۵۳

شادی مفتی وهابی از شنیدن حکم اعدام شیخ "نمر النمر"+ تصویر

"عبدالرحمن السدیس" یکی از مفتی های وهابی در واکنش به این موضوع در توئیتی نوشته است: چه بسیار از شنیدن این خبر خوشحال شدم، خدایا آن را زودتر عملی کند، و ای کاش به صلیب نیز کشیده شود تا عبرتی برای دیگران باشد.
شادی مفتی وهابی از شنیدن حکم اعدام شیخ
کد خبر: ۷۸۹۱۴
۲۱:۳۵ - ۲۷ مهر ۱۳۹۳
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، شیخ "نمر باقر النمر" پس از تحمل بیش از 800 روز زندان و گذراندن 13 جلسه محاکمه از سوی دادگاه ریاض به اعدام محکوم شد.

"عبدالرحمن السدیس" یکی از مفتی های وهابی سعودی در واکنش به این موضوع در توئیتی نوشته است: چه بسیار از شنیدن این خبر خوشحال شدم، خدایا آن را زودتر عملی کند، و ای کاش به صلیب نیز کشیده شود تا عبرتی برای دیگران باشد.

پس از آنکه ریاض حکم اعدام شیخ " النمر" را صادر کرد، موج واکنش ها به این حکم از سوی شخصیت های مختلف سیاسی در کشورهای مختلف آغاز شد. چندین تن از مراجع ایران نیز به این اقدام واکنش نشان دادند.

آیت الله مکارم شیرازی اعلام کرد: حکم اعدام النمر نفرت و خشم تمام شیعیان و اهل سنت از عربستان را به همراه خواهد داشت. آیت‌الله سبحانی اظهار داشت: امیران سعودی تصور نکنند با اعدام آیت الله نمر کار اعتراض به پایان می‌رسد . آیت الله صافی گلپایگانی خواستار اقدام سریع مسئولین جهت لغو این حکم شد. آیت الله نوری همدانی نیز اعلام کرد که اعدام شیخ النمر جهان اسلام را در مقابل عربستان قرار می‌دهد.

همچنین "صدر الدین القبانجی" امام جمعه نجف اشرف در خطبه های نماز جمعه تاکید کرد: مقامات سعودی با صدور حکم اعدام برای شیخ  النمر مرتکب اشتباه بزرگی شده اند. وی با هشدار درباره احتمال اجرای حکم اعدام این عالم برجسته شیعیان عربستان، تاکید کرد: مقامات سعودی با این اقدام گور خود را با دستان خودشان حفر کرده اند.

حزب الله عراق نیز تهدید کرده در صورتی که سعودی شیخ النمر را اعدام کند این جنبش نیز چند تبعه عربستانی که در نزدش اسیر هستند را اعدام خواهد کرد.

این اعتراض‌ها همچنان ادامه دارد و تا کنون مقامات سعودی هیچ واکنشی رسمی به آن نشان نداده اند.


انتهای پیام/ر.ش

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۵۳
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۵
نظرات بینندگان
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
پياده هاي نظام هاي صهيونيست اين مفتي هاي جاهل هستند و سرمايه گذاري دراز مدت انگليس براي بلعيدن سرمايه هاي انساني و مالي كشورهاي اسلامي با پرورش اين چنين مفتي هايي صدها هزار افسوس نتيجه داده است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
حرامزادگي اين قوم ملعون و پليد جز با اين كارها ميسر نمي شود كه الحمدالله همه را به مشكلات ژنتيكي خود . راهنمايي فرموده است !!!

