۵۲

تروریست ملقب به «ذبح کننده شیعیان» دستگیر شد + تصویر

«ابو معاویه العراقی» ملقب به ذبح کننده شیعیان، روز گذشته توسط یگان ویژه ارتش عراق دستگیر شد.
تروریست ملقب به «ذبح کننده شیعیان» دستگیر شد + تصویر
کد خبر: ۷۹۰۲۹
۱۵:۴۳ - ۳۰ مهر ۱۳۹۳
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»،   اخیراً رسانه‌های عراقی از عملیاتی برای دستگیری یکی از جلادان گروه تروریستی داعش خبر دادند که این علمیات با موفقیت به پایان رسید.با توجه به اینکه عناصر داعش هر یک برای خود نامی مستعار انتخاب می‌کنند، این شخص با نام «ابو معاویه العراقی» در این گروه تروریستی فعالیت می‌کرد.


به گفته منابع امنیتی عراق، ابو معاویه العراقی برای خود لقب «ذبح کننده شیعیان» برگزیده بود و به این نام افتخار می‌نمود.حتی برخی اعلام داشته‌اند که این تروریست تا کنون 76 تن از شیعیان را سر بریده است.ابو معاویه العراقی پس از آنکه به دست یگان ویژه ارتش عراق دستگیر شد، اعتراف کرد که از صدای ناله افراد به هنگام ذبح، لذت می‌برد(!).

منبع: ابنا

انتهای پیام/ ز.ح


ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۵۲
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۲
نظرات بینندگان
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
قصاص فقط.مثه سگ جلو جشم هم قطارانش سرش ببرید تا لذت بیشتری ببره.
م
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
نه اینجوری که خیلی زود راحت میشه!!!! به نظر من باید ذره ذره جونشو گرفت . طوری که زجر تموم انسانهایی که بیگناه توسط این حیون کثیف کشته شدن رو حس کنه . باید به 76 تیکه تقسیم بشه والسلام
ایلیا
Germany
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
روانی حروم زاده اون صدا ها که شنیدی ناله نبود ترانه ی زیبای لقا و دیدن رخسار زیبای علی بود که توی نجس ناله تعبیر کردی
جواد
United Arab Emirates
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
شما ها که منفی میدین، میشه توضیح بدین بکجای فرمایشات این دوستمون منفی دادین؟
هیج کجای حرفاش مشکلی نداره،‌ نکنه با حرومزادگی دشمنان مولا مشکل دارین؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
با حرامزادگي دشمنان امام علي مشكلي ندارند
بلكه خود حرامزاده اند و با ژنتيك شرم آور خود . مشكل دارند !!!
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
ایلیا جان
اسمت قشنگه
نگاهت قشنگه
حرفت قشنگه
سلام خدا بر مادر و پدرت که نجیب زاده ای
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
این بی شرف رو باید زنده زنده توی آتیش انداخت تا درس عبرتی برای وحوش داعشی بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
باید اورا ذبح کنند اگر دل ندارند این حقیر اماده ام
صنمی قریش
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
تو آتیش زنده زنده زنده سوختن زجرش بیشتره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
سر نجس اين حروام زاده را با اره ببريد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
باید زنده زنده پوستشو وریش نحسشو کند وبعد هفتاد وشش بار اورا قطعه قطعه کرد لعنت خدا براین حرامزاده خون آشام
سید
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
این ملعون هم اسم ملعون تاریخ معاویه است.باید اورا با زجر و تیکه تیکه گشت .
ناشناس
United States of America
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
حرامزاده ی بی شرف، حیوون شرف داره به توی نجس ...
ناشناس
Indonesia
۰۵:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
شیعه همیشه تاریخ مظلوم بوده و هست چه ان موقع که در کوچه سیلی به صورتش زدند چه در کربلا و چه در هشت سال دفاع مقدس و چه اکنون در زیر دست جلادان سنگ دلی مانند این شقی در عراق و سوریه و....
اللهم عجل لنا ظهوره انهم ترونها بعیدا و نراه قریبا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
اون افسری که دستگیرش کرده یکی از افسران پیشمرکه کرد هستش دستش دردنکنه ایول با این وحشی ها باید مقابله به مثل کرد
ساناز
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
تا حالا یک مورچه هم نکشته ام و از آزارش ناراحت میشم ولی دوست دارم سر این حرومزاده را با سرامیک ببرم
ناشناس
Germany
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
شکی نیست اینها نطفه شان از حیوانات است
aman
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
هیچ حیوانی با این شپش قابل مقایسه نیست. به حیوانات توهین نکنید. این موجود را باید زنده زنده توی قفش شیرها بیندازند
لعنت بر حرامزادگان یزیدی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
به نظرمن بهترین کاراینکه سربچه هاشو جلوی خودش با لذت بریده بشه تا اونوقت صدای دلنشین ارام بخش اصلیرو بشنوه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
بچه اش چه گناهی کرده؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
لعنت الله علی القوم الظالمین
saeid
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
وهابی های حروم زاده ....

ابشاالله که با معاویه(لعن الله) محشور بشه
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
این حیوان رو نباید فورآ کشت .. اون رو یاید هر روز درد داد .. باید بهش مزه درد های سخت رو چشوند ... باید قطره قطره ذره ذره از بین بردش...
ناشناس
Croatia
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
اينها از نسل همون هند جگر خوار و يزيد ملعون هستند ،وگرنه اولاد پاك كارش به اينجا نمي كشه !!! صاحب الزمان چي بهشون مي گذره با اين دسم نان خون خوار !! خدايا خودت رحمي !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
زبون حرومزاده رو از حلقومش بکشید بیرون
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
تره به تخمش میبره. اینم برده به اجداد منحوسش عبید الله و یزید و ابن سعد
ناشناس
United States of America
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
از کسانی که پدرانشان طواف النساء انجام ندادند و با لقمه حرام بزرگ شدند بیشتر از این انتظار نمیرود....

