۷
اختصاصی/

افتتاح دفاتر توبه توسط تکفیری های داعش برای ارتش عراق!

دولت اسلامی شام و عراق روزی به نام "روز بخشش" اعلام کرده و با تشکیل این دفاتر توبه ، ارتش، پلیس و عناصر صحوات (بیداران عشایر) را به مراجعه به این دفاتر و اعلام توبه و پشیمانی خود از عدم همکاری خود با این گروهک دعوت کرد!
افتتاح دفاتر توبه توسط تکفیری های داعش برای ارتش عراق!
کد خبر: ۷۳۲۹۱
۱۹:۲۹ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳


SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، تعدادی از عشایر فلوجه در گفتگو با "الحیات" اعلام کردند داعش چند روزی است دفاتری موسوم به دفاتر توبه در شهر فلوجه افتتاح کرده است.

دولت اسلامی شام و عراق شنبه را "روز بخشش" اعلام کرده و با تشکیل این دفاتر توبه ، ارتش، پلیس و عناصر صحوات (بیداران عشایر) را به مراجعه به این دفاتر و اعلام توبه و پشیمانی خود از عدم همکاری خود با این گروهک دعوت کرد!

داعش ادعا کرده نیرویهای ارتش از فرار عشایر از الانبار استفاده می کند و آنها را جذب صحوات می نماید و علاوه بر آن بیم آن دارد که با ورود ارتش عراق به فلوجه باری دیگر نیروهای صحوات و ارتش فلوجه که در حال حاضر این شهر را ترک کرده اند علیه داعش به پا خیزند.

انتهای پیام/ ر. ش

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
اینها در دنیایی دیگر زندگی می کنند!!!
ناشناس
Germany
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
بذارید دلشون به این کارا خوش باشه
آخه آدم احمق که چیزی نمی فهم
ناشناس
United States of America
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
هه دفتر kafering ساختند، (کافر کننده)
پویا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
برن گم شن
حمیده
United States of America
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
خدایا شکرت که دشمنان ما شیعیان رو از احمق ترین آدم های روی زمین قرار دادی.
به امید نابودی کامل وهابیت ضداسلام و بشریت
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
بزارید دلشون رو به این دلقک بازیها خوش کنند.
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
انها شیاطین واقعی اند.