هههههههههههههههه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
بايد شهادت طلبان شيعه . اين ملعونان را از سر راه بردارند و همگي آنان را به پدر حرامزاده شان يزيد ملحق كنند !!!
فاطمی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
امید واریم حاکمان سعودی این حماقت را مرتکب نشوند اما در صورت عملی کردن آن باید بدانند هزینه سنگینی را پرداخت خواهند کرد و شعیان اهلبیت علیهم السلام مصمم تر به راه خود ادامه خواهند داد و این روحانی مجاهد نیز در محضر رسول خدا روسفید و متنعم از نعمت های الهی در بهشت خواهد بود خوشا به سعادتش که بدست اسلاف معاویه و یزید و شمر وووو به شهادت می رسد .
رحمن
Kazakhstan
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
بنام خدا-وهابیون نیک میدانندکه حزب الله همه جای دنیاریشه دارد.اگریک موازبدن مبارک شیخ نمرکم بشودنسل وهابیت تارومارخواهدشد.مفتی هاخوشحال وهابیت به چادرزنان روسپی سعودی پناه خواهندبرد
ایمان
United States of America
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
خدا به حق مولود کعبه امام علی علیه السلام این وهابیت به خصوص مفتی های انان را لعنت کند که با این سخنان دل شیعیان را به درد می اورند
به امید ظهور حضرت حجت
ان شا الله
آنتي آل سقوط
United States of America
۰۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
اي زنا زاده پست فطرت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
این مفتی وهابی ها همانطور که در عکس ملاحظه می فرمائید بیشتر شبیه ملعون ابن ملجم می باشد شاید هم از نوادگانش باشد در هر صورت خدا لعنش کند
مجید1356
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
آخرین میخ ها بر تابوت سعودی...
کمال
Germany
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
مفتی های بدبخت خودشون رو خیلی مفت میفروشن / به همشون لعنت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
خداوندوهابیت را خواروذلیل ونابود کندبه حق محمدوآلش(ع)
نسرین
Germany
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
انشاءالله قبل از این اقدام ناجوانمردانه خودت به درک واصل بشی و این آرزو رو ب گورت ببری لعنت الله علیه
فقط حیدر امیرالمومنینه
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
حرووووم زاده حیووون صفت خدا لعنت کنه همه شما وهابی های زنا زاده رو
احمد فدایی اهل بیت
-
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
خدایا تو خود شاهد این خیانتها به به دین و پیروان خاتم پیامبرانت هستی،پس بیش از این ما را در غم دوری و انتظار فرزند مصلح علی نسوزان
ده صلوات برای نجات انسانیت از زیر تیغ این جاهلان جلاد و ظهور مهدی فاطمه بفرست
شیعه
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
خدا لعنت کند این مفتی های از خدا بیخبر رانمیدانم این کثافتهای بی دین به چه مسلمانیتی اعتقاد دارندخدایا ریشه انها را بسوزان بامید روزی که مکه دست مسلمانان واقعی به حکومت برسد وقبور مطهر امامان بقیع پراز زائرشان گردد
karim
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
ای سگ وهابی ! انشاءالله که تو و ملک عبدالشیطان، خیلی زودتر به درک اسفل السافلین خواهید پیوست تا زمین از لوث وجود شما و دیگر وهابی ها ازاله بشود.
محمدحسین شعبانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
سلام
به این عبدالشیطان السادیسمی, بگید :امام خمینی فرمودند شهادت هنر مردان خداست, وشما جماعت بی ایمان وکفر پیشه منطقی بجزء کشتن حق جویان ندارید,
و وعده قرآن است که باطل فنا شدنیست, انشاالله
غلامعلی
France
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
به این زبون بسته ها چه کار دارید. کارخانه فتوا سازی این بدبختها در جریان سوریه هم خیلی فعال بود ولی عاقبتش دیدیم به چه فضاحتی افتادند! کم کم جوونای خودشون هم از اطرافشون پراکنده میشن چون فهمیدن نباید افسارشون رو دست این بیسواد ها بدهند.
ناشناس
Germany
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
فحش ندید مگه ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
لعنتى يك صداى قشنگيم داره
علی رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
حروووووم زاده پس فطرت این خوشحالی تو کوتاه بوده و خودت به درک واصل خواهی شد و با اجداد محشور می شوی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
این رو به احمق هایی که میرن پشت این زنا زاده نماز میخونن نشون بدین
ناشناس
Hong Kong
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
لعنت خدا بر سگ صفتان شيطان پرست
مرگ بر آي سعود
مرگ بر آمريكا
مرگ بر اسرائيل
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
حرم زاده ما پیروان امام حسین هستم از مردن باکی نداریم شماها فرزندان ابی سفیان و معاویه ملعون دنیا زا دوست دارید چون همین جهان را کافی می دانید کافر ملعون خوک کثیف یعنی خوک از شماها بهتر است
محمدرضامدبرنیا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
مهدی جان به داد شیعیانت برس آقا
علی
Spain
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
امیدوارم روزی برسد که ما ایرانی ها شاهد اعدام اوندسته از علمای وهابی عربستان باشیم که جهاد نکاح را پایه گذاری کردن
عبدارحمان
Iraq
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
حرامت باد نماز خواندن شيعيان در مکه در پشت سر تو اي حرام زاده
ناشناس ف
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
چو غم نهایت رسد فرج در رسد
علی اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
اللهم العن اباسفیان. و معاویه و یزید و شمرا و ال سعود اللهم العنهم جمیعا
ناشناس
Indonesia
۰۶:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
مفتی های صهیونیستی کافر
reza
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
مفتی مزدور و شکم پرست از نسل ابوجهل معاویه و یزید ؛ سقط تون نزدیک است انشالله.
صادقی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
خدارو بحق محمدوآلش علیهم السلام قسم میدم قبل ازاینکه توی ملعون به صلیب کشیدن شیخ رو ببینی ماخفت وخواری توروببینیم به زودی زودانشاالله.آمین
موسوي
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد وآل محمد وآخر تابع له علي ذالك.....
اللهم عجل لوليك فرج
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
اين شيخ خبيث معلوم ميشود كه نياز به مشت ومال دارد جادارد بچه ها به حسابش برسند
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
توجه کنید:
ای شیعیان مولا علی خود را اماده ظهور حجت حق کنید چرا که به اذن خدا ظهور منجی عالم بشریت پسر حضرت فاطمه(س) بسیار نزدیک است انگونه که عده ای از سالخوردگان نیز ایشان را خواهند دید .
این را به دیگران هم بگویید. یاحق.
ناشناس
Germany
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
ابن ملجم ها باید هم خوشحال شوند
وطندوست
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
خدای نکرده اگر این عالم بزرگواراعدام شود هرقطره خونش تبدیل بیک بمب اتمی میشود وکل منطقه علی الخصوص کشورهای حوزه خلیج فارس زیر این بمب اتشین متلاشی خواهند شد..وحاکمان جباراین مناطق مثل خاکستر.خواهند شد.
محبین الحسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
انما الوهابیون ابناء الزناء و مثل الکلاب و الوحوش یعملون و یقتلون محبین علی بن ابیطالب...