اللهم العن الظالمین
حمیده
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
انشاالله با اجداد منحوسش ابوسفیان و معاویه و یزید ملعون تو جهنم محشور بشه. زنازاده ی پست فطرت وهابی.
علي
Slovenia
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
ايليا شير مادرت حلالت در اخرت با امير المومنين محشور بشي.يا حيدر مددي
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
فرزندبرحق معاویه اس دیگه لعنت الله علیهم اجمعین
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
شیعیان در اوج قدرت نیز مظلوم اند ...
حیف که فقط میشود این کمتر از حیوان را اعدام کرد..
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
به قول دوستمون بهترین کاری که میشه کرد باید زجرکشش کرد باید انداخت توقفس شیرها تا تیکه تیکه اش کننن .به همین عزای حسینی قسم اگه بدن دستم خداشاهده که یه جوری سرش رو میبرم که بگه منو بندازین توقفس شیرها
یوسف
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
با سلام یه کلیپ دیدم که توش یکی از دواعش حروم زاده رو اونقدر با منیله زدند تا سقت شد کاش اینو هم اینقدر میزدند تا جون بده کثیف ولد زنا
وقارِی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
بدترین چیز برای این هیولاهای زامبی فقط و فقط کشته شدن به دست یک زن است !
والسلام
مهنواز
Germany
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
من اخیرا به مطلبی برخوردم که وهابی ها طواف و نماز نسارا انجام نمی دهند پس بی خود همه ی آنها جانی هستند چون ولدالزنا می باشند. اللهم العن الجبت والطاغوت
مختار
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
مرگ برای این حرامزاده ابلیس کم است باید کاری کنند هر روز آرزوی مرگ کند
پوریا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
پیشنهاد من برای کشتن این ملعون:
شروع به پوست کندنش از پا می کردم خیلی آرام آرام تا هر لحظه به اندازه یک سال برایش تمام شود.
حمید
Slovenia
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
ان شاالله با پدر نداشتش محشور بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
من يه سلاخ هستم اگه زحمتي نيست بدينش من تامثل گوساله سرش ببرم اينااگه زنده باشن فقط حرومزادگي بلدن ديگه هيچي
مسیلا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
باید هروز عذابش کنن طوری که مرگ براش عسل باشه
هروز اعضائ بدنشو ببرن و به خودش بدن بخوره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
بر پدرش لعنت
مصی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
فقط دعا کنید آقا ظهور کنه
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
اينها گناه شان سبكتر از مفتي هاي جاهل و كج فهمي است كه دشمني با اميرالمومنين شقي شان كرده و با فتواهاي قرون وسطايي خود اينچنين افرادي را به جامعه بشري تحويل مي دهند.
عمر
Russian Federation
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
این بی شرف آبروی مسلمانان را برد مثل سگ بکشیدش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
این حرام زاده از نسل معاویه لعنت اله علیه است که از کشتن شیعیان لذت میبرد بدبخت ها علی ع کجا وچه منزلتی دارد معاویه ملعون کجا نه دنیا رادارد نه آخرت
شابادی
Germany
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
خدا میداند فقط خدا میداند چند ساعت از شبانه روز را به ساعتی که این زاده های هند جگر خوار را با دستانم سر میبرم فکر میکنم.قطعا آن روز طولانی ترین سجده شکر تاریخ را خواهم گذاشت.اللهم عجل لولیک الفرج
لیلا
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
خدا لعنتش خدا کند باید درون استخر اسید بندازند تا کاملا از بین برود چون ارزش خاک بیشتر از این که آدمی مثل اون در دلش جا بگیرد.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
جاني جانيه ظالم ظالمه حيوان حيوانه حالا چه اعتقاد به اهل سنت داشته باشد چه اهل تشيع چه بي دين ومسلك ........
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
بچه ها خودتونو کنترل کنید .مولای ما وقتی شمر روسینه ی مبارکش نشسته بود باز هم اون رو می خواست هدایت کنه.همه ی نفرت و قدرتتون رو نگه دارید تا انشاالله در رکاب قائم آل محمد جانبازی کنیم.با این جاهلان معاصر دستگاه قضا برخورد خواهد کرد.
به حق همان تعداد سرهای بریده شده توسط این مجسمه ی بلاهت و این عصاره ی ناکثین و مارقین و قاسطین،اللهم عجل لولیک الفــــــــــــــــــــــــــــرج انشا الله
کریمزاده
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
سلام
بریدن سر و اعمال وحشیانه کار وهابی ها، داعش و امثال آنها است. ما شیعیان علی(ع) حتی به دشمنان خود اهانت نمی کنیم. باید محاکمه شود و طبق احکام اسلام با او برخورد شود. اگر ما هم مانند داعش وحشیگری کنیم (حتی در پاسخ به آنها) چه فرقی با آنها پیدا می کنیم؟
امیر حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
خدا این ملعون را لعنت کند اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد. یا حیدر کرار
ناشناس
Iraq
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
شیعه رئوف است. ما باید نشان بدیم که با آنها فرق داریم. البته مسلم است که او باید اعدام شود.