۲۹

نقشه جدید قلمرو خلافت داعش + تصویر

پایگاه‌‌های خبری وابسته به تکفیری‌های داعش نقشه‌ای موهوم از قلمرو نهایی آنها منتشر کرده‌اند که نشان دهنده برنامه تروریست‌ها برای تجاوز به کشورهای دیگر است.
نقشه جدید قلمرو خلافت داعش + تصویر
کد خبر: ۷۸۵۹۴
۱۴:۳۰ - ۱۷ مهر ۱۳۹۳
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، پایگاه‌‌های خبری وابسته به تکفیری‌های داعش نقشه‌ای موهوم از قلمرو نهایی آنها منتشر کرده‌اند که نشان دهنده برنامه تروریست‌ها برای تجاوز به کشورهای دیگر است. تکفیری‌های داعش بر روی پایگاه‌های اینترنتی وابسته به خود، نقشه‌ای موهوم از قلمرو خلافت خودخوانده خود منتشر کرده‌اند و امارتها و استانهای تابع آن را مشخص کرده‌اند.بر اساس این گزارش، در این نقشه برخی کشورهای عربی، آفریقایی، اروپایی و آسیایی نیز وجود دارند که نشان می‌دهد تکفیری‌هایی که در باتلاق سوریه و عراق گرفتار شده‌اند و پیشروی‌های آنها متوقف شده، گمان می‌کنند می‌توانند قلمروی خود را گسترش دهند.


داعش از طریق پایگاه‌های اینترنتی وابسته به خود اعلام کرده که می‌خواهد در مرحله آتی، عراق، شام، حجاز، یمن، خرسان، کردستان، بلاد قفقاز، آناتولی، اروپا، اندلس، سرزمین کنانه، حبشه و مغرب را تحت سیطره و خلافت خود در آورد. در این نقشه در مناطقی که تکفیری‌ها می‌خواهند اشغال کنند به رنگ پرچم داعش در آمده است.

در توضیح این نقشه که موسوم به نقشه «خلافت اسلامی» شده، آمده است که قلمرو خلافت خودخوانده تکفیری‌ها شامل چندین ولایت می‌شود که هر ولایت نیز شامل چند امارت خواهد بود که عبارتند از.

ولایت عراق شامل عراق و کویت

ولایت شام شامل سوریه، لبنان، فلسطین، اردن و سینا

ولایت حجاز شامل عربستان سعودی، امارات، قطر، بحرین و کشور پادشاهی عمان

ولایت یمن

ولایت خراسان شامل ایران، افغانستان و ازبکستان

از سوی دیگر «صبرة القاسمی» از سرکرده‌های سابق جهادی درباره رشد روز افزون طرفداران داعش در لیبی و افزایش فعالیت‌های آنها هشدار می‌دهد و می گوید تاکنون 10 هزار فرد مسلح این کشور به عضویت داعش درآمده‌اند و تهدیدی برای امنیت مصر به شمار می‌روند.پیش از این نیز تکفیری‌ها نقشه‌ای موهوم از قلمرو خود منتشر کرده بودند اما جزئیات آن کاملا مشخص نبود.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ز.ح


ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۲۹
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
به همین خیال باش
اسماعیل
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
رویا های یک وهابی در خواب.
عمار
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
شتر در خواب بیند پنبه دانه...
فرزانه
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
گهی لف لف خورد گه دانه دانه
پيش مرگه ايران و ايراني
United States of America
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۸
آخه اي حمار هاي قرن 21 (با عرض پوزش از الاغهاي زحمت كش)شما اصلا ميدونين ايران كجاست و ايراني يعني چه؟رفتين دو تا كشوري كه ساختار نظاميشون پاشيده شده رو يه قسمتاييشو گرفتين كه همونا رو هم دارين از دست ميدين فكر كردين عددي هستين؟شماها از پس كردهاي غيور كوباني كه با دست خالي جلوي شما وحشي ها رو گرفتن بر نيومديد اون وقت ميخاين جلوي قويترين قدرت نظامي منطقه بايستيد؟اگه بچه باباتونين فقط نزديك مرز ايران بشين اون وقت ميبينين چي ميشه؟چنان سگ كشي اي(بلا نسبت سگ) از شماها راه بيفته كه توي تاريخ بشريت به ثبت برسه،برين از فرمانده ها و ارباباي بعثيتون بپرسين كه در افتادن با ايراني يعني چه،اونا خوب ميدونن!!!!!!!!
کسری ن
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
یا علی(ع)
فلوجی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۸
آره به جان عمه شون .
سعید
United States of America
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۸
ما که از خدامونه اونا بیان مشهد چون هرکی مجاور اقا باشه یا شیفته امام رضا میشه یا از زور بغض دق میکنه و به درک واصل میشه ولایت خراسان همیشه ایران باقی میمونه چون ولایت امام رضا رو داره همه شیعه ها یا خراسانی هستن یا دوست دارن خراسانی باشن یا حق
مدافع حرم
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۸
خداخیرتون بده هرازچند گاهی ازین جوکا بذارید
مخصوصا اون جمله که درباره ایران فکر کردند،خیلی خندیدم خداخیرتون بده دل مارو شاد کردین
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۸
نقاشی شون خوبه هاااا
ناشناس
United States of America
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
اینا ی مشت احمق هستند.هنوز ایرانیان نشناختن.همون لب مرز به درک واصل میشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
اگه به حرف باشه منم میگم کل اروپا و آمریکا مال منه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
خواب زیادمی بینند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
فکر کردن می تونن خلافت اون حرومزاده جهنمی شان را دوباره زنده کنند. اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد ثم الثانی و ثانی و ثانی. اللهم العنهم جمیعا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
نقاشیشون هم خوبه)))))
ناشناس
Indonesia
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
شتر در خواب بیند پنبه دانه
گهی لف لف خورد گه دانه دانه
زهی خیال باطل
شمارش معکوس نابودی خودتون و سرکردگان سعودی و صهیون و انگلیسی و امریکایی و....شروع شده
اللهم عجل لولیک الفرج
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
سلام دوستان واقعا حیفم امد نظر بدم چون نقشه خیالی شون فوق العاده احمقانه و ابلهانه است که ارزش فکر کردن و دیدن نداره ولی به خاطر خنده هم که شده نگاه کردم
محمدمهدی
Germany
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
اخه سگ های وهابی 1استان فتح می کنید فکر می کنید خیلی بزرگید ارزو فتح ایران را به گور میبرید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۱
هنوز در اولین قدم خود که با یاری همه پشتیبانان خود انجام شد درمانده اند وای از کابوس های شبانه !!!!
Ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
!
كرماني نژاد
-
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
هاهاهاهاها خنديديم
به قول ما مشهديها:
وخزن خودتانه جمع كنن نفله هاي وهابي
مازیار
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
حالشان خیلی بده قرصهاشون را سر وقت نخوردند
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
یک وهابی بعد از مصرف شیشه
آرمین
United States of America
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
بابا کلی خندیدیم دمتون گرم از این نقاشی ها بیشتر بزارید
سعید رشیدی
France
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
اقا من نوکرتونم هستم ادرس میدم سر ظهری بیایید خونمون ازتون پذیرایی میکنم فقط لطف کنید با خانواده تشریف بیارید ما ده نفری منتظرتونیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
خوبه بیان,ماایرانیها مغولهارومسلمون کردیم,اینارو هم شی شیعه میکنیم ,
صدرا افشار
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
ای دشمن دون هستم ایرانی
مارا ز سر بریده میترسانی
کی نوبت جنگ میرسد بر ما هم
با بودن "قاسم سلیمانی"
همین حاج قاسم ما به اندازه کافی ذلیلتون کرده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
با همه حمایتی که اسرائیل ئ سعودی و اردوغان ازتون کرده و این همه جنایتی که مرتکب شدید مثل خر توگل موندید - فکر ایران را بکنید مثل ویروس نابودتون میکنیم.
محسن
Germany
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
بچه ها زياد جدي نگيرين ما ايرانيا كلاس بالاتر از اين بي سوادياييم حالا بچه يه چيزي دلش خواسته بگين باشه حالا گريه نكنين