۲۹

وصیت نامه یک تکفیری داعشی قبل از انفجار ! + تصویر

وی در بخشی از وصیت خود نوشت: جسدهای خود را با استفاده از کمربندهای انتحاری قطعه قطعه کنید و مواد منفجره را فراموش نکنید؛ زیرا بهترین وسیله برای کسب رضای خداوندی است .
وصیت نامه یک تکفیری داعشی قبل از انفجار ! + تصویر
کد خبر: ۸۰۳۸۶
۲۳:۳۲ - ۱۱ آذر ۱۳۹۳
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، تروریست داعشی که مدتی قبل به گروه تروریستی داعش ملحق شد، پیش از انجام عملیات انتحاری و کشته شدن ؛ وصیت خود را بر روی پایگاه های ارتباط جمعی توییتر منتشر کرد و ضمن دعوت از جوانان برای شرکت در عملیات انتحاری ، نوشت: رضایت خداوند را با منفجر کردن جسدهای خود کسب کنید.


 وی که دارای ملیت مصری است، مدتی بعد از انتشار وصیت ، در یکی از عملیات های انتحاری در کوبانی کشته شد.وی در بخشی از وصیت خود نوشت: جسدهای خود را با استفاده از کمربندهای انتحاری قطعه قطعه کنید و مواد منفجره را فراموش نکنید؛ زیرا بهترین وسیله برای کسب رضای خداوندی است ! .

منبع: ایران اسلامی

انتهای پیام/ ز.ح

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۲۹
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۲
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
سپاس خداوندی را که دشمنان ما را از نادانان قرار داد .
ناشناس
Germany
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
و بهترین وسیله برای به درک واصل شدن
مهدی
United States of America
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
یکی نیست بگه ................ کی به تو گفته رضای خداوند متعال در اینه که تو... خودتو منفجر کنی تا رضایت ترورریستها به دست بیاد.
محمد علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
خر که نباید حتما دم و گوشهای دراز داشته باشد . این بدبخت اینقدر توی گوشش خوانده اند تا خر شده و بعد هم مواد منفجره بارش کرده اند و بعدش هم ترکیده و منطقه ای را نجس کرده
ناشناس
Turkiye
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۸
دستتان درد نکند چرا به خر بیچاره تهمت می زنید خواهشا در مقایسه تان حیوانات مظلوم را مثال نیاورید گناه دارد
عزرائیل داعش
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
خاک عالم برسرت بروبه جهنم خداوند آتشجهنمت را زیاد کنه ابلهه
بسیجی
United States of America
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
بسمه تعالی در جوامعی که حب و اعتقاد به ولایت و اهل بیت نباشد چنین خواهد بود . هنوز بدتر از این هم میشه . اللهم عجل لولیک الفرج .یا حق
سیدلارستان
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۷
ترگیدن این احمق باعث الوده گی خاک پاک زمین میشه ازیک طرف هم یک کودن ازاین دنیا کم میشه تا انسانهای ازاده نفسی راحت بکشند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۷
بابا اینا رسما عقلشون رو از دست دادند امام سجاد می فرمایند دشمنان ما از احمقانند .اینا باید بخورن به تور جوونای ایرانی تاحالشون جابیاد
صابر
Germany
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۷
این فریب خورده ها چرا به سرزمین اشغالی نمی روند تا صهیونیست ها ی اشغالگر را بیرون کنند؟
محمد
Germany
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۸
واقع خاک تو سر شد ،
چرا بین مسلمانان لااقل بین اسرائیلیها این کار را می کردی ؟ احمق نادان... کدام بهشت آیا کشتن مسلمان چه سنی و شیعه بهشت رفتن است - ننگ بر تو ، دشمنان خدا را رها کردی ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۸
الحمد لله الذی جعل اعدائنا من الحمقاء
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۹
برو به درک با این کارت رضایت شیطان و یاراش خوب جلب کردی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۹
انهایی که شستشوی مغزی میدند میدونند که این جوانان ساده لوح را دارند فدای اسرائیل میکنند . اما این بچه ها نمیدونند .
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۰
این جوان با باورهای که داره بهترین کارو انتخاب کرده وانجامش میده تا خداوند رو از خودش راضی نگه داره ...

به کار این جون خورده نگیرید به باورهاش خورده بگیرید که باورش اشتباه نه کارش....

خدایا شکر که باورم نسبت به تو درسته وهرکسی که باورش نسبت بهت اشتباه هدایتش کن ....

همه انسان ها ذاتشون خوبه.....

اگه به اینها راه درست رو با روش درست بهشون نشون بدی این ها هم باورهاشون درست میشه...
بی بی گلاب
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۰
جسدهایتان؟ بی سواد جسد مال مرده اس باید بگی جسم هایتان الاغ.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۰
ازت خیلی ناراحت شدم که اینطوری بی محابا به الاغ توهین میکنی
ناشناس
Germany
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۱
عاغا خواهشن به شخصیت الاغ توهین نکنید...
این وحشی نجس کجاش به لاغ می خوره
سید حمیدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۰
ولد الحمار ابن الحمار ابن الحمار
محمد50
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۰
بیشعوری هم خودش حکایتی دارد
حیدر
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۰
من حاضرم مواد منفجره رو بدون درد براتون کار بذارم تا کاملاً تبدیل به کود بشید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۰
چون پابرهنه و بدبخت بودند از اینرو زندگی برایشان معنی نداشت و عقده ای شده بودند.
شیعه
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۰
خدالعنتشون کنه وازروزمین محوشون کنه
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۱
اینا هیزوم های جهنمد بزارید برن تا قشنگ شعله ورش کنن تااربابانشون وقتی میان سرما نخورند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۱
سلام
عاقبت دور رفتن از اهل بيت عصمت غير اين نمي تواند باشد.
الحد لله الذي جعلنا من المتمسكين بولايه اميرالمومنين و الايمه عليهم السلام.
ناشناس
Germany
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۱
وقتی که شور با حماقت در هم می آمیزد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۱
خاک برسرتون اینقدر که شما عطش مردن داشتید بر علیه صهیونیزم اقدام به انتحاری می کردید مگر کشتن مشتی انسان بیگناه در سوریه و عراقبرای شما بی مغزان چه ثابت می کند . بهشت رفتن به همین راحتی نیست حیف همان جهنم برای شما
بنده
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۱
اولئک کالانعام بل هم اضل
ناشناس
Germany
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۱
حیفه تو بمونی اکسیژن مصرف بکنی همون بهتر که تکه تکه بشی