۵۳

مفتی اعظم عربستان از یزید حمایت کرد

مفتی وهابی عربستان گفت: قیام حسین بن علی در برابر یزید، خروج بر حاکم اسلامی بود که حرام است.
مفتی اعظم عربستان از یزید حمایت کرد
کد خبر: ۷۹۲۳۸
۰۹:۴۲ - ۰۷ آبان ۱۳۹۳
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، شیخ عبدالعزیز آل الشیخ مفتی اعظم عربستان سعودی، ‌ در یک مصاحبه تلویزیونی به مناسبت محرم در پاسخ به این سؤال که درباره قیام امام حسین علیه السلام علیه یزید و واقعه کربلا چه نظری دارد، گفت: یزید به صورت مشروع در جایگاه حاکم مسلمانان قرار داشت و اطاعت از او واجب بود و قیام حسین بن علی در برابر او، خروج بر حاکم اسلامی بود که حرام است. 

این مفتی وهابی بدون اینکه به انحراف یزید از مسیر اسلام و زیر پا گذاشتن احکام دینی و ارتکاب محرمات و تبدیل شدنش به یکی از بارز‌ترین مصادیق طاغوت اشاره‌ای بکند در جواب این خواسته مجری برنامه که از وی خواست کتابی درباره امام حسین علیه السلام به او معرفی کند گفت: شما بهتر است در این زمینه کتابی نخوانید و در جستجوی چنین کتابی هم نباشید.

