۱۴

نامه توبیخی "ابوبکر بغدادی" به نیروهایش در لبنان و عصبانیت وی

بر اساس گفته منابع آگاه پیام بغدادی بسیار شدیداللحن بوده و در آن نیروهایش را توبیخ کرده است که چرا زودهنگام با ارتش لبنان درگیری شده اند. بغدادی افزوده که فعلا زمان مخفی نگه داشتن اطلاعات مربوط به حجم نیروها و کسب آمادگی بوده است نه حمله.
نامه توبیخی
کد خبر: ۷۹۱۸۵
۲۰:۳۴ - ۰۵ آبان ۱۳۹۳
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، "ابوبکر بغدادی" رهبر داعش در پیامی به نیروهایش در لبنان آنها را به خاطر عملکردشان به شدت توبیخ کرد.

بر اساس گفته منابع آگاه پیام بغدادی بسیار شدیداللحن بوده و در آن نیروهایش را توبیخ کرده است که چرا زودهنگام با ارتش لبنان درگیری شده اند. بغدادی افزوده که فعلا زمان مخفی نگه داشتن اطلاعات مربوط به حجم نیروها و کسب آمادگی بوده است نه حمله.

در ادامه پیام بغدادی که مشخص نیست شفاهی و یا کتبی بوده، آمده است: پس از اینکه "عماداحمد جمعه" یکی از عناصر داعش توسط ارتش لبنان بازداشت شد، درگیری های اعضای داعش با ارتش در عرسال و بقاع آغاز شد، در حالی که هنوز آماده این کار نبوده و با این اقدام حجم اعضای آن در عرسال و بقاع مشخص شده است.

بغدادی افزود که در حال حاضر نیز عناصر داعش بار دیگر همان اشتباه را تکرار کرده اند و با بازداشت "ابوالهدی احمد المیقاتی" بار دیگر به ارتش لبنان حمله کرده اند در حالی که هنوز آمادگی خود برای تسلط بر طرابلس را تکمیل نکرده بوده اند. بغدادی در نهایت این اقدامات نیروهایش را بچه‌گانه توصیف
کرد.


انتهای پیام/ر.ش

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
نظرات بینندگان
سعید
Germany
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
به روح پلید بغدادی هم لعنت
سلمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
کیا دارن منفی میدن؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
و به روح اونهایی هم که منفی دادند لعنت
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
اینجا که بابا یک نفر می تونه بیاد صدها منفی بده یا صدها مثبت به همین علت منفی ها زیاده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
اشکال از سیستم شیعه نیوز هست که میشه بارها و بارها منفی و مثبت داد. جدی نگیرید
kfd
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
موافقم
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
لعنت بر بغدادی اون گروهشو هههه حالا هم ادعا می کنه که من خلیفه کل مسلمانانم و می گه من تا واتیکان پیشروی خواهم کرد خخخخخخخ توف تو رود
ایرانی
Russian Federation
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
اردوغان هم میخواد خلیفه مسلمانان بشه وتا چچنستان وایغور چین هم در ذهنش نقشه داره ...دعواشون نشه؟
اکبری
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
لعنت خدا بر داعش. مرگ بر بغدادی
ناشناس
Germany
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
اللهم العن ابوبکر بغدادی و محبیه
خدا خودش و دوستدارانش رو لعنت کنه
عاشق الحسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
واقعا چهره این بغدادی را خوب نگاه کنید اگر حواستون جمع باشه حتما ولد زنایی و حرامی بودن را در چهره اش میبینید صددرصد اگه این بخواد ادعای خلیفگی بکنه خلیفه ها کجا برن هر هر هر بابا برو دنبال سگ بازیت سوس توله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۹
حالا انقد منفی بده تا جونش پاره بشه!
حالا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
قسمت مثبت و منفی های سایت بازه و هرکس هر چقدر بخواهد میتواند مثبت یا منفی بدهد مسئول سایت باید بررسی کند . حتی یک نفر میتونه ایقدر منفی بده
محمودی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
لعنت خدا بر منافقین و تفرقه افکنهایی همچون البغدادی ملعون .که آب به آسیاب دشمنان اسلام میریزند . رمز ÷یروزی مسلمانان اعم از شیعه و سنی فقط و فقط وحدت و اقتدا به نقاط مشترک مذاهب اسلامی و بیانات ائمه و حضرت رسول است . انشاا...