۷

سربریدن پلیس عراق توسط داعش+ تصویر

تسلط داعش بر بخش‌هایی از موصل با خشونت هر چه تمام‌تر دنبال می‌شود به طوری که بسیاری از خانواده‌ها پا به فرار گذاشته و به اقلیم کردستان گریخته‌اند.
سربریدن پلیس عراق توسط داعش+ تصویر
کد خبر: ۷۴۵۷۲
۲۲:۲۶ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۳

SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، عناصر گروه تروریستی موسوم به «دولت اسلامی عراق و شام»(داعش) پس از ناکامی‌ چند روز پیش در اشغال شهر سامرا، به شهر موصل در استان نینوا هجوم بردند و امروز موفق شدند، استانداری، فرودگاه و چند بخش مهم دیگر در نیمه شرقی این شهر را تصرف کنند. این تسلط با خشونت هر چه تمام تر دنبال می‌شود به طوری که بسیاری از خانواده‌ها پا به فرار گذاشته و به اقلیم کردستان گریخته‌اند. تصویر زیر از شهر موصل عراق است که تصویر اجساد ذبح شده پلیس عراق از سوی عناصر داعش را نشان می‌دهد.



  منبع: فارس

انتهای پیام/ ز.ح
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۲
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
ای لعنت بر شما سلفی های تکفیری
پسر شجاع
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
بسم الله الرحمن الرحیم
«داعش» در ایران اسیر نخواهد داد، بلکه تمام مزدوران و قاتلانش به گلوله بسته خواهند شد.
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
حرامزاده يعني داعش كله پوك و بي منطق
hamidbandar
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
دوست عزیز "پسر شجاع" در تکمیل کلام شما باید بگم "ما مثل مختار ثقفی آنان را سر می بریم "
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
بخدا همه اينهارو ما ايراني ها با اجازه آقا نابود خواهيم كرد انشاالله
اين فقط يه حرف نيست احاديث زيادي در اين باره هست كه ايران
عراق و سوريه را آزاد ميكنه(به دست سربازان امام زمان كه ايرانيان زمينه ساز ظهور هستن)
ایرانی شیعه زاده اصل جعفری
Germany
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
باسلام من ساعت به ساعت اخبار راگوش میکنم بامیداینکه رهبرعزیزم ولی امرمسلمین اجازه دهد تا داعش که کفرمطلق برروی زمین است داغش را برجگرحامیان این فرقه کثیف وملعون بگذاریم... سایه مقام معظم رهبرم مستدام باد انشالله جانم فدایت رهبرم جانم فدایت
فرزانه
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
این بنده های خدا دم مرگشون چه زجری کشیدن و چه وحشتی.حتی تصورش قلب هر انسانی رو به درد میاره.اینها برادران وخواهران دینی ما هستند.خدایا به جلال و شکوهت تورا قسم میدهیم دیگر شاهد ریخته شدن خونی از مسلمنان نباشیم و ریشه این اقوام وحشی وبیمار را به بدترین شکل ممکن بسوزان.الهی امین.