۴۳

زنگ خطر وهابیت درباره ی رشد جمعیت در ایران

شیعیان دریافتند که اگر اقدام به تولید نسل نکنند تا کمتر از سی سال دیگر، اهل سنت جمعیت غالب در ایران خواهد شد، فلذا ما از تمامی دوستان اسلام درخواست داریم که از این فرصت استفاده کنند و از برادران اهل سنت حمایت کنیم.
زنگ خطر وهابیت درباره ی رشد جمعیت در ایران
کد خبر: ۷۳۹۵۴
۱۴:۱۰ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، روزنامه های عربستان در اقدامی هماهنگ، اقدام به نشر مقاله ای مشترک در رابطه با رشد جمعیت در ایران کرده اند.

"شیعیان دریافتند که اگر اقدام به تولید نسل نکنند تا کمتر از سی سال دیگر، اهل سنت جمعیت غالب در ایران خواهد شد، فلذا ما از تمامی دوستان اسلام درخواست داریم که از این فرصت استفاده کنند و از برادران اهل سنت حمایت کنیم.

حمایت ما از اهل سنت باید چند جانبه باشد و نباید دوستانمان را تنها گذاریم، شیعیان (روافض) با توطئه ی رشد جمعیت می خواهند اکثریت جمعیت شیعه به نفع خودشان باشد.”

در ادامه ی این مقاله آمده است: "البته شیعیان خودشان در این امر مقصر بودند و می گفتند زندگی خوب منوط به کمتر داشتن اولاد است.

از تمامی دوستانمان در ایران می خواهیم که با جدیت تمام اقدام به تولید مثل کنند، نگران اقتصاد هم نباشند، ما از آنها پشتیبانی خواهیم کرد.”

در پایان این مقاله آمده است: "بیشترین جمعیت اهل سنت واقع در زاهدان است و ما متوقع هستیم که تا چند سال دیگر هیچ شیعه ای نتواند در سیستان بماند. باید رشد جمعیت اهل سنت در ایران پراکنده شود، آمارهای خوبی به دست ما رسیده است و ما متوقع هستیم که شیعیان به زودی زود سرنگون شوند.”

