۶۳

خط و نشان تکفیری‌ها برای اربعین امسال/تمامی شیعیان را به خاک و خون می کشانیم

«زیارت حسین» در اربعین، به نماد اتحاد شیعیان معروف شده است، و ما باید به این اتحاد و همدلی ضربه ای اساسی وارد کنیم.
خط و نشان تکفیری‌ها برای اربعین امسال/تمامی شیعیان را به خاک و خون می کشانیم
کد خبر: ۷۲۶۰۱
۱۵:۴۹ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳

SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، اخبار رسیده از گروه های تکفیری مستقر در عراق، حاکی از آن است که گروه های تکفیری از هم اکنون تهدیدات تروریستی خود را بر علیه زائران حضرت سیدالشهداء (علیه السلام) آغازشروع کرده اند.

«ابوبکر البغدادی» سرکرده ی گروه های تکفیری عراق«ابوبکر البغدادی» سرکرده ی گروه های تکفیری عراق، همه ی زائران اربعین را تهدید به قتل کرد، وی در یک فایل صوتی که منتشر شده گفت : «چند سالی است که حضور شیعیان در اربعین رشد کرده، ما امسال با تمام قوا وارد عمل خواهیم شد و در اربعین امسال، همانند عاشورای ۶۱ هجری، تمامی شیعیان را به خاک و خون می کشانیم.»

وی در ادامه گفت : «زیارت حسین [حضرت سیدالشهداء علیه السلام] در اربعین، به نماد اتحاد شیعیان معروف شده است، و ما باید به این اتحاد و همدلی ضربه ای اساسی وارد کنیم.»

در پایان لازم به ذکر است که محبین اهل بیت (علیهم السلام) همه ساله با حضور میلیونی خود، در زیارت اربعین، اوج اقتدار تشیع را به جهانیان نشان می دهند، و آمار ها حاکی از آن است که در زیارت اربعین گذشته، بیش از بیست میلیون زائر در کربلای معلی حضور داشتند.

منبع: ادیان نیوز

انتهای پیام/ ح . ا
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۶۳
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۱۸
نظرات بینندگان
سید وحید
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
لعنت الله علی القوم الظالمین ....مشرکان کور خوندید شیعه در سینه اش عشق اهل بیت علیهم السلام ریشه داره و از تهدید شما حرامیان ترسی نداره
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
مثل اینکه پایش را از گلیمش دراز تر کرده است
عبدالله
Germany
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
بسم الله الرحمن الرحیم
کشور عراق از همین حالا باید آماده پذیرایی از پنجاه میلیون زایر حضزت اباعبدالله الحسین سلام الله علیه باشد و ارتش عراق با کمک ملت عراق باید تا اربعین حسینی یک یزیدی را در خاک عراق زنده نگذارد.
سمیه مجد
-
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
هیچ غلطی نمی تونید بکنید. من امسال قصد داشتم شرکت نکنم اما به کوری چشم شما شرکت می کنم ان شا الله
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
به کوری چشم وهابی ها هر سا ل به جمعیت شیعه اضافه میشه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
شیعه از کینه دشمن نهراسد هرگز
دین ما تحت لوای علم عباس است
صنمی قریش
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
الحمدالله الرب العالمین که
یکی از اون بیست میلیون زائر اربعین پارسال، یک قطره از اون دریای خروشان عاشقان سیدالشهدا من و خانوادم بودیم.
از غصه بمیرید که شیعه دست از پیامبر و آل پیغمبر، علی و اولاد علی، فاطمه و فرزندان فاطمه برنمیدارد.
حتی اگر هم تهدید کنید اگر ارباب توفیق بده امسال اربعین هم ما کربلاییم تا چشم شما از کاسه دربیاد.
خواستم ز ته دل، انشاالله پیدا نشه مشکل
قرارمون اربعین امسال میدون مشک ابوفاضل
اباالفضل
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
20 ملیون چیه؟؟!!!! پیارسال ویکی پیدیا نوشت جمعیت زوار اربعین امسال 25 ملیون. پارسال هم رسانه ها نوشتند بیش از 35 ملیون جمعیت زواره! فقط 16 ملیون از ایران رفته بودند از خود عراق و اقصی نقاط جهان بماند... به کوری چشم وهابیت هرسال جمعیت بیشتر میشه و کمتر نمیشه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
تخفیف بده
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
مگه خوابشوببینیدهیچ وقت همچین اتفاقی نمی افته
عاشق مهدی
France
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
لبیک یا حسین لبیک یا عباس لبیک یا صاحب الزمان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
حالا که اینطور شد امسال میریزیم کربلا ببینم تخم حرومی ها چی میخواهن بگن بهمