۹۰

حذف ویزای عراق و عوارض خروج برای زوار ایرانی / مرز مهران باز است

با توجه به پیگیری‌های مسئولان سیاسی کشور و همکاری بسیار خوب حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی مسئولان کشور عراق موافقت کردند تا امکانات مبادی ورودی خود را به دو برابر افزایش دهند.
کد خبر: ۸۰۵۱۹
۱۳:۵۷ - ۱۴ آذر ۱۳۹۳
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، با توجه به پیگیری‌ های مسئولان سیاسی کشور و همکاری حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی نماینده تام الاختیار آیت الله سیستانی، مسئولان کشور عراق موافقت کردند تا امکانات مبادی ورودی خود را به دو برابر افزایش دهند.

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه از بعدازظهر دیروز ویزا به طور کامل برای زائران ایرانی به عراق برداشته شده است و زائران تنها با مهر ورود به عراق وارد این کشور می‌شوند گفت: عوارض خروج از کشور و شهرداری نیز برای زائران کربلای معلی حذف شد.

سعید اوحدی در گفت‌وگو با فارس، گفت: قرارگاه‌های اربعین در استان خوزستان و ایلام روز گذشته اطلاعیه‌ای را صادر کردند مبنی بر اینکه ترافیک سنگین زائران در مرزها موجب کندی جدی عبور زائران به مرز عراق شده است و علت اصلی آن عدم تمهیدات کافی در مرزهای ورودی عراق است.

وی افزود: با توجه به پیگیری‌های مسئولان سیاسی کشور و همکاری بسیار خوب حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی مسئولان کشور عراق موافقت کردند تا امکانات مبادی ورودی خود را به دو برابر افزایش دهند.

رئیس سازمان حج و زیارت ادامه داد: از بعد از ظهر روز گذشته ویزا به طور کامل برای زائران ایرانی برداشته شد و این امکان برای زائران فراهم شده است که فقط با مهر ورود به عراق از مرز عبور کنند.

اوحدی همچنین به وضعیت مرزهای شلمچه و مهران اشاره کرد و گفت: امروز مرزهای شلمچه و مهران از ترافیک بالایی برخوردار است و به زائران توصیه می‌شود قبل از عزیمت به مرزها حتماً از وضعیت ترافیکی مرزها مطلع شوند.

رئیس سازمان حج و زیارت تصریح کرد: به منظور روان‌سازی تشریفات عبور از مرز از امروز تمام عوارض در ۳ مرز کشور شامل عوارض خروج از کشور و عوارض شهرداری‌ها برداشته شد و با حضور فعال گذرنامه نیروی انتظامی هیچ نقطه ایستایی در داخل مرزهای کشور وجود ندارد.

اوحدی خاطرنشان کرد: ستاد اربعین برای تمام زائران خدمات درمانی رایگان و بیمه رایگان را در نظر گرفته است و با تدابیری که اندیشیده شده خوشبختانه از لحاظ امکانات اقامتی و خدمات درمانی هیچگونه کمبودی برای زائران وجود ندارد.

وی افزود: هم اکنون روزانه صد هزار وعده ناهار، شام و صبحانه برای زائران طبخ و در اختیار آنها قرار می‌گیرد و هر شب 25 هزار نفر در قرارگاه‌های راهیان نور اسکان داده می‌شوند.

اوحدی ادامه داد: تا پایان امروز با توجه به ترافیک موجود در مرزها پیش‌بینی ما این است که حدود 460 هزار نفر از مرزها عبور کنند که این آمار برابر کل زائران اربعین سال گذشته است.

اوحدی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه یک هفته تا اربعین باقیمانده است پیش‌بینی ما این است که عدد زائران ایرانی حاضر در پیاده‌روی اربعین به مرز 800 هزار نفر نیز خواهد رسید.


