۱۴

حادثه عجیب برای واگن های تازه ترخیص مونوریل قم+تصویر

کد خبر: ۸۴۶۳۹
۱۷:۳۳ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۳
به گزارش »شیعه نیوز»، واگن های مونوریل شهر قـم که به تازگی از گمرک ترخیص و همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به شهر قم آورده شده بودند در بدو ورود دچار حادثه شدند! 

این حادثه در شبکه های اجتماعی موبایلی منتشر شده است.

حادثه عجیب برای واگن های تازه ترخیص مونوریل قم+تصویر

حادثه عجیب برای واگن های تازه ترخیص مونوریل قم+تصویر

حادثه عجیب برای واگن های تازه ترخیص مونوریل قم+تصویر

انتهای پیام/ س.ع
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۶
نظرات بینندگان
ناشناس
Moldova (the Republic of)
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۴
هر دم از این باغ بری میرسد....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
حمل و نقل ناقص يك وسيله بر روي تريلر و گير كردن آن به پل . چه ربطي به خوب يا بد بودن مونوريل دارد ؟!!!
ناشناس
Moldova (the Republic of)
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۴
تصمیمیات احساسی لحظه ای و بدون کارشناسی.....
قم احتیاجی به منو ریل نداشته و ندارد با هزینه هنگفتی که برای این پروژه کردن میشد چند خیابان اصلی را عریض تر کرد با تقاطع چند سطحی ساخت نه اینکه یه طرح نصفه نیمه ساخت که تازه به خاطر رد شدن از جلوی حرم کلی سر صدا.... راه بیافته.مجبور بشن 2 تکه بسازن و موجبات خنده دوست و دشمن رو فراهم کنن.خدا عاقبت همه مارو با این مسئولین عقل کل به خیر کنه.
ناشناس
Moldova (the Republic of)
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۴
ما اهالی قم واقعا نمیدونیم این مونوریل ازکجا میره کجا؟؟ اون مسیر ابتدا و انتهاش بیابونه یعنی از عدم می آید و به عدم میرود کسانی که قم تشریف آوردن میدونن که طول مسیر رودخانه قمرود که از وسط شهر عبور میکنه ابتدا و انتهاش منطقه مسکونی نداره یکی هم نیست بگه بابا جلو ضرر رو هر جا بگیری منفعته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
والا
محب
Iraq
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
1000000000 لایک
یا امیرالمومنین علی مدد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
الان خود واگنه هم داره همین رو میگه ! میگه نمیام دارن منو بزور میارن.... خخخ
yaspar par
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
با نام یا ظاهر
با سلام
خداراشکر خسارت جانی نداشته است.
صنمی قریش
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
به افتخار مسئولین
دست و جیغ و هورااااااااا!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
برای تیم حمل و نقل که مسئولیت جابجا کردن منوریل رو داشتن متاسفم.. خدا رو شکر روی همه پل ها تابلوی محدودیت ارتفاع بار رو زدن تا یه موقع یه تریلی با بارش زیر پل گیر نکنه.
ناشناس
Germany
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
بسيار متاثر شدم - حيف اين همه هزينه
ناشناس
Germany
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
پروژه هاي منور ريل در كشورهاي پيشرفته اي چون ژاپن مورد استفاده و بررسي قرار گرفته - اين پروژه جنبه توريستي داره نه حمل و نقل چرا كه بسيار هزينه هاي آن بسيار سر سام آور بر آورد شده - اين پروژه ها در مكان هاي توريستي راه اندازي ميشه تا توريست ها از جاذبه هاي ان شهر بازديد كنند نه حمل و نقل
ذلان ماهیدشت کرمانشاه
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
تقصیر راننده تریلیه باید ارتفاع را تشخیص می داد ومنو ریل را از آنجا عبور نمی داد
ناشناس
Sweden
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
چطور منوریل به درد شهر یک میلونی قم نمی خورد وقتی شهرهای بزرگبی مانند توکیو و شانگهای با همین منوریل دارند خدمات حمل و نقل ارائه می دهند و ریاض هم در حال ساخت همین منوریل است؟ ظاهرا عده ای منوریل را فقط در پارکها و مکانهای توریستی دیده اند!!