۱۴

دو دختر اتریشی خسته از جهاد نکاح؟! + تصویر

دو دختر اتریشی که چند ماه پیش از شهر وین به منظور جهاد نکاح به گروه تروریستی داعش در سوریه پیوسته بودند، با ارتباط اینترنتی با خانواده‌هایشان اعلام کردند قصد بازگشت به اتریش را دارند.
دو دختر اتریشی خسته از جهاد نکاح؟! + تصویر
کد خبر: ۷۸۶۹۳
۱۵:۴۸ - ۲۰ مهر ۱۳۹۳
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»،  ، روزنامه دیلی میل انگلیس در این رابطه نوشت: این دو دختر ۱۵ و ۱۷ ساله اتریشی که حامله شده‌اند، در تماس اینترنتی با خانواده‌هایشان اعلام کرده‌اند که از اقدام خود پشیمان هستند و می‌خواهند به کشورشان بازگردند.هنوز مشخص نیست که گروه داعش اجازه چنین کاری را به آنها بدهد و اینکه آنها چگونه و از چه طریقی می‌خواهند به کشورشان بازگردند.


از سوی دیگر دولت اتریش اعلام کرده است شهروندان اتریشی که به منظور پیوستن به گروه‌های تروریستی از جمله داعش از این کشور خارج می‌شوند، دیگر حق بازگشت به کشور را ندارند.این دو دختر اتریشی در بهار سال جاری با فرار از وین به گروه داعش در سوریه پیوستند. آنها در پیام‌هایی که هنگام فرار برای خانواده‌شان گذاشتند، نوشتند: "ما به خدا خدمت می‌کنیم و برای او جان می‌دهیم."یک روزنامه اتریشی که اطلاعات مربوط به این دو دختر را منتشر کرده است، در این باره می‌نویسد: این دو دختر ۱۵ و ۱۷ ساله هم‌اکنون در شهر رقه سوریه که کنترل آن به دست داعش افتاده زندگی می‌کنند. آنها در قالب جهاد نکاح به ازدواج تروریست‌هایی از چچن درآمده‌اند.

منبع: عصر ایران

انتهای پیام/ ز.ح


ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۶
نظرات بینندگان
اردلان
United States of America
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
يه خريتي كردين جفتتون كه به اين راحتي نميشه ازش خلاص شد چشمتون كور ميخواستين نرين اتريش هم حق داره كه راهتون نده چون نميخاد ژن خريت و وحشي گري توي كشورش منتشر بشه.خاك بر سرتون.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
حیوانات برشما مقدم هستند توبه گرگ مرگ است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۱
خدا لعنت کند این دو زن تروریست داعشی را که از راه بی بندوباری باردار شده اند. فرزند نامشروع در شکم این دو دختر فاسد است. فرزندانی که در آینده از صدام دیکتاتور معدوم عراق بدتر می شوند و دست به جنایت و قتل و کشتار می زنند.
سیدمحمدحسن بلخابی
Afghanistan
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
سلام خدمت همه
عید غدیر مبارک
بله خداوند اول آنها را هدایت کند اگر هدایت نمی شود نابود و ریشه کن شوند انشاء الله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
امان از این نطفه ها.
وقارِی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
اینها نباید برگردن به کشورهاشون تا نسلشون رو گسترش بدهند .
والسلام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
زنده بودن این ها توهین به انسانیت است
خرابه نشین
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
اینها درجهل مرکبند فکرمیکنن که نعوذبالله دارن به خدا خدمت کنن.خدایا تمام کافران را اگه قابل هدایت است هدایت کن وتمام هدایت کنندگان راشیعه قراربده درغیراین صورت انهارا نابود کن.امین یارب العالمین.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
انسان حرامزاده که پشیمانی نمیفهمد لیاقت امثال اینها همان داعشی ها هستند
ملا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
یکی باید اعلام کند که اینها مرتکب زنا شده اند وباید حد بر انها جاری شود
سیدحسن میرزایی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۵
فمن یضل الله فما له من هاد...
علیزاد
Germany
۰۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۵
با اینکه بیشتر اروپاییان وارد شده به داعش عرب الاصل و مهاجر هستند. اقلیتی از آنها مثل این دو دختر اروپایی الاصل هستند.
حیف این قیافه‌ها که برای وحشیگری باید خرج بشه

البته بیعرضگی مبلغین تشیع را هم باید درنظر داشت که اگر قرار است کسی مسلمون بشه چرا باید به وهابیت دچار شه؟
سجادی
United States of America
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
خدالعنتشون کنن اینشالله اقابیادهمشونونابودکنیم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
خوب اینا یه غلطی کردن اما نباید بگم باید بمیرم با این حرفاتون دین اسلام رو خدشه دار میکنید چون خدا خودش گفته در توبه همیشه بازه شما هم بگید انشاالله از این مخمصه رها شن