اللهم بحق علی بن ابیطالب.صلواتک و سلامک علیه..دمّر الوهابیین الملعونین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد وآل محمد وآخر تابع له علي ذالك.....
اللهم عجل لوليك فرج
ناشناس
India
۰۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
تکفیری ملعون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
بخدا قسم باید شک کرد که پادشاه و مفتی های نجس عربستان باید و باید و باید ولد زنا باشند شکی در آن نیست شک کرد که اینها پدرشان قطعا چند نفر بوده است ومادرشان با چند نفر همبستر شده است حتما اینگونه است
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
ال سعود، اسرائیل و انگلیس سه ضلع یک مثلث هستند. مرگ بر همگیشون
حمیده
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
لعنت بر زنازاده های وهابی آل سقوططط........
شهیدگمنام سلام
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
وهابه خواسته بااین اظهارنظر اسم خودشو جهانی کنه و دل مسؤلین کاخ سفید رو شاد و باعث اختلاف بین مسلمین شه...لعنت الله علی القوم الظالمین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
وسیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون
ناشناس
Germany
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
سگ کثیف واق واق نکن صدات میگیره هااااا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
سعود و يهود هم رديف و هم قافيه وهمكار و هم فكر هم هستند اگر اسراييل و امريكا حامي شما نبودند جرات چنين اعمالي را داشتيد
ناشناس
Iraq
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
باورم نمیشه سدیس، قاری مشهور قرآن، این حرف رو زده باشه!

حالا میفهمم که چرا هیچوقت از صدای او و از سبک قرائتش خوشم نیامده. خدا رو شکر.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
به تصویر نگاه.کنید. مجرمین با سیمایشان شناخته میشوند(سوره الرحمن)
احمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
جناب شیخ ناامیدمون کردی من از بچگی عاشق صدات بودم تو دیگه چرا جوگیر شدی
سید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
وسیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون
ناشناس
United States of America
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد وآل محمد وآخر تابع له علي ذالك.....
اللهم عجل لوليك فرج
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
من موندم این سدیس که انقدر قشنگ قرآن میخونه،چرا کلام الله ذره ای به دلش راه پیدا نمیکنه...