۵۴
مدافعان حریم امامت و ولایت، عاشقانه از حرم مطهر حضرت زینب(علیها السلام) دفاع می‌‌کنند/

بیانیه سپاه درباره شهادت سردار عبدالله اسکندری

سردار رشید سپاه اسلام، شهید حاج عبدالله اسکندری که سال‌های دراز در آرزوی شهادت بود با حضور در حرم مطهر حضرت زینب(علیها السلام) و در کسوت مدافعان حرم آل‌الله جان خود را فدا و پس از عمری جهاد و خدمت صادقانه شهد شیرین شهادت را از دست مولایش ابا عبدالله‌الحسین (علیه السلام) نوش جان کرد.
بیانیه سپاه درباره شهادت سردار عبدالله اسکندری
کد خبر: ۷۳۹۳۰
۱۰:۴۲ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، در بیانیه مشترک آیت‌الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در فارس، سردار غلامحسین غیب‌پرور فرمانده سپاه فجر این استان و دکتر محمد احمدی استاندار فارس، آمده است: تاریخ گهربار و پرحماسه شیعه همواره بیانگر تجلی و تأسی راست‌قامتان و دلباختگان عرصه جهاد و شهادت به مولا و مقتدای خویش حضرت اباعبدالله‌الحسین(علیه السلام) است که در روز عاشورا فرمودند، «هَل مِن ذابٍّ یَذُبُّ عَن حَرَمِ رَسُولِ‌الله(صلی الله علیه وآله)» آیا حمایت‌کننده‌ای هست تا از حرم رسول‌‌ خدا حمایت کند.

در این بیانیه افزوده شده است: امروز مدافعان حریم امامت و ولایت، شجاعانه و عاشقانه و با بذل جان خویش از حرم مطهر حضرت زینب(علیها السلام) دفاع می‌‌کنند و با شهادت خود برگ زرین دیگری از حدیث عشق و تبعیت از مولا و سرور بی‌سر خود را رقم می‌زنند.

در این بیانیه تصریح شده است: سردار رشید سپاه اسلام، شهید حاج عبدالله اسکندری که سال‌های دراز در آرزوی شهادت بود با حضور در حرم مطهر حضرت زینب(علیها السلام) و در کسوت مدافعان حرم آل‌الله جان خود را فدا و پس از عمری جهاد و خدمت صادقانه شهد شیرین شهادت را از دست مولایش ابا عبدالله‌الحسین (علیه السلام) نوش جان کرد.

در این بیانیه مشترک اضافه شده است: این عطیه الهی به ایشان مبارک و بر فرمانده معظم کل قوا و خانواده مکرم و همرزمان این مجاهد سترگ تسلیت و تعزیت باد.

به گزارش فارس، به مناسبت فقدان این سرباز رشید ولایی و جان‌نثار، آیین بزرگداشتی ساعت 9:30 صبح یکشنبه هفته آینده در حسینیه عاشقان ثارالله(علیه السلام) برگزار می‌‌شود.

