۸
اختصاصی/

همکاری شهرداری قم با هیات های مذهبی در ایام محسنیه

پیش از این برخی از هیأتهای شهر قم از برچیده شدن سیاهکوبی هایشان خبر داده بودند
همکاری شهرداری قم با هیات های مذهبی در ایام محسنیه
کد خبر: ۸۱۶۰۳
۱۷:۰۵ - ۰۴ دی ۱۳۹۳
به گزارش «شیعه نیوز»، همزمان با فرا رسیدن ایام محسنیه و شهادت امام حسن عسکری (علیه السلام) "محمد دلبری" شهردار ولایتمدار قم مقدس در گفتگو با شیعه نیوز از همکاری شهرداری قم با هیأتهای مذهبی خبر داد .

شهردار قم از همه هیأتهای مذهبی که تصمیم به نصب بنر و سیاهکوبی در سطح شهر دارند، خواست با مراجعه به سازمان زیبا سازی واقع در خیابان 19 دی و دریافت برچسبهای مخصوص اقدام به نصب سیاهپوشی نمایند .

پیش از این برخی از هیأتهای شهر قم از برچیده شدن سیاهکوبی هایشان خبر داده بودند که شهردار قم افزود : اگر چنین اتفاقی افتاده است قطعا اشتباه پیش آمده است .

شایان ذکر است این برچسب ها بصورت رایگان در اختیار هیأتهای مذهبی قرار میگیرد .

انتهای پیام / م . ب
منبع: SHIA NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۳
نظرات بینندگان
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۵
احسنت جناب دلبری
واقعا عنوان شهردار ولایتمدار از ظرف شیعه نیوز برازنده شماست .

اجرتون با بی بی فاطمه زهرا سلام الله علیها
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۵
احسنت به این شهردار شیعه...
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
کاش شهرداران بقیه شهر ها هم یاد بگیرن و تو مناسبت های مذهبی با هییت ها کمال همکاری رو داشته باشند
علي
Singapore
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
اقاي دلبري من به عنوان فردي كه در شهر قم ساكنم از شما وزحمات شما كمال تشكر را دارم و انشا الله با زهراي مطهره محشور گردييد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
احسنت...
اجرش با آقا صاحب الزمان...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
شهرداري مشهد كه سياهي در مغازه من رو بدون اجازه برداشته است
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
احسنت به شما شهردار خوب
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
احسنت به چنین شهرداری