۷

اهانت به شیعیان بحرین در شبکه ماهواره‌ای "صفا"

ابورشید در جدیدترین توهین های خود به شیعیان بحرین گفته است: شیعیان بحرین در این کشور ریشه ای ندارند، آنها به عنوان کارگر به این کشور آمده اند و ما با لطف با آنها برخورد کرده ایم.
اهانت به شیعیان بحرین در شبکه ماهواره‌ای
کد خبر: ۷۹۶۰۵
۱۹:۲۹ - ۱۸ آبان ۱۳۹۳
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، شخصی به نام "خالد ابورشید" از شهروندان بحرین که خود را پژوهشگر سیاسی معرفی می کند با حضور مرتب در شبکه ماهواره ای "صفا" به شیعیان این کشور توهین می کند.

پایگاه عربی "مرآة البحرین" اعلام کرد که ابورشید در جدیدترین توهین های خود به شیعیان بحرین گفته است: شیعیان بحرین در این کشور ریشه ای ندارند، آنها به عنوان کارگر به این کشور آمده اند و ما با لطف با آنها برخورد کرده ایم.

وی مدعی شد که وجود برخی القاب شیعیان بحرین منتسب به محل هایی که در آن زندگی می کنند و این مسئله دلیل بر این است که آنها در این کشور ریشه ای نداشته اند و به همین دلیل به این محل ها و روستاها منتسب می شوند.

مقر اصلي شبکه ماهواره اي "صفا" در کشور کويت است و به جريان ضاله وهابيت اختصاص دارد.

انتهای پیام/ر.ش
 

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
نظرات بینندگان
داش مد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
لعنة الله على القوم الظالمين
سعید
Germany
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
بر ال خلیفه و ال سعود فقط لعنت
محمد
United States of America
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۲
والعن منفی دهندگان وهابی
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
اللهم العن الظالمین و الکاذبین و منهم آل خلیفه و آل سعود
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۲
لغنت بر دشمنی شیعه
امین
Germany
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۲
یادش رفته خود بحرین هم 35 سال پیش مال ایران بود و بخاطر بی لیاقتی محمدرضا شاه از دستش دادیم. ولی مطمئن باشید دوباره بدستش میاریم. شک نکنید...
حسین ن
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
اگر ذره ای سواد میداشت مثل اجداد بدوی و جاهل خودحرف
نمیزد و همه این حماقتهای عرب جاهلی ریشه در نژادپرستی
وسرسپردگی به صهیونیستها و آمریکائیها دارد وای به حالشان
از روزی که بحرین به مام وطنش برگردد