۲

داعش: ما در خیابان های شیکاگو هستیم

گروه تروریستی داعش در فضای مجازی اقدام به تهدید مردم شهر شیکاگوی آمریکا کرد.
داعش: ما در خیابان های شیکاگو هستیم
کد خبر: ۷۶۸۴۰
۱۶:۱۵ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۳
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، واشنگتن تایمز نوشت: گروه تروریستی داعش در اقدامی جدید مردم آمریکا را تهدید کرد. این گروه در صفحه مجازی تویئتر اقدام به ارسال صدها پیام تهدید آمیز خطاب به مردم شهر شیکاگو کرد. در صفحه ای که به نام« پیام داعش به مردم آمریکا» (#AMessageFromISIStoUS )ایجاد شده یکی از اعضای منتسب به این گروه عکسی را منتشر کرده که در آن خطاب به مردم شیکاگو می گوید: ما در خیابان های شما هستیم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ ز.ح
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
واویلا سرطان به امریکا هم سرایت کرده!
ناشناس
Germany
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
بگو ویروس دست ساخت به خوشون هم سرایت کرد