۱۴
اختصاصی

هلاکت فرمانده گردان تروریستی "سعد بن ابی وقاص" در الانبار+تصویر

الحلبی 48 سال داشت و در خلال جنگ سوریه علیه ارتش این کشور می‌جنگید، وی سه ماه پیش وارد عراق شد و در الانبار گردان تروریستی "سعد بن ابی وقاص" را تشکیل داد.
کد خبر: ۷۵۱۴۷
۰۰:۱۰ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۳
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، شورای نجات الانبار از به هلاکت رسیدن "ابراهیم الحلبی" فرمانده گردان تروریستی "سعد بن ابی وقاص" در الانبار خبر داد.

الحلبی 48 سال داشت و در خلال جنگ سوریه علیه ارتش این کشور می‌جنگید، وی سه ماه پیش وارد عراق شد و در الانبار گردان تروریستی "سعد بن ابی وقاص" را تشکیل داد.




انتهای پیام/ ر.ش

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
نظرات بینندگان
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
به امید خدا تمام این تکفیریها را افقی میفرستیم پیش شمر و سعد بن ابی وقاص ...
محمد
Slovenia
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
خدا لعنتش کنه
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
ان شاالله با سعد ابی وقاص محشور شی
فرزانه
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
خدا رو شکر.اخر عاقبت همشون همینه.تازه این خوب مرده باید تیکه تیکش میکردن.
حمید ر ضا
United States of America
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
به درک واصل شد و امیدوارم دوستان و هابی او به خصو ص خاندان آل کثیف سعود هم بزودی به او بپیو ندند.
Hossien
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
چه قیافه وحشتناکی داشته این جانور !!!!! شبیه دایناسورهای عصر مزوزوییکه ... خدایش اینها رو باید بعد از کشتن تاکسیدرمی کرد گذاشت تو موزه جانوران ماقبل تاریخ ...
محب الحیدر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
علیه العنت و العذاب...
جواد
Germany
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
جهنم در انتظار این ملعون زبانه می کشد .
مهدی110
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
انشاءلله با همون سعدبن ابی وقاص ملعون،محشور بشی با اون قیافه وقاص وارت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
لعنت به روح پلیدش
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
خدا رو هزار مرتبه شکر
ابوالفضل
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
خدا رو شکر.انشاالله همشون برن به درک.رفت به جهنم پیش پیش عمر بن سعد ابن ابی وقاص
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
خدا لعنتش کند این ملعون و روسیاه را.
سید محمد جواد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
امیدوارم که به حق آقامون حضرت صاحب الزمان همه ی این جنایت کاران و وهابیان حرامزاده به ملک عبدالله ملعون و سعد ابن ابی وقاص لعنه الله الیه بپیوندن و در جهنم تا ابد بمانند