۱

جیش‌ العدل حمله به سراوان را بر عهده گرفت

مزدوران فارسی زبان وهابی ها، مسئولیت عملیات تروریستی چهارشنبه شب در سراوان را بر عهده گرفتند. در این اقدام مزبوحانه، دو مامور کادر و یک سرباز وظیفه نیروی انتظامی به شهادت رسیدند.
جیش‌ العدل حمله به سراوان را بر عهده گرفت
کد خبر: ۷۸۵۸۵
۱۱:۴۵ - ۱۷ مهر ۱۳۹۳
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، مزدوران داخلی وهابیت که خود را جیش العدل می خوانند مسئولیت عملیات تروریستی چهارشنبه شب در حوالی سراوان سیستان و بلوچستان را بر عهده گرفتند.

عصر چهارشنبه سه مامور نیروی انتظامی پاسگاه آسپیچ در حومه سراوان که پس از دریافت یک تماس تلفنی درخواست کمک، به قصد انجام وظیفه و خدمت رسانی به منطقه اعزام شده بودند، در ده کیلومتری سراوان به صورت ناجوانمردانه ای هدف قرار گرفته و به شهادت رسیدند.

منبع: شبکه خبر

انتهای پیام/ ز.ح


ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
نظرات بینندگان
محمد علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
کدام جیش العدل . اگر عدالتی بود که مادرتان زنا نمیکرد تا شما حرامزادههای وحشی را به جان مردم بیندازد من به حرامزاده بودنتان ایمان کامل دارم چون این حرکات فقط از ادم حرامزاده بر میاید