منبع: ادیان نیوز

انتهای پیام/ ح . ا
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۴۳
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۱۳
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
بله دوستان اینجوری
ما تو زابل بلوچ خیلی کم داشتیم الان تو 4-5 ساله که تعداد بلوچا از زابلی ها به طور چشمگیری بیشتر شده
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۱
فاعتبروا یا اولی الابصار
آنهایی که باید بشنوند بشنوند.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
برو قوهتو بخور عوضی ایران شیعه میمونه وسلام ضمنن مسئولان نظام هم یه تکونی به خودشون بدن واگر میخاهندجلوی این وهابی های کثیف قد علم کنند باید یه ذره تورم رو کاهش بدن تا مردم هم به فکر زادو ولد باشند
مسلمان
Finland
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۵
بنده شیعه ۱۲ امامی هستم و میدانم اینم فتنه ی جدید وهابی هاست که میخواهند شیعه و سنی رو به جون هم بندازند
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۵
سلام من شیعه. هستم ونظرم اینست که همه این حرفها الکیه همهچی دست اوستاکریم اون بالاس
پریسا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۵
سلام.اگه نظراتی که از ادب به دور هست رو منتشر نمیکنید.پس نظر این آقای حسین رو هم بردارید که داره آبروی شیعه ها رو یکجا میبره.
مجاهد تولید مثل
United States of America
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۶
سنی توی 16سالگی میره میگه دخترتو می خوام عوضش یه گوسفند به باباش میده بعد همین مرحله رو هرسال با یک گوسفند تکرار میکنه در عرض 10 سالیه یه قبیله درست میکنه اونوقت جونای شیعه توی 30 سالگی یکی میگیرن بعد 10 سال حاجت رازونیاز آقا امام رضایکی بده اونم بره بزرگ شد سکولار بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۶
ما زن میخوایم کسی بهمون نمیده!
شابادی
Germany
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۶
اگر نسل شیعه کم شود مولایمان تنها خواهند بود.بجنبید شیعه ها
شابادی
Germany
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۶
امام زمان را تنها نگذاریم
سیده لعیا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۶
ما شیعه هستیم ودر هر شرایطی شیعه میمانیم
مرتضی
Germany
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
نمیگن که تو سنی شی میگن اونا اینقد بذان که جمعیتشون زیاد شه
reza
United States of America
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
سلام
حالا خداوکیلی مسئولین ما و اونهایی که پولشون از پارو بالا میره مگه چند تا بچه دارن و میارن که حالا قشر ضعیف که توخرج خودشون موندن چندتا دیگه بچه هم بیارن
ما از ریشه مشکل داریم
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
شیعه و اهل سنت باهم برادرهستندودرمرام مردم ایران نیست رسم برادرکشی به این وهابیون هم بایدبگیم زهی خیال باطل بنده شیعه هستم ولی بسیاری ازدوستانم ازبرادران اهل سنت کردستان هستند
گمنام
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
باسلام
امروز مثل دیروز جنگی برپاست......امروز برای حمایت ازولایت به سربازنیاز داریم......همانطوری که حضرت امام فرمود: سربازان من درگهواره ها هستند......اگرشیعیان علی الخصوص ایرانیان عزیز اقدام به افزایش فرزند نکنند شاید نتوانند جواب پیامبراکرم(صلی الله علیه وآله وسلم رابدهند)
اگرازروزی فرزند خود میترسید وبچه دارنمیشوید به آیه ۳۲سوره مبارکه نور مراجعه کنید.....یاعلی وصی(علیه السلام)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
اقا جان برنامه ریزی کنید تا اهل تسنن شیعه بشن.این که غصه نداره داداش
بینام
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
اگر مسیولین بخوان جل ی این کارو بگیرن میتونن ولی همه دنبال منا فع خودشونن هیچ کس دلش برای مردم نسوخته وگرنه تورم رو کاهش میدادن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
بس کنید این حرفهارو سال ۲۰۱۴ زشته بخدا
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
باسلام شیعه و سنی هر دو مسلمان و برادرند
ضمن اینکه جمعیت ایران رو به پیری می رود یعنی در سی سال آینده یه جامعه که نیروی جوان و کاری ندارد و این برای کشور خطر ساز است لذا لازم است از تک فرزندی به سه و چهار فرزندی رو بیاوریم و به این ترتیب جمعیت شیعه نیز زیادتر میشود،یادمان نرود که خدا روزی رسان است.
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۹
ما از شرق با 2 کشور فقیر و پر جمعیت همسایه هستیم، مخصوصا پاکستان.
خیلی ها از این کشورها وارد میشن و شناسنامه ایرانی برای خودشون میگیرن
مثلا توی استان سیستان و بلوچستان خیلی ها هستن که مدت کمی توی کشور هستن و شناسنامه ایران دارن.اینم ی دلیل برای افزایش جمعیت
...
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
سلام بنده شیعه هستم واینوهم بگم مابا حرامزاده برادر نمیشویم
سید محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
طبق آمار ها همه چیز نگران کننده است مسئولین باید به فکر باشن در ضمن ما با کسی که دشمن علی و آل هست برادر نیستیم
سید امیر حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۱
سلام
سلام. کی گفته ما با دشمنان امام زمان ( عج ) که جانم فدای حضرت آقا بشه ، برادریم.
لعنت خدا بر دشمن اهل بیت علیهم السلام ، لعنت خدا بر وهابیت
