۲۱
امارات:

ایران پرچم خود را از ابوموسی بردارد

وزیر خارجه امارات در سخنرانی سازمان ملل گفت که ایران باید پرچم خود را از جزیره ابوموسی بردارد.
ایران پرچم خود را از ابوموسی بردارد
کد خبر: ۷۸۱۱۶
۰۹:۳۸ - ۰۶ مهر ۱۳۹۳
÷SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

 به گزارش «شیعه نیوز»، شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر خارجه امارات در سخنرانی سازمان ملل گفت که ایران باید پرچم خود را از جزیره ابوموسی بردارد.وزیر خارجه امارات ضمن ابراز امیدواری درباره موفقیت در مذاکرات هسته‌ای ایران گفت: «منطقه نیازی به تنش‌ها و بی‌ثباتی بیشتر ندارد.» 

 منبع: فارس

 انتهای پیام/ ز.ح

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۲۱
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۱
نظرات بینندگان
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
با سلام
مگر من و امسال من مرده باشند که پرچم ما پایین بیاید ما میخواهیم پرچم مولایمان را برسر عالم بگیریم حال این نادان فکر کرد پرچم خود را پایین میاوریم اینجا ایران است ایران
محمد جواد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
امسال نه امثال درست بنویس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
غلط زيادي كرده است .ابوموسي جزءلاينفك ايران است .
بیخیال
Germany
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
بی اختیار خندم گرفت......این یارو واسه خودش عالمی داره ها
محمد علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
درست گفته ما باید پرچم را برداریم و پرچم بلندتری نصب کنیم که از امارات دیده شود
ناشناس
United States of America
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
اصلا هرکسی با اعمال این پیر خاورمیانه مخالفت میکنه باید از بین بره و هربلایی سرش بیاد حقشه!
پیر خاورمیانه اومد قبر پیامبرو جابجا کنه ایران و مصر و چنتا از کشورای دیگه مخالفت کردن ، حالا ببین چه بلاهایی بیاد سر این مخالفا
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
هرکی به گل دست بزنه شاپره نیشش میزنه.ابوموسی مال ماست
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
ایرانی با افتخار تر از همیشه پرچمش را در بالاترین ارتفاع نصب خواهد کردجاویدان باد ایران سرافراز
امیرمحمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
اگه مردی بیا بردار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
هر وجب خاک ایران شهیدی خفته است.ما می میریم که آنها زنده بمانند...جوانان این وطن سودای شهادت دارند...ما در سر فکر زدن پرچم حزب الله در قبرستان بقیع داریم...بروید اربابتان بیاید .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
صحیح گفته باید از ابوموسی پرچم رو برداریم
..ولی باید تو امارات دوباره نصبش کنیم تا بهتر ببیننش
دنا
Germany
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
برو ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست عرض خود می بری و زحمت ما میداری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
اگر حماقت شاه نبود بحرین هم مال مابود
مهدي
United States of America
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
چرا اگه ميتوني نمي ياريش پايين!!!!!!!!!!!!
بیدار
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
راست میگن، ایران باید پرچم رو از ابوموسی برداره و در بحرین و امارات نصبش کنه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
ده تا تانک خریدن از اربابانشان فکر میکنن عددی هستن
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۳
حالا اون یه غ ل ط ی کرد و چرت وبرت گفت شما ببخشیدش این بی شرف رو
میرحسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۳
شتررررررررررررر در خواب بیند پنبه دانه...................
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۳
شتز در خواب بیند پنبه دانه. هه
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۳
دیگه همینو کم داشتیم که یه کشوری که روی نقشه باید با ذره بین دیدش برا ما زبون درازی کنه, بچها چهارتا تیر کمون بیارین تا امارات رو ببریم زیر آب
ناشناس
Japan
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
ای ,,ملخ,, عرصه سیمرغ نه جولنگه توست.. امارات از داعش رو مخ تره به قرآن ... تو رو خدا حیا رو ببین بابای همین شیخ تو شناسنامش مهر ایرانه هنوزا... سردار سلیمانی رو میخواد که دوباره یه جمله جواب بده یه کتاب از توش دربیاره دویچه ووله!!