منبع: ابنا

انتهای پیام/ ز.ح


ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۵۳
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۲
نظرات بینندگان
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
این مفتکی بی عقل از نسل معاویه و یزیدبن معاویه است و به او حق میدهیم که طرف پدر و پدرجد خودرا بکیرد تا اینکه طرف حق و حقیقت یعنی اهلبیت پیامبر را
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
اگر خدا بخواد درروز رجعت امام حسین جوابشه با پدر ش یزید میده
راضیه
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
بی شک اگر بار دیگر عاشورا تکرار شود این حرامزاده های کور دل و کور چشم در صف اول در مقابل اسلام ناب محمدی و حق و حقیقت که همان اهلبیت پیامبر(ص) هستنند قرار خواهند گرفت ...
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
انشاالله که خداوند در اخرت او و امسال او را با یزید و یزیدیان محشور کند و ما را با حسین (ع) و اصحاب ایشان ...
همه بگین انشاالله...
عاشق کاظمین
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
خدا این نانجیب کور را لعنت کند هرچند مظراتش ارزشی ندارد
مسلمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
انشاا... در قیامت با یزد لعنت خدا براو باد محشور خواهی شوی. چقدر اینان بدبخت اند و دنیا طلب هستند
گودرزی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
خوب معلومه اگر حقایق روشن شود شرایط برای این مفتی های مزدور سخت خواهد شد و لذا چه بهتر که مخاطبینشان در جهل باقی بمانند و مطالعه کتاب در این زمینه خلاف مصلحت این فرقه ظاله است .
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
اگر از تعصب دست بردارندواگر واقعیت ها برای غیر شیعه گفته شود مطمئن باشید که شیعه می شوند
بحريني
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۹
جناب ايراني ... عطايش را به لقايش بخشيديم خدا نكنه حرام خوري مثل اين مفتك ... شيعه بشه ... اين ملعون از نسل كساني هست كه در مقابل امام حسين عليه السلام ايستادند و به روي مبارك فرزند نبي مكرم اسلام (ص) شمشير كشيدن و امام حسين عليه السلام در مورد اين اشخاص فرموده : شكمهاي اين افراد پر از خوردنيهاي حرام است ...
اين ملعون هم از مال مفت ال سعود كه بيت المال مردم عربستان است شكمش را پر ميكند خدا انشاء الله با معاويه و يزيد كه لعنت خدا بر هر دو باد محشورش بكند ...
اي وهابي نجس كه با عقده به همه منفي ميدي الان ديگه نميتوني منفي بدي ... خخخخ ههههه بدجوري ميسوزي ... بمير بمير و با شمشير زن يك چشم محشور ميشي ... خخخخ هههههه خخخخخ ههههه ... چيه ؟ خب به ريش وهابي مي خندم كه نميتونه منفي بده ...
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۹
هموطن عزیز نشنیدی کسی رو که خوابه میشه بیدار کرد اما کسی رو که خودشو به خواب زده نمیشه بیدار کرد
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
بله دیگه بعضی وقت ها به این فکر میکردم اگه امام زمان ظهور کنن چطور کسی میتونه باهاش دشمنی کنه و بجنگه!!!!با دیدن داعش و این مفتی های ولد مشکوک متوجه شدم کاملا اشتباه میکردم. همین ها سرباز سفیانی میشن
سید
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
این هم مثل جدش ملعونش یزید حرام زاده است .چیز تازه نیست .اوهم اگه ان زمان بود با افتخار با امام حسین می جنگید .ان شاالله همین روزها به درک می رود .
مسلم
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
مادر مرده هیچی هم هالیش نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۹
بایدم از اجدادش طرفداری و حمایت کنه....
انتي وهابيت
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۹
راستي اون كسيكه منفي ميداد چند روزه نيست ؟ ...
فكر كنم چون ديگه نميتونه يكبار بيشتر منفي بده سكته و دق كرده و الان با حسرت اين نظرات را ميخونه ...
مسلمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
نظراتی که من خواندم جز دفاع از اهل بیت نبود و مطمئناً سنی های مومن هم بدانها منفی نمیدادند واین همه منفی احتمالاً از یکی دو فرد مریض احوال درج می گردد که شیعه نیوز باید فکری بحال قسمت نظردهی نماید تا هر شخص بیشتر از یک نظر ندهد
بمير وهابي
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
سر وكله اش پيدا شده اين وهابي نجس و كثيف كه به همه منفي ميده ... كدوم گوري بودي ؟ ولي به اين نظر ديگه منفي نميتوني بدي !!! اخيش ميميريا ... بمير ولد چموش وهابي خبيث خخخخ ههه ههه ههه ... بسوز بسوز وقت كردي بشين رو يخ تا خنك شي ...
اگه تونستي به اين نظر منفي بده ... مرد نيستي منفي ندي ... ديدي گفتم مرد نيستي
کسری ن
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۹
این میمونِ بد ترکیب دجال یک چشم بد قیافه ولد مشکوک نیست،بنا به روایات ولد زنا میباشد ولاغیر.
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۹
ما انتظار بی جایی از این امویها بعد 1400 سال داریم
اینها خودشون علتا جار میزنن که طرفدار معاویه هستن و دوست دارن پرچم معاویه و بنی امیه تا ابد بالا باشه اینا به هیچ کدوم از ائمه رحم نکردند پس ما نباید انتظار داشته باشیم که باب میل شیعه حرف بزنن
تا ابد جنگ بین حق و باطل ادامه دارد به امید ظهور دعا میکنیم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۹
اینها نسل درنسل اولادهمین نجسهامثل یزید ومعاویه لعن الله علیه هستندبایدهم طرف یزیدرابگیرندچونکه خودشون هم ازهمین رگ وریشه هستند اینشاالله داخل همین دنیا رسوا ورسواترشوند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۹
اینها ننگ بشریت هستند ضد تفکر و تعقل نوکر ابرقدرت ها
از نفت خواران مفتخور
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۹
انشاالله که خداوند در اخرت او و امسال او را با یزید و یزیدیان محشور کند و ما را با حسین (ع) و اصحاب ایشان ...
همه بگین انشاالله...
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۹
کسانی که منفی میدن ان شاء الله با یزید محشور میشن
اشکان
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
مفتی جون شما اگه حرف نزنی کسی نمیگه لالی...لعنت خدا بر تو جاهل
نسرین
Germany
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
آب دریا به دهن سگ نجس نمیشه ی سگی واق واق کرد شما جدیش نگیرین داره میمیره
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
الهم العنهم جمیعا...
ناشناس
Bahrain
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
من از اين همه منفي به كامنتهاي بالا در تعجبم !
جامعه اسلامي ما به كجا دارد ميرود ؟
هنزم حسين بن علي ع مظلوم است حتي دربين ما شيعيان !
مسلمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
اشکال از سیستم است وگرنه تعداد منفی دهنده ها یکی دو تا بیشتر نیست - همان یکی دو تا متاسفانه میتوانند دهها منفی بدهند
شایان
Germany
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
اقا این قسمت منفی و مثبت خرابه
همین الا تو میتونی 100 تا مثبت یا منفی به کامنت یکی بفرستی.
باید درسش کنن هر کسی فقط یبار بتونه منفی و مثبت بده
ناشناس
Germany
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
میمون هر چی زشتر ملق بازیش بیشتر اینو خدا زده مثل بوزینه شده شماها وقتی ی بوزینه دهنشو وا میکنه چقدر اهمیت میدین بابا ی مجیزی خورده
منفی زن هم سوزش داره براش شیعه هم نیس سگ وهابیه
روح الله
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
لعنت خدا و همه مخلوقات خدا بر او و طرفداران او و اجداد ملعون و بوزینه بازش...
اللهم العن جمیعا...
محمد مهدي
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
خدا لعنت كند به كسيكه به حرف و كامنت حق منفي ميده ...
لعنت بر پدر و مادر كسيكه به كامنتهاي حق و كامنتهائيكه راجع به امام حسين عليه السلام است منفي ميده ... هر كس موافق هست مثبت بده
aref
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
این که شبیه سگ همسایمونه .....
محمد
Netherlands (Kingdom of the)
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
حسین جان نور تو را کس نتوانست که خاموش کند...
سید دوستدار ولایت
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
این سگ کثیف عاشورا (ashoora) را روز جشن اعلام کرد .
سهیلا
United States of America
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
لعنت خدا به این سگ وهابی،یه چشم،کثیف....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
خدا لعنتت کند مفتی فاسد و قاتل ملخ خور
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
خداوند فاطمه دهانتان را بشکند همان طور که پهلوی بیبی فاطمه شکستید:
کاش خدا توفیق بده تا با دو دست خودم خفه کنم این ملعون را به خدای حسین قسم به لحظهی نا امیدی آقا ابوالفضل حاضرم این حیان را بکشم و بعد از این عمل مرا بکشند اما ما از نسل کیان ایرانی از نسل غلامان حلقه به گوش علی هستیم.
آنتي آل سقوط
United States of America
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
باز كه تو شكر زيادي خوردي اي فرزند حاصل از زنا!!!!!!!!!!
لعنت بر آل سقوط
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
این مردک شبیه الاغه فقط گوشهاش کوچکتره بی سواد احمق نمیدونه حاکم فاسق رانباید اطاعت کرد خوب معلومه انوقت خودش و حکومت سعودی زیر سوال هستن
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
این جماعت جاهل و بی خرد دل پیامبر و اولادشو خون کردن، اونوقت ما که در مقابل ائمه چیزی نیستم، اینا الانم از اسم۱۴معصوم میترسن، خودشون میدونن تو جنگ شیعه یه حسین داره که اسمش تنشونو میلرزونه واسه همین حرفای مفت میزنن، خدا لعنت کنه اینا رو با اجداد بیشعور و سنت سگیشون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
لعنت الله علیهم
رحیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
یکی ازبزرگ سگان عربستان دنیا طلب مدعی دین
ناصرمشکات
Germany
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
خداوند با اجداد بوزینه بازت محشورت کند و با آنان در درک اسفل همنشین گردی . البته نیازی به دعا و لعن امثال بنده نداری چون شماها از زبان خدا و پیامبرش لعن شده و دور از رحمت هستید.
احمد
Croatia
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
خدا انشاالله همين الساعة اين منفى زن بدبخت وهابى رو از زمين برداره رو اعصابمه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
عزیزم تعجب ندارد چون خودشان یزیدی هستن خدا لعنت کند هم خودش را هم باباش یزید را
مفتك اعظم
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
يكي از خرفتان شهر تميز / حكايت كند براي پسر عبدالعزيز / چقدر ميخوري تو شكمت كرده باد / مال مردم عربستان را دادي به باد /
نسیما
Germany
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
بچها منفی زنها خسته شدن :)) یعنی میخندم ب حال و روزشون ک از بوزینه حمایت میکنن خدایا اینها رو با هم محشور کن کنار همین بوزینه بودن والا جیگر میخاد نگاه ب قیافه انترش میکنی
فاطمه
Germany
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
بسم الله الرحمن الرحیم
یریدون لیطفئوا نور الله بافواههم و الله متم نوره و لو کره الکافرون


می خواهند نور خدارا با دهان های خویش خاموش کنند و خدا کامل کننده نور خویش است اگرچه کافران را ناخوش آید
مهدي
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
به خدا غير از اين نيست بوزينه اي طرف بوزينه بازي رو بگيرد . جلوي نور خدا رو نميتوانند بگيرند نجسهاي كثيفي مثل اينها هرگز.
حمید ر ضا
United States of America
۰۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
این احمق عینا شبیه قاضی شریح فتوا دهنده به قتل امام حسین ع است.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۵
دعا کنیم امام زمان بیاد اینارو بده دست ما یکی یکی گردن بزنیم انشالله اللهم عجل لولیک الفرج
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۸
اللهم العن هذه الوهابی النجس