۶۸
اختصاصی/

تصویر/ عکس سِلفی مفتی اعظم سعودی !

به تازگی عکس سِلفی (عکس از خود) "آل شیخ" مفتی اعظم سعودی منتشر شده است که گویا مربوط به عید فطر است.
کد خبر: ۷۶۲۶۹
۱۲:۲۷ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:




انتهای پیام/ ر.ش
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۶۸
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۱۰
نظرات بینندگان
hamid
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
مثل حیوونه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
به حيوون اا فش نده
شیفته
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
زیبایی چهره ناشی از ایمان به خدا و رسول و قران می باشد .برای همین ائمه اطهار صورت های نورانی و زیبایی داشتند
بر عکس زشتی صورت ناشی از کفر به خدا و نداشتن عقیده به رسول و کتاب اسمانی است یک نمونه را در تصویر می بینید.
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
نه این که هرکی زشته کافره بلکه هرکی کافر و بی دینه کم کم قیافه اش هم خراب میشه سیاهی دل به چهره هم سرایت می کنه این مردک نجس که دیگه معلومه چقدر کثیف و جهنمیه
مجتبی ح
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
بفرما اروپاییهای خوشگل که وابسته به هیچ دینی نیستند جطوری توجیه میکنی؟
نعيم
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
زيبايي صورت مومنان با زيبايي صورت كافر و بي دين يا مشرك اروپايي بسيار متفاوت است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
من که والا خوشگلی تو اروپایی ها نمیبینم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
ترا به خدا کدام مؤمن خدا و بنده خاص خدا چنین قیافه ترسناک و مسمئز کننده ای دارد
asra
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
اَه ....چه کریه...منحوس...
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
چه خوشکل شدی امشب!!!!!
یاد میمون های باغ وحش افتادم!!!!
البته از جامعه میمون ها عذرخواهی می کنم!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
این بی پدر نمردش حرامزاده خبیث
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
مصداق ایه شریف قران کریم : چشمانشان کور گوشهایشان کر وبرقلبها ولبهایش مهر زده شد واتش عظیم برای اینها مهیا است .
هر موقع می بینم این یارو را این ایه یادم می اید
محب علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
نتیجه دوری ازاهل بیت همین قیافه های شیطانیست حالا شما فکر کن وقتی این چهره ی طاهری این خبیث است روحش چه شکلی است احتمالا میوه زقوم که خدا فرموده شبیه کله های شیاطین است همین شکلی باشد
خبری
Finland
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
هنوزبه درک واصل نشده ؟
داش مد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
حرام زادگى از چهره اش ميباره
خدا نكنه شب بياد به خواب ادم
حره
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
کفتار پیر سعودی. انشاءالله به زودی زود به درک واصل بشه!
غلامرضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
لعنت خدا و رسول خدا بر او باد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
بوزينة حرام زاده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
بوزینه چه گناهی کرده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
این مفتی که مفت نمی ارزه ومفتش گرونه هنوز به درک واصل نشده؟؟خداوند برعذابش بیفزاید
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
چه چهره دل ربایی داره!!
اصلا همینطوری، با آدم حرف میزنه!
بهنام
Kazakhstan
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
خدایا چقد نورانیه!!!!!!!!
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
این ملعون هنوز زندس...؟!
علي ابوالفتحي
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
انشا ا... عكست را در گور ببينيم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
به خدا حالم بد شد واقعا چندش آور است
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
قیافه رو ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
ان شا الله هر چه زودتر این ملعون به درک واصل شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
انشاالله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
هر چی زشتتره، اداش بیشتره !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
ملعون خود شیطان و بلکه استاد شیطان است
عبدالله
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
حرومزاده !!!
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
بیچاره جهنمیا چطوری تحملش کنن فکرکن تاابدباهاشونه ماکه خداروشکرنظرکردهی امیرالمومنین علی هستیم انشاالله خدابه داداونابرسه
آنتی وهابی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
پیر خرفت کریه المنظر ....

واقعا آدم حالش بد میشه با دیدن چهره ی ملعونش ...خاکبرسر اونایی که از این حیوون تبعیت می کنند ...ان شالله هرچه سریعتر به درک واصل میشه و با اجدادش آل سفیان و معاویه محشور میشه .لعنت الله علیهم اجمعین ...
محمدحسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
شیعه نیوزمحترم بالای خبر*18 بزارید بچه ها میبینند میترسند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
من جای این بودم میرفتم هالیوود نقش دراکولا رو بازی می کردم خدایی ترسناک ترین فیلم قرن می شد!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
حیف دراکولا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
جهنم گوارای وجودت ای پیر نجس... اسفل السافلین منتظرته
علی
Malaysia
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
بنازم چشم مستت را ..که کس این آهوی وحشی را از این خوشتر نمیگیرد ...برای سلامتی علمای وهابی استفراغ (گلاب به روتون )
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
ان شاء الله همه اونایی که تو فکر ضربه زدن به اسلام هستن و تو فکر مخدوش کردن چهره اسلام هستن نیست و نابود بشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
سگي از آل سگوست (سعود) اين
حسين
United States of America
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
به سگ توهين نكن سگ كجا به اين خوشگليه؟!!!!!!!!
علی
United States of America
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
اعوذبالله من الشیطان الرجیم
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
امام علي عليه السلام چي ميكشيد از دست اين خوارج.
حتي تحمل قيافشون براي زجر آدم كافيه...
بینام
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
با چکش باید زد تو صورتش
ناشناس
Finland
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
شیطان در غالب انسان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
اين چهره بسيار بي حال و خسته و منتظر انواع عذابهاست