از عموم امت شریف و ولایتمدار استان فارس برای شرکت در این مراسم دعوت شده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ح . ا
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۵۴
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۵
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
دلم برایت تنگ میشود ای سردار...
روز به روز که میگذرد امثال تو کمتر میشوند
مانند دٌر کمیابی
یک روز دوباره تو را خواهم دید
شک ندارم
یک بسیجی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۱
حسین حسین شعارماست شهادت افتخار ماست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۶
اسکل منفی یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
کافرا هم این سایت رو میخونن که منفی دادن ؟!!!
بیننده
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
خداوند او را با امام حسین ع محشور کند /
حسین
Germany
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
خیلی مردی سردار
احسان
Finland
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
روحش شاد و راهش پر رهرو باد
آمين
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
کسی مکتب حسین بزرگ شود ؛ جای تعجب نیست ؛ جانم فدای کسی که جانش فدای انسانهای بی گناه می کند ؛ سردار شهادتت مبارک ؛ افتخار تمام انسانهای ازاده هستی
امین حاصلی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
انشاالله که در آخرت شفاعت ما را هم از خداوند متعال بخواهد. تبریک به خانواده گرامی شهید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۴
فدای سرت امام حسین .....
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۴
خوشا به سعادت شما سردار بزرگ.ما در راه ولایت و اسلام تا به حال سرهای زیادی دادیم که بزرگترین و بالاترین آن مولایمان حسین (ع) می باشد
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۴
باشهادت سردار حاج عبدالله اسکندری معلوم شد باب شهادت بسته نیست یقین دارم میلیون ها شهادت طلب به دنبال یافتن راهی هستند که خود را به میدان نبر د سوریه برسانند و در نبردی تاریخی با وهابیت کثیف بجنگندو مقاتله نمایندو آنان را به درک برسانند.منتظر باز شدن راهیم تا راه سردار اسکندری را ادامه دهیم.من از شهرستان گناوه در مراسم یادبود سردار اسکندری که در حسینیه ثارالله شیراز برگزار بود شرکت داشتم و این صلابت وتصمیم را در چهره تک تک انبوه افراد می دیدم ..مسئولین راه را باز کنید آماده قداکاری تاریخی هستیم که نطفه وهابیت و سلفی های تکفیری را برای همیشه بخشکانیم .
ناشناس
Germany
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۴
شهادت در رکاب ولایت افتخار ماست وآرزوی ماست ،اما دشمنان خدابدانند (چه غیر مسلمان باشندوچه درظاهر مسلمان)بدانند (ما یقین داریم) روزی خواهد رسید یک نفر از شما را زنده نخواهیم گذاشت ،بحول الله وقوته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۴
امام حسین با سر بریده راهی بهشت شد تو هم همچنن.مارا هم شفاعت کن
بازنشسته ناجا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۴
با سلام و عرض ادب و عرض تسلیت محضر حضرت ولیعصر و فرماندهی کل قوا و خانواده شهید 0 سردار خوشا به سعادت شما خداوند شما را با شهدای کربلا محشور نمایند .برای ما هم ذر این دنیا دعا کنید شاید چاره ساز شد و در بستر نمیرم چون شما زنده و جاوید هستید
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۵
خاطره ای از سردار شهید حاج عبدالله اسکندری
در شب قدر بود که در مسجد محلمان حاجی را دیدم که قران مجید در دست داشت و چنان با خدای خویش مناجات میکرد و قطرات اشک از گونه هایش جاری بود معلوم بود که از خداوند آرزوی شهادت میکرد سردار بی سر شهادتت در راه مکتب ولایت مولایمان امام علی ع و دفاع ار حرم زینب چه زیبا بود که مثل اربابمان آقا اباعبدالله الحسین سر از بدن جدا به ملاقات خداوند و پیامبر و اهل وبیت معصوم رفتی شهادتت مبارک
ساسان
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۵
سردا زنده است و در قلب ما جا دارد
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیانا عند ربهم یرزقون
شابادی
Germany
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۵
الله اکبر از این همه عظمت
حميد
Germany
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۵
شهادتت مبارک سردار.مرگ بر ال سعود.الاهم عجل لوليک الفرج
دختر خراسانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۶
اللهم عجل لولیک الفرج.با این نوع شهادت ادم کمی نزدیک تر عاشورا رو حس میکنه و میفهمیم که یزیدی ها و حسینی ها هنوز هم هستند....عاشورا ادامه داره....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۶
به مولا قسم رستگار شدی
زندی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۶
شهادتت مبارک....سردار راستین که پشت به مقام و پست کردی و مردانگی ات را نشان دادی....برای غربتت گریستم
بهرام
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۶
خوشابحال کسانی که هنوز ندای هل من ناصر مولایشان را میشنوند و سر را عاشقانه تقدیم میکنند...عمر سعدها و یزید و شمرها هنوز هستند...باشند!عاشقان حسین و حسینیان هم هنوز هستند...
بهنام
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۶
سلام مابادیدن این تصویر به یاد امام بی سر ویارانش افتادیم .روحش شاد
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۶
خداوند ایشان را با امام حسین ع محشور فرمایند روحش شاد و یادش گرامی ما نیز رهرو ایشان خواهیم بود
حسين
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۶
با سلام خدمت ملت عزيز و شهيد پرور ايران
اميدوارم و مسئولان محترم امنيتي نظام با كشتن اين قاتلان سردار مظلوم, تسكيني بر دل رهبر معظم و ملت شريف ايجاد نمايند.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۶
رحمت الله علیه...
