۱۰

نصب رایگان پرچم عزای محرم بر درب منازل

بسیج شهرداری تنها با ارسال یک پیامک از سوی شهروندان تهرانی اقدام به نصب پایه و پرچم عزای محرم بر سر در منازل آنان می‌کند.
نصب رایگان پرچم عزای محرم بر درب منازل
کد خبر: ۷۸۸۲۰
۱۴:۲۰ - ۲۴ مهر ۱۳۹۳
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»،  بسیج شهرداری در جدیدترین فعالیت فرهنگی و دینی خود به مناسبت فرار سیدن ایام ماه محرم و صفر اقدام به نصب پایه و پرچم عزای حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) بر سر در منازل شهروندان تهرانی می‌کند.  شهروندان تهرانی می‌توانند جهت بهره‌مندی از این امکان فرهنگی و دینی نام و نشانی منزل خود را به شماره 20003032 پیامک کنند تا در اولین فرصت ماموران سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران خدمت‌رسانی کنند.


 این اقدام فرهنگی و دینی به صورت رایگان از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران صورت می‌گیرد.چند روزی بیشتر به محرم باقی نمانده است و شهر تهران عزاپوش مصیبت سید و سالار شهیدان می‌شود.

منبع: بولتن

انتهای پیام/ ز.ح

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۲
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
هر كس براي اهل البيت قدمي و درمي تلاش كند خيرش را خواهد ديد
يا حسين
ابراهیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۵
بسیار حرکت قشنگی است .ایکاش درشهرستانها مثل شیرازم بودتاما هم استفاده می کردیم یا حسین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
ایکاش در کرج هم بود
hamid
Germany
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۵
اجرهم علی صاحب الزمان، کار بسیار عالیه البته به شرطی که فقط نام مقدس اهل بیت علیهم السلام روش نوشته شده باشه نه چیز دیگه!!!
حسین
Netherlands (Kingdom of the)
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
کاش میشد در سایر شهر ها هم این کارهارو بکنن خیلی خوبه
حسین40
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
ارباب...
بوی محرم در گوشه گوشه
شهر می پیچد
yas par par
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
سلام ارزو داریم این کار ارزشمند در تمامی عالم باظهور جناب اقا حضرت مهدی صاحب الزمان عجل الله تعالی شریف انجام پذیرد.
کاش این برنامه درهر شهر اجرا شود.انشاالله تعالی.
عبدالحقیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
سلام
بسیر بسیار عالی.همه دوستان می توانند با یک کار هیئتی وجهادی این کار قشنگ را در تمام مناطق کشور انجام دهند.ما تو روستای خودمون انجام دادیم شد.شک نکنید امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف که صهحب عزاست کمک میکنه.یاحق.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
سلام چه جوری پرچم امامت بگیریم
رضا مومنی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دست اندر کاران این طرح به نظر این حقیر این طرح فقط هدر دادن بخشی از بودجه ی شهر داری است شما میتوانی پارکهای جنوب شهر که دارند تخریب مشوند را باز سازی کنید بهتره
مثال در منطقه شهر ری پارک ملک آباد محله ی بالا
از این نمونه پارکها کم نیست در تهران سپاسگزارم از لطف شما