۳۹

تصویر/ ابراز علاقه به شیوه شیوخ وهابی 16+

کد خبر: ۷۳۴۳۷
۱۷:۴۸ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز :
 
 
انتهای پیام / ق .ث
برچسب‌ها: وهابیت شیخ
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۳۹
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۷
نظرات بینندگان
محمّد جواد ربیعیان نجف آبادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
.... و برادرش شغال زرد!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
بر حرومزاده های وهابی
لعنت
شیعه مولا علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
الهههههههههههههی........................
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
این رسم کویتی هاست
ما روبوسی می کنیم اینها این کار رو
واقعا که عجب سایتی .....
امین
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
راست میگه
تو امارات هم گاهی این کارو می کنن
oooo
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
چیییییییییییییییییی میگیییییی
شنو تقوللللللللللللللللللللل ؟!!!
پ شما هم به این حرکت ارادت داری ؟
انتی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
تو چرا ناراحت شدی ایناهم که چیزی نه نوشتن فقط نوشتن ابراز علاقه شیخین وهابی؛مگه این اشکالی داره چرا به خودت می گیری
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
دارن کشتی دماغ میگیرن خو...! D:
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
2 بوزینه از نسل همون ها که حضرت رسول (ص) هم خوابشون رو دیده بودن :دی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
خو..... از اینها پاک تر و تو دل برو تره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
إ وا.... خدا به دور...
منتظر
Kazakhstan
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
فکرکنم بزبزقندی شرفش ازاینابیشترباشه
ریزه خوار خوان مولا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
منتظر!
دلت اومد بزبز قندی را مثال بزنی
110
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
+16?????????????
محمّد جواد ربیعیان نجف آبادی
United States of America
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
سگ و برادرش شغال زرد!
علی حقیقتی بر گونه اساطیر
United States of America
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
چقدر اینا جالب و ابلهن ......
ناشناس
Germany
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
زين پس به جاي مصافحه بگوييد: مدامغه
شيعه
Sweden
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
واقعا كه چه نسل عقب مانده ايى هستن اينا،حالم بد شد.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
30+
ریزه خوار خوان مولا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
الخبیث مرآة الخبیث
پری
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
احتمالا میخوان ببینن دماغ کی چاقتره
علي1
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
صد رحمت به همجنس بازا .. اينا هر دوتا هيولا بازن!!
من كه كفارمو گذاشتم كنار..
اين +16؟؟؟ فيلم ترش اينقدر حالمو بهم نزده بود. ياد پيچ اشتباه افتادم
فی فی پیفی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
ینیا خاااااااااااااااااااااااااااک فیلم عبادتاشونو دیدید تو مسجد چه پایکوبی هایی میکنن واقعا تاسف باره جلو اسم رسول الله میزنن میرقصن حالم بهم خورد ابروی اسلام که چه عرض شود شماها ابروی انسانیت رو هم بردید
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
مثل دو تا بز که میخوان با هم جنگ کنند
ناشناس
United States of America
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
گی هستن!!
یکی که قبل از نظر دادن فکر کرد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
بچا،توجه کردید چه نظر هایی برای یک عکس بی معنی گذاشتین ،هم نظراتون بدون فکر بوده و هم گذاشتن این عکس بدون فکر بوده،یکم بهش فکر کنید به گفته هام پی می برید
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
خدا نسلشون را از روی زمین براندازه
نشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
آقا رسول الله (صلوات الله علیه) از دست اجداد و نیاکان اینها چی کشیدن ؟؟؟؟؟؟؟؟
امیر علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اینها بینی هاشون رو میچسبونن به هم. لب رو نمی بوسند.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
چه قدر فکر کردی اینو گفتی؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
انگار اينها همجنس بازن هههههههههههههههه
حسین
Korea (the Republic of)
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
فقط چندتا نکته درمورد نظرات :
1- من از این عکس متوجه نشدم اینهاشیوخ وهابی هستند . اینها فقط لباس عربی دارند.
2-در بسیاری از مناطق عربی این نوع احوال پرسی حتی اگر از نظر ما غیر معقول باشه متداوله.
3- فکر نکنم هیج مجوزی برای الفاظی مانند بز ، سگ زرد ، خبیث ، همجنس باز و .. وجود داشته باشه. حداقل برای کسانی که نمی شناسیم و از افکار و اعتقادات اونها کاملا خبر نداریم.

الهم الجعل محیای محیا محمد وآل محمد و مماتی ممات محمد و آل محمد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
حالا چرا +16 اگه 15 ساله باشن خطرناکه؟؟؟؟
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
اوا خاک برسرم!!! صحنه منکراتی...
ناشناس
Afghanistan
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
لعنت خدا بر این وهابی های کثیف
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
سلام
انصافا این ها شیوخ وهابی نیستند چون بر سر عقال دارند.
شيخ كميل
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
چرا رنگ و روي سايتتون داره زرد مي شه ؟ فقط مطالب حاشيه اي رو دارين بلد مي كنين
فرزانه
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
عجب نازی داره دلبر!!!!!!!!فقط دارن شوخی میکنن چقدر انگ میچسبونین؟اه
امیر محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
لعنت خدا و رسول الله بر فرقه ی تروریستی وهابیة و گروهک تروریستی تکفیری داعش که تخصص شون کشتن شیعیان ست همین جد وهابیون سعودی بودند که پیامبر رو به قتل رسوندند،حضرت علی (ع)رو کشتند،حضرت اباعبدلله الحسین علیه السلام رو سر بریدند و ...
تا امام حسن عسکری علیه السلام.