تذكر: حالت چهره مهم است نه اجزاي ان

شايد صورت يك بنده خدا سياه باشد يا .. ولي شادي و خضوع ايمان در او ديده شود
جعفر رحمانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
مفتی مفت نمی ارزی خاک بر ان چهره مفتت کنم
میرزابیگی
United States of America
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
اینها نورانی نیستند نطفه حرامند از صورتشان شر می بارد تخم حرامند زمین را کثیف کردنند
منصور
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
به به چه چهره زیبای و جزابی داره آدم وسوسه میشه به دین وهابیت گرویده شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
اون بقل دستیش رو نیگا چه ذوقی کرده داره با دراکولا عکس میگیره!!
برو درااااکولا(با عرض پوزش از دراکولای عزیز)
سرباز سید علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
برادر من عزیزه من این عکسو نذار این عکس رو به یه گاو نشون دادم دو ماهه دیگه شیر نمیده اصن کز کرده یه گوشه من خودم چن روزه غذا نمیتونم بخورم
سمیه
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
بزودی به جمع اجداد منحوسش می پیوندد و از زقوم و مس گداخته پر می شود .
هر که با آل علی درافتاد ورافتاد
بینام
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
دو بوزینه کریه المنظر
حسين
United States of America
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
به بوزينه توهين نكن.
ناشناس
United States of America
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
کریه المنظر و نجس تازه مفتی اعظم وهابیت
هم هست خدا لعنتش کنه با اون فتواهای باطلش
محمدرضا
Germany
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
شکل همه چی میمونه غیر آدمیزاد ، مثل جنایاتی که انجام میدن 0 خدا لعنتت کنه که از شکل ورویت آدمیزاد برگشتی 0 میخوام سرشو از تنش با تمام بغضی که تو وجودم هست جدا کنم 0 لعنت خدا بر توی حرامزاده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
انشاءالله به زودی زود به درک واصل بشه!
حمیدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
وای چه نازه دلمو بردی
امیدوارم به زودی باخبر مرگت شیعیان دلشاد بشن
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
صدرحمت به قیافه سگ.اگه سگ رادرکنارش قراربدیم سگ قشنگتره.این مسلمان نیست کافرم نیست چونکه کافریه موقع سرش یه چیزامیشه ولی سراین لعنتی هیچی نمیشه.
کریم
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
انسان پست ترازشیطان هستش ازوجناتش معلومه
ونوس
United States of America
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
حیف حیوون که به این بگن
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
کفتار.نجاست خوار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
حرام زاده به خدا
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
این عکس رو از کدوم باغ وحش گرفتن؟؟؟؟!!!!
باران
Germany
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
خدا لعنتشون كنه.آدم همينجوري هم ازشون ميترسه
محسن
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
حالا این خوبه که عکس (بن باز ) مفتی که قبل این بودش رو بذار که به درک واصل شد
ولی به یه چی دقت کنید اینکه هر کی به این مقام میرسه کور میشه
شاید خدا داره تو دهنی بهشون میگذره همانطور که این وهابیون وحشی قبول دارن خدا دست داره خدا پا داره
و اعتقاد دارند اگر در این دنیا کور باشی اون دنیا کور محشور میشی خدا کورشون میکنه هم (بن باز) کور شد هم این ملعون ابن ملعون
باقر
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
به قیافه نحس نگاه نکنید به دل و قلب مهربانش نگاه کنید که شب وروز برای مسلمانان نقشه های دوستان اسرائیلی را معنی می کند . شیخ بزرگوار تو که شیطان را ملاقات می کنی . بگو امان از دست ایرانی ها آقا نمی زارند برگرده عراب بیش از این سوار شویم .
سرباز ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۳۰
عزیزان لطفا توهین نکنیم.
چرا میگید حیوون؟ بابا این خودش یک نوع جدید از حیوونه.
مثلا نباید بگی این شبیه کفتاره. باید بگی نوع جدیدی از حیوانات کشف شده.
تو رتبه بندی حیوونا اسنم مفتی های بی شرف سعودی روهم میارن. الحاقیه ی جدید آموزش پرورشه