی خواسته با هدف آرام شدن یمن، حوثی ها را به سر میز مذاکره بازگرداند.

زوم کردن رسانه‌های عربی بر استقبال از اردوغان در تهران با پرچم

زوم کردن رسانه‌های عربی بر استقبال از اردوغان در تهران با پرچم

زوم کردن رسانه‌های عربی بر استقبال از اردوغان در تهران با پرچم

زوم کردن رسانه‌های عربی بر استقبال از اردوغان در تهران با پرچم

انتهای پیام/ر.ش

منبع: SHIA NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۳۶
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
نظرات بینندگان
hamid bandar
Germany
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
شیعه همیشه پیروز است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
تا کور شود هر انکه نتواند دید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
تا چشم هر حرامزاده وهابي و وهابي پسند دربيايد !!!

هههههههههههههه
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
افرین به کسی که این کار زیبا رو طراحی کرد. صلی الله علیک یا ابا عبدالله الحسین
فاطمه
Poland
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
یا حسین(ع)
شیعه
Germany
۰۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
تاکور شود هر آنکه نتواند دید
فرزاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
حسین هوبت ماست
ناشناس
United States of America
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
جانم‌ حسین
روح الله
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
رمز پیروزی بشر
همین ذکر
یا اباعبدالله الحسین
است بس
حسين بيگ شيعه
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
لا اله الا الله
محمد رسول الله
اميرالمؤمنين علي ولي الله
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
یا حسین
السلام علیک یا ابا عبدالله
یا سید الشهداء
و رحمة الله و برکاته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
یا عزیز زهرا
حسین
United States of America
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
کار خوبی نیست...به نظرم باید به عقاید دیگران احترام گذاشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
تاچشت دراد
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
کل عالم فدای حسین.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
ما به عقاید دیگران احترام میگذاریم ولی امام حسین تمام عقیده ماست . جای که آب باشد تیمم باطل است . سلام ما تا ابد بر تو ای حسین (ع) سر از تن جدا باد
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
دوست عزیز شما یادت رفته که قلب تپنده داعش در ترکیه هست اونها با تفکرات فاسد شیعه کشی راه انداختن انوخت شما از ادای احترام به عقاید میکنید ... لطفا روشنفکری خودت رو جای دیگه خرج کن
سرباز مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
باعرض سلام و خسته نباشید خدمت شما محب اهل بیت (ع)[گل]
به دلیل تازه تاسیس بودن وبلاگ مهدوی و مذهبی«ظـهـور-313»
از شما دوستدار امام زمان(ع)، درخواست همکاری دارم که از به وبلاگ بیاید و نظرتون رو بدید،لطفا مارو لینک کنید و لوگو حمایتی مارو تو سایتتون بزارید[گل]
یا مهدی[گل]
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
بعد سالها اولین حرکت قابل تقدیر از عزیزان دیدیم. لبیک یا حسین. لبیک یا زهرا
خاک پای شهدا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
دوست عزیز دقیقا ادرس وبلاگ شما چیه بنده جستجو کردم در بلاگ فا وبلاگ شما را پیدا نکردم
اعظم
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
یاحسین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
امام حسين همه چيز ماست.
حجت
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
تا كور شود هر آنكه نتواند ديد
سید علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
لبیک یا حسین...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
دمشون گرم
ثابر
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
اردوغان عرضه ایستادن ریرپرچم حونین امام شهیدمان را نداردزیرامولیمان کارش مبارزه بااستبدادودفاع از مظلوم است این پرچم حرمت دارد.توبه کنید.
ناشناس
Spain
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
یا حسین (ع)
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
جانم فدای حسین
اسداله
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
عشق به امام حسین ع عشق به همه خوبیهاست بر قاتلان امام حسین ع لعنت بادزنده اسلامناب محمدی ص
محمد مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
اینه غیرت شیعه
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
ایرانی است دیگر
همیشه پیروز و سر افراز میماند.
زنده باد راه جاودان ما
آفتاب گردون
Netherlands (Kingdom of the)
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
پرچمی که نام حسین ع متبرک و مزین شده قبل از اینکه خط قرمز باشد، پرچم هدایت است که هر کس این دعوت آشکار را پذیرفت خودش را بیمه کرده و هر کس که نپذیرفت خودش میداند...اما کسی که بخواهد در مقابل این پرچم بایستد باید بداند که ما تحمل بی حرمتی به خاک و پرچم کشورمان مخصوصا پرچم های سرخ را نداریم..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
یا حسین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
امام حسین خط قرمز شیعه است.
بابک
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
یا حسین ابن علی علیه السلام
محمد علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
اون کثافت حرامزاده وهابی داعشی که دستش به خون هزاران هزار کودک وپیرجوان بیگناه الوده است را به سرزمین شهدا ایرانمون اصلاچرا راش دادند تفه نطنز بوده مردهشور اون قیافشو بردن