انتهای/س.ع

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۹۰
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۱۲
نظرات بینندگان
ناشناس
United States of America
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۴
خداوند خیر بدهد ایشان را لبیک یا حسین
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
لبیک یا حسین
ایرانی
Thailand
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۴
ممنون
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
یا لیتنا کنا معک . لبیک یاحسین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
به نظر شما حضور 25 میلیون عاشق در یک جا با این نظم ماورایی از دسته چه کسی بر میاید؟
لبیک یا حسین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۰
فقط استاکریم
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
میشه بدون ویزا رفت عراق
نوید
United States of America
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
آیادرست است که پاسپورت نمیخاهند وفقط باارایه ی کارت ملی از مرز میشود رد شد؟توروخدایکی مستنداجواب بده خیلی دلم میخاد برم کربلااماجون دانشجوام وپاسپورت دارم نمیتونم
جمال
Germany
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۷
با کارت ملی یا شناسنامه گذرنامه نمی خواد... برو وتوکل کن برخدا....لبیک یاحسین.......مرگ برداعش ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
ما دل نداریم
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
بالاخره عوارض مهران هم برداشته شد
متشکریم
جعفر
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۷
لبیک یاحسین(ع) همه باید اهتمام داشته باشن به راه زینب(س) ....وتاهمایش اربعین جهانی شود
علی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۷
یاحسسسسسسسسسسسسسسسسسسین
جانم حسین جان
کربلا بگی حسین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۹
یاحسین دستم دامانت
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۰
خیلی دوست داشتم امسال برم اما نشد

همه دوستام وهم کلاسی هام رفتن.

توفیق نداشتم برم دلم پر زده کربلا...

خدا خیر بده به همه کسانی که

کمک کردن این همه زائر برن

اجرشون با خوده آقا....