ابولفضل
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
سلام.دولت ما باید قانونی بذاره واسه کسایی که میخوان مسولیتی روعهده بگیرن از شواری شهر گرفته تا وزیر همه بالای پنج بچه داشته باشن این طوری بقیه مردم هم الگو میگیرن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
سبحان الله حمد و شکرخدا رو به جا میارم که مسلمانم همیشه از خدا بخوا نه بنده خدا
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۸
شاید داشتن فرزند زیاد خوب باشه اما کیفیت هم مهمه .از سوره کوثر فراموش نکنیم که پیامبر(ص)یک فرزند داشت آن هم دختر ولی خدا چطور آن دختر را کوثر نامید(خیر کثیر).
به نظر من حداقل تعداد فرزند 3تاست و حداکثر 10تا.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۳۰
خوب
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
به کوری چشم وهابیون انشاالله این توطئه بدست مراجع عظام تقلید و حوزه های علمیه در چندسال آینده خنثی خواهد شد
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
با خدا که نمیشه در افتاد ......... عشق است امام حسین رو
آنا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
با سلام خدمت دوستان عزيز
دايما براي آذريها جک ساختيد اما آذربايجان اوياخدي انقلابا داياخدي اول خدا بعد صفويان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
با سلام فقط که نباید زاد و ولد کرد آینده این بچه ها هم مهم است .درضمن ما زوج های فراوانی دارییم که دچار ناباروری هستند و به خاطر مخارج سنگین درمان قادر به بچه دار شدن نیستند ای کاش بزرگان کاری میکردند.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
آدم یک بچه بیاره خوب تربییتش کنه بهتر از اینه که چندتا بچه بیاره همشون هم بیکار و بی عرضه باشن.
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
س.دوستان یادتون باشه قدرت وصلاح دست ماست اونا ازنصف شیعه میترسن
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
در این میان مشکلاتی در جامعه وجود دارد :
1- سخت گیری در ازدواج زوجین به دلایل مختلف ( نظیر سطح طبقاتی و مشکل مالی و خواسته های شنگین و سابقه فرد و خدمت سربازی و ظاهر فرد و خانواده فرد و خودروی سواری و ...)
2 - بحران اشتغال جوانان
3 - مشکل مسکن
4 - هزینه های بالای زندگی
5 - خدمت سربازی
6 - اشتغال به تحصیل جوانان
7 - عدم ارتباط پاک بین دختر و پسر نوجوان
8 - عدم تبلیغات موثر و آگاهی و فرهنگ سازی در جامعه
9 - عدم مشاوره رایگان برای نوجوانان و جوانان
10 - تورم
و ...
عمر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
شما فکر کنم هنوز خدا رو نمیشناسی که خدارو توی بنده خدا جستجو میکنی
عثمانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
خدا کافیست برای بنده
بنده الله
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۶
ما باشیعه مشکل نداریم. تمام مسلمانان جهان اهل سنت هستن اگر میخاستن به شیعیان ظلم کنن الان اثاری از شما باقی نمانده بود ما مثل شما دو رو و دروغ گو نیستیم ما بندگان خدا هستیم . هیچ قدرتی بالاتر تر از الله نیست با الله نجنگید که همچون قوم لوط نابود میشوید . این خواست الله است که اهل سنت بیشتر از (اقلیت برادران شیعه باشد) انشالا هدایت شوید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
توی همه چیز بین اهل سنت و تشیع رقابت بود حالا توی بچه دار شدن و باردار کردن زنان هم حالا رقابت ایجاد شده!!! بالاخره یه ذره به فکر خانم ها هم باشید، برای مردان یه شب هست با همسرشون ولی برای یه زن نه ماهه!!
محمدحسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۲
مرگ بر وهابیت انگلیسی/شیعه وسنی ایران همه از امت یک پیامبرند/وازهمه مهمتر همه از یک اب وخاک هستند/زنده باد ایران و زنده باد امت پیامبر اسلام ومرگ بر دشمنان این امت واین سرزمین /بیایید بافشردن دست برادری خاری باشیم در چشم دشمنانمان که اول راه تفرقه وجدایی را در پیش میگرند و بعد هر کدام را جداگانه نابود میکنند/دشمنان اسلام ٬بااسلام دشمنی دارند وبرایشان سنی وشیعه فرقی ندارد/زنده باد اتحاد سنی وشیعه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۵
این که ایران اینده شیعه کمتر میشه حقیقته و لعنت بر هر بی شرفی که با خیانت حماقت و دزدی ها میلیاردی منجر به ابن شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
درجواب به برادر اهل تسنن باید بگم که حتی اگر تمام دنیا سنی بشه با عنایات امام زمان عج کاری نمیتونن بکنن .همون طور که نه در جنگ هشت ساله با عراق که در واقع ایران با کل جهان جنگید پیروز شد.خداوند به حضرت داود گفت اگر تمام دنیا برعلیه تو شدند در حالیکه باطلند مرا اجابت کن وبه من توکل کن.درصمن در طول ۱۴۰۰سال از صدر اسلام اهل سنت در اکثریت بوده اند واین حکومت شیعه بعد ۱۴۰۰سال انتظار تشکیل شده .پ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۱
در جواب برادران اهل سنت بگم ما دورو نیستیم وایه از قران داریم انماالمومنین اخوه مومنان برادر یکدیگرند و ما باید جلوی کسانی باستیم که اسلام را وارونه نشون میدن
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
ما همیشه در فتنه بوده ایم، هرچقدرم وهابیت سعی کنه تولیدو مثل کنه باز خدایی داریم که خلی خاص و شیک حواسش به شیعه هستش ما تا آخر ایستاده ایم جهت تعجیل در ظهور منجی عالم حضرت امام عصر (ع) 10 صلوات بفرستید