۱۵
اختصاصی/

تصویر/ نمایی از یک وهابی!

کد خبر: ۷۴۴۲۸
۱۹:۵۰ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:



انتهای پیام/ ز.ح
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۷
نظرات بینندگان
ناشناس
United States of America
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
وهابی=حماقت ،حماقت،حماقت
یه بنده
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
بابا چیکارش دارین مرتیکرو شاید داره برای گینس رکورد میزنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
موبایل حرام یا احیانا شرک نیست؟
ناشناس
United States of America
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
ببخشید معذرت میخوام گلاب به روتون وقتی رو سنگ مستراح میشینه نجاست در نجاست میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۹
اه خاک بر سرش
انا کلب الرقیه
Indonesia
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۹
بر همه دشمنان مرتضی علی لعنت
gavad
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۹
خداییش عکسا بر دارین حالمونا به هم زد
دیگه نه غذا از گلومون پایین میره و نه خابمون میبره!!
یاس
United States of America
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۹
یعنی فهم وشعورش هم بهمون اندازه هست؟؟؟؟؟
علی
United Arab Emirates
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
جهنمم بد جاییه ها همش بوی ریش سوخته میاد انگاری دارن کله پاچه سفید میکنن..ههههه
سید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
خخخخخ
خوبه با مونور رد شی بعد ریششو بگیری بکشونیش دنبال خودت خخخخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
ولش کنین حرومزاده رو حالا اینم تفنگ دستش میگیره میزنه به خط
خدا ریشه شونو بکنه که تز اسلام هیچی غیر ریش نفهمیدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
عاقا این تو مستراح چیکار میکنه عایا؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
در اسلام به پاکیزگی و آراسته بودن توصیه شده است؛ مقایسه کنید دستورات اسلام را با احوالات این حضرات !!!!
ط.یک ایرانی.
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
واقعاامام علی درزمان خودش چه مصیبتی کشیده ازدست این نفمهایی که ازاسلام فقط ریشوفهمیدن.باریشهای اینافقط خوب میشه کونه بچه روپاک کنی.بعدش بگی بدوبشوربرای فرداحاضرکن میخام بندازم کف توالت.خاک برسرشون اصلاحیف عن که باریش ایناپاک کنی.بدترنجس میشه.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۰
سلام . چرا این دنیا با این همه کوتاهیشاین همه آدم نادان داره . قدرت خدارو برم چرا می‌ذاره اینا زیاد بشند چرا شیعه تعدادشان کمه ،چرا همیشه ظلم باید ببیند . یعنی شرط ورود به بهشت . جهاده . ؟ولی خوشحالم شعبه مرتضی علی هستم . یکم دقت کنید اونا یکه مهر علی جانم رو دارند با کسانیکه ندارن چه چهره‌ای زیبایی دارند . البته همین وهابی ها اکثرشون می‌دونم حق با امام علی هست در هنگام مرگ . میگن حق با علی بود ولی چ فایده ظاهراً ک برخلافه