۲

کارت دیپلماتیک بندر بن سلطان به سرقت رفت!

منابع مطبوعاتی از سرقت کارت دیپلماتیک شاهزاده بندر بن سلطان رئیس سابق سازمان اطلاعات عربستان سعودی در مغرب خبر دادند.
کارت دیپلماتیک بندر بن سلطان به سرقت رفت!
کد خبر: ۷۸۲۰۲
۰۹:۳۸ - ۰۸ مهر ۱۳۹۳
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»،  روزنامه المساء مغرب نوشت، کارت دیپلماتیک و حدود ده هزار دلار پول نقد از شاهزاده بندر بن سلطان در شهر مراکش به سرقت رفت.سایت مغربی "هسپرس" تأکید کرد که سرقت از بندر بن سلطان، باعث آماده باش مراکز امنیتی و اطلاعاتی شهر مراکش شده است. 

منبع: العالم

انتهای پیام/ ز.ح

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
نظرات بینندگان
عبداله حکیمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
با سلام. فکر کنم وی در هنگام مستی و خوشگذرانی، مورد سرفت قرار گرفته است چون اکثر شاهزاده های سعودی برای خوشگذرانی به مغرب می روند و بسیاری از آنها در این کشور ویلا و خانه دارند ومغرب برای آنها امکانات و تسهیلاتی می دهد تا در این کشور سرمایه گذاری کنند.
hossein
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
مواظب باشه خودشو ندزدن جان میده برای انداختن توی قفس شیر