سلام بر حسین....
رسول
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۲
خیلی دلم گرفته که نتونستم برم.اگه امام حسین(ع)قبولی کنه سال بعد اربعین حتما میرم پابوسش،سلام بر لب تشنه کربلا
ممم
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
ایااربعین 1394باز هم مرز مهران باز است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
سلام محمودهستم ایاامسال ویزابرداشته میشود
Moein MH
Belgium
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
خواهشا اعلام كنيد كه آيا اربعين امسال هم مثل پارسال مرز باز ميشه و مردم ميتونن با كارت ملي برن عراق؟؟؟
بهمن
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
امسال اربعین مزار بازهم با کارت ملی هست
بهمن
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
امسال اربعین باز هم با کارت ملی هست مزار
بهمن
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
امسال اربعین باز هم با کارت ملی هست مزار
بهمن
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
امسال اربعین باز هم با کارت ملی هست مزار
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۱
شناسنامه هم نمیخاد کسی نگا نمیکنه من رفتم
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
آقایون تورو به خدا منم دلم هوای کربلا کرده ولی من به دلیل مهاجر بودن نمیتونم تو به امام حسین مهاجرا رو هم اجازه بدید اگه اقا رو دوست دارید
ناشناس
United States of America
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
لطفا جواب درست بدید که اتباع دارای گذرنامه حق ورود به عراق دارند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
آیاامسال هم میشه اربعین باکارت ملی رفت کربلا
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
آیا امسال هم باکارت ملی میشود رفت پابوس آقام حسین
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۷
امام حسین واس کل شیعیانه باید مهاجرین رو هم بزارید
مهدی اهواز
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۳۰
یا حسین(ع)
مهدی اهواز
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۳۰
یا حسین(ع)
محمود محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
لبیک‌یا حسین .لبیک‌یا ابوالفضل
التماس دعا
محمود محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
لبیک‌یا حسین .لبیک‌یا ابوالفضل
التماس دعا
مجید مردی
China
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
سلام خسته نباشید ببخشید ما۲۰نفرهستیم میخواهیم اربعین راکربلا باشیم مونده ایم ویزا بگیریم یانه لطفا اطلاع بدید.
کربلایی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
ما پارسال بدون پاسپورت رفتیم یعنی آ قا طلبید.خدا کنه امسالم مرزها باز بشه.آ قا جان دلم برات تنگ شده.
ناشناس
Canada
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
اقاجان فدای کرمت مااومدیم بدون مدرک باقیش باخودت شهیدمظلوم
حسسسسسسسسین
محدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
ما۱۵نفرهستم موندیم ویزا بگیرم یانه
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
سلام برادران ایرانی من لطفن اگر کسی میدانه مهاجرین افغانیهم بدون ویزا از مرز مهران تشرف میشن به من هم خبر بدین یاحسین
بهزاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
قسمت کن بیام دلم داغونه یاحسین همه رفیقام رفتن
بنیامین
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
لبیک یاحسین
اقا درسته که میگن با کارت ملی میشه بازم رفت اگه حتمی من فردا صبح راه بیفتم ممنون لبیک یا ابوالفضل
سماء
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
خوش به حاله اونایی که تا حالا نرفتن. لحضه به لحضه ی پارسال جلوی چشمامه. ولی امسال اگه مرز باز نشه نمیتونم برم چون همسرم پاسپورت نداره و تنها هم نمیزاره برم. ترو خدا هرکی قسمتش شده دعا کنه که امسالم مرز باز بشه و ما هم بتونیم بییام. اربعین دنیای دیگس.
داود
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
لبیک یاحسین با سلام میخواستم بدونم ایا اتباع نیز میتوتنند بدون ویزای عراق وار عراق شوند
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
باشناسنامه چی نمیشه حتما باید کارت ملی باشه؟
شناسنامه عکس دار هستش
پوریا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
منم خیلی دوست داشتم بیام اما منو نخواست
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
خدا پدر مادر اونایی رو که تو باز شدن مرز ها تلاش کردن بیامرزه. خدارو شکر
حسین داد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
ای رهبرخوبان شمارابه مادرتان فاطمه زهراقسم میدهم راه کربلارابازکنیدتاماافغانی هابتوانیم به زیارت جدبزگوارتان برویم اول شمارادعامیکنیم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
اقا جااااان بااااا رفیقام میایم اقاااااااااااااااا
اسماعيل
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
سلام تورو خدا بكيد ايا افغانستاني ها هم ميتونن برن?
سیدموسی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۱
سلام به رهبر عزیز م ماافغان های اهل تشیع هرچه داریم ازبابت شناخت ایمه ای معصومین ودوزده امام علیه السلام وکتاب و قرآن ومکتب اهل و بیت کشور اسلامی ایران است تنها مرکز شیعه که حمایت کننده تمام مسلمانان واهل تشیع درجهان است من به رهبر عزیز م ارزوی طول عمر وسلامتی برای خودش وخوانوده اش تمام دولت مردان وخدمت گذاران وتمام مردم ایران دارم کاش تمام نقاط شیعه نشین افغانستان وایران یکی بود ماشیعیان وحدت مان اتحاد مان هرروز بهتر میشد
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
یاحسین شهید.دوستان امسال هم سال95ایاباکارت ملی میتونیم بریم پابوس اقاامام حسین.توروجان اقایکی جوابم روبده.التماس دعا.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
بدون پاسپورت نوید آلاف میشید
مهدی دهقان
Spain
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
اقا مرز که هیچ همه چیز را خودش فراهم میکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
لبیک یاحسین
نیما
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
خوشا به سعادت هرکی به زیارت آقا رفته
جعفر
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
سلام خواهشا یکی جوابمو بده ایا مها جرین هم میتونن باهمین کارت های امایش وبدون ویزا از مرز مهران عبور کنند
اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
آیا میشه با پاسپورت کس دیگه رفت کربلا؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
سلام به حسین دوستا به خدا نیت کنید برید رفتین احتیاج به پاسپورت نیست تقریبا پنج روز مونده به اربعین مرز کاملا باز میشه من دوسال بدون پاسپورت رفتم فقط کافی ازخودامام حسین بخواید
یزدان
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
السلام علیک یا اباعبدالله...
آقا بطلبند امسال برا اولین بار بریم پابوس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۱
خوش به سعادت اونایی که میرن.ولی این رسمش نی.هر جا پارتی داشته باشی کارت راه میفته.مارو دوسال فرستادن سربازی که گواهینامه بگیریم وام بگیریم.پاسپورت بگیریم.ولی بعضیا... بدون پایان خدمت و معافی.گواهینامه و وام میگیرن.با کارت ملیم از کشور خارج میشن
hosein
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
من سربازم ايا ميتونم باكارت ملي برم
خيلي دوست دارم برم پابوس امام حسين
فرزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
هر کاری کردم نتونستم پاسپورت بگیرم میشه با کارت ملی از مر رد شد بری کربلا اقا خاهشن جواب بدین
reza
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
اقااااا ترو ب امام حسین جواب سوالاتمون بدین میشه با کارت ملی رفت من پول ویزا ندارم
محمد
United States of America
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
مگه مسخره بازیه من و مادرم و برادرم ویزا و پاسپورت گرفتیم ناعدالنست است طوری پول ما حروم مبشود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
اقا چجوری داستا من پاس دارم ویزا باید بگیرم یا نه
مرز مهران بستست امروز پنجشنبه 27صد هزار نفر پشت مر
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
مرز مهران بسته است امروز پنجشنبه 27ام صد ها هزار نفر پشت مرض اسیر شدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
لطفا فکری به حال مردم بکنید مرز مهران بستست .مردم اینجا الاف شدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
لطفا فکری به حال مردم بکنید مرز مهران بستست .مردم اینجا الاف شدن
امید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۶
ترو قران یه کاری کنید اربعین 96 هم با کارت ملی بریم کربلا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
مسخره کردین کلی از مردم رفتن ویزا کرفتن ۲۰۰ تومن الان میگین برداشته شد خو اینو زودتر بگید دیگه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۹
تروخدادعاکنیدامسال مرز آزاد بشه
دوباره بدیم
کربلا
کبری محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
یاحسین به اونهایی که پول ویزا نداره نگاه بکن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۲
انشاالله امسال با کارت ملی میشه رفت کربلا.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۳
باکارت ملی میشه امسال بیام یاحسین به همه گفتم امسال اربعین کربلام عابروداری کن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
من امسال ميخوام برم ولي با كارت ملي ميشه برم يا نه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
سلام بر حسین دو سال که با پاسپورت بدون ویزا با خانم و پسرم میریم برای پیاده روی اربعین هر سال هم همین داستانها است وقتی چشمت به اون همه آدم تشنه زیارت ارباب در مرز مهران بیفته میفهی که خود آقامون حسین بدون ویزا و پاسپورت و...چطور از مرز رد میکنه سرباز عراغی دید ویزا ندارم با چشم خیس نگاه کرد گفت التماس دعا تا نیم ساعت کنار گریه میکردم آقا نوکرتم بطلب
لبیک یا حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
اقا خودت میدونی پول ویزا نداشتم تو رو به خدا بطلب امسالم بیام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
سلام دوستان.تو رو خدا یکی درست جوابمو بده.دوستم به خاطر پاسپورت و ونداشتن ویزا نمیتونه بره پابوس آقا.دلش خیلی گرفته. امسال میخواد با کارت ملی بیاد.میگه انقدر پشت در میایستم تا آقا قبولم کنه.با کارت ملی میشه رفت پابوس آقا؟
رویا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
یعنی واقعا ویزارو برداشتن؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
توروخدامیشه به من بگیدامسال مرز بازشده یانه؟یاکی بازمیشه که بدون ویزارفت؟
مصفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
سلام مرز فکر کنم باز شده فقط با کارت ملی مطئن نیستم تو رو خدا یکی بگه درسته یا نه
سکینه
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۵
سلام خانواده های ما ÷شت مرز مهرانن ویزا هم ندارن یک فکری بکیند نو رو به امام حسین بگید باز کنن مهران انگار جنگه
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۵
اقا بخدا مرز به هیچ عنوان باز نیست الکی دروغ به مردم نگید من از پنج شنبه تا همین امروز صبح به امیده اینکه مرزو باز کنن تو مرز مهران بودم ولی اصلا امکانه باز شدن مرز وجود نداره یگان ویژه ریخته اونجا ملتو فقط میزنن زنو بچه هم حالیشون نیست خدا لعنتشون کنه یدونه دولخوشیم کربلا بود که اونو هم ازمون گرفتن .
محمدامین
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۵
ازتون خواهش میکنم تو رو جان امام حسین دلم خیلی پره بچه ها نمیدونم تو رو خدا پیام منو بخوانید الان چند روز لب مرز مهران گیر کردیم ازتون خواهش میکنم هر چی سریع تر لب مرز وا بشه و این مردم بتونن بزن ازتون خواهش میکنم دعا کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۶
چرا اخه الکی دل مردم و خوش میکنید من سه روزه لب مرزم بدون ویزا از مرز که هیچ از کرمانشاه نمیزارن بیای اینور تر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
آقا ویزا بگیرید
به هیچ وج بدونه ویزانه و روادید نمیزارن از مرز عبو
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۹
فقط گذرنامه
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
بچه ها باید بریم لب مرز ازدحام زیاد باشه نمیتونن جلومونو بگیرن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
ویزا حذف شده راسته رامون میدن بدونه میزا
جعفر لطفی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
با وضعیت فعلی بیماری کرونا آیا وضعیت عراق مثل ایران است یا در آنجا رسیدگی بد یا خوب است آیا برای روز عاشورا مراسم دارند یا نه
ناهیده
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
انشاالله که امسالم مثل سالهای دیگر اربعین کربلا هستم