یا زهــــــــــــرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
خوشا بسعادتشون
ان شاءالله با ائمه معصومین سلام الله علیهم اجمعین همنشین بشن
لعنت خدا بر دشمنان شیعه و اسلام و مسلمین
روح مطهرش شاد یادش گرامی
خدایا دشمنان اسلام و مسلمین بویژه تروریستای جنایتکار را نیست و نابود بگردان
شادی روح مطهرشان
اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم واحشرنا معهم واهلک اعدائهم اجمعین
الهی بحق عمه ی سادات «عجل لولیک الفرج»
یا زهرا سلام الله علیها
ناشناس
Germany
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
السلام و علیک یا ابا عبدا....
مهدی شمس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
شهادت هنر مردان خداست...
رسول
United States of America
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
قربونت سردار که طاقت دیدن مظلومیت حضرت زینب رادوباره ندیدی.تورابه حضرت زینب قسمت میدهم روز قیامت شفاعت من روهم کن.لا اله الا الله .الله اکبر.مرگ بر یزیدیان تکفیری
علی رضا بیاتانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
شهادت هنر مردان خداست
مهدی
United States of America
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۹
خوش به حالت سردار.....
مهدی
Germany
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
از سردار دلاور سردار سلیمانی عاجزانه تقاضا میکنم از حون سربازان وطن نگذرند و این سلفی رو شکار و برای مجازات به ایران بیاردش.
شیعه
Germany
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
سردار شهید شهادت مبارکت باد.به حق که فداییان حریم آل الله منزلتی وصف ناشدنی دارند.خوشابسعادتت ای بزرگ مرد شفاعت کن مارا بحق عقیله بنی ههاشم عمه سادات زینب(س)
سرباز
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
اسكندري همين جاست
من اسكندري هستم
من سليماني هستم
... باميد شهادت در راه خدا
پگاه
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
بشکست اگر دل من به فدای چشم مستت
سر خم می سلامت شکند اگر سبویی
شریفیان
Germany
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
خوشا به سعادتش چه زندگی گهر باری را تجربه کرد مرگ همه ما روزی خواهد رسید اما خوشا آنانی که در راه سالار کربلا جان می دهند
صادق
Germany
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
سید ما، ما منتطریم
یک مادر
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
سلام چرا نمیشه مثبت بدم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
نقطه مشنرک همه یزیدیان و خوارج:
سریریدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
تن بی سر عجبی نیست رود گر بر خاک...سر سردار ره عشق به پیکر عجب است!
صادق
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸
چه ارامشي دارد آن چشمها چه نورانيست چهرات دلاور مبارك وصالت به مولا
غلام رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۸
خوشا آنان كه با عشق شهادت را پسنديدند و رفتند
اسحاق
-
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
اين افراد از نسل كساني هستند كه سر امام حسين را بريدند.
ابوالفضل
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
شهادت آرزوی همه ی ماست......
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
سلام
به خدا قسم که اسم حیوان هم برای این کافرای بی دین زیادیه,نباید به اینا بگن انسان,اینا کثیف ترین ونجس ترین موجودات هستن,خدا لعنت کنه هم این حیوونا رو هم اون آمریکا وغربی ها ومخصوصا این چندکشور عربی از خدابی خبر رو که اینارو به وجودآوردن و الانم با وجود این کثافت کاریا حمایتشون میکنن و به ظاهر ائتلاف تشکیل دادن,اینا فکرمیکنن مردم مثل خودشون واون مغزهای الکلیشون نمیدونن چه خبره,خدالعنتشون کنه,
درود خدا برشهدای ایران عزیز مخصوصا شهیداسکندری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
سلام خیلی دگرگون شدم یعنی میشه یه روزی دستمون به این نامردای پست فطرت برسه.خداشاهده اگر امامم اشاره کنه دخل یکی یکیشون رومیاریم
ملکشاه
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۳۰
انا لله و انا الیه راجعون/ بسم رب الشهدا و الصدیقین / خوشا به حالت سردار . تو عمل نشون دادی که سرباز ولایتی . حالا شاید بهتر درک کنی با امام مظلوممون توکربلا چه کردند و مونده هنوز !!!! اینقدر باید خون بدیم جون بدیم تا صاحبمون بیاد. اللهم عجل لولیک الفرج.
محمد گلکار
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
ای سردار خوشا به سعادتت اخر بعد سال ها به ارزویت رسیدی ایشلا خدا مارم بتلبد و به شهادت برسیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
خوش به حال سردار شهید.
..انشاا....ما را هم شفاعت نماید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
خوش به حال سردار شهید.
..انشاا....ما را هم شفاعت نماید
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
سردار عبدالله دلاور زیست و دلاور ماندگار شد.
عمرش فقط دغدغه خانواده شهدا رو داشت . خیلی به خانواده شهدا خدمت کرد ندیدم خانواده شهیدی از اتاقش نا امید یا دلخور خارج بشه .
خانواده دلاورش قبول نکردند دولت ایران پول بده که پیکر مطهرش به ایران بازگردانده بشه .
گفتند این پول کمکی میشه در راه خمله به حرم .
دوستت داریم سردار
کفار باید بدانند اینجا ایرانه اینجا کشور ائمه اطهاره با شهادت هر سردار صد ها سردار حای اون رو میگیرن
فکر کردید با اهانت پیکر مطهر سردار از شما می ترسیم؟؟؟؟؟ سرور ما حسینه الگوی ما زینبه کلام ما علی هست .
اهانت به پیکر مطهر فرزند علی باعث ترس ما نمیشه باعث میشه خماسه عاشورا رو خلق کنیم باعث میشه زینب وار مقاصد پلیدتون رو به همه علنی کنیم . باعث میشه با یاری علی ریشه تون رو خشک کنیم.

سرداران ما پیغام مقاومت و صبر و شهادت می دهند و این پیغام روی قلب و مغز تک تک ایرانی ها حک میشه و هزاران هزار سردارمقابل خودتون خواهید دید .