۵
اختصاصی/

تصاویر/از اهدای مدال "ملک عبدالعزیز" توسط پادشاه سعودی به "سیسی"تا ورود وی به کعبه !

"عیدالفتاح سیسی" امروز دوشنبه سفری رسمی به عربستان داشت، وی در این سفر به تعریف و تمجید بسیار از پادشاه سعودی و کمکهای وی به مصر داشت. پادشاه سعودی در اقدامی نشان "ملک عبدالعزیز" که بالاترین نشان این کشور است را به گردن سیسی انداخت. علاوه بر این سیسی در حج عمره خود در این سفر اجازه یافت وارد خانه کعبه شود.
کد خبر: ۷۶۵۶۷
۱۸:۳۶ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:














انتهای پیام/ر.ش

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
نظرات بینندگان
محمد علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
حیف کعبه زادگاه مولا علی که این افراد پای به درونش بگذارند
از تبریز
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
کسی که جیره خوار سعودی ها باشد ... پس باید دمار از روزگار شیعیان در بیاورد . تا مقبول سعودی ها بماند خدا اماممان را رخصت ظهور فرما تا نگویند شیعه صاحب ندارد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
خدا لعنتشون كنه. دست اين دو بي شرف تا مرفق در خون مردم غزه آلوده است.
سید
Russian Federation
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
سعود از تبار یهودیان و صهیونیسم
محب اهل بیت ع
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
در مقابل اعطای نشان و کمک مالی به السیسی دولت سعودی از او چه خواهد خواست
حتما سر شیعیان و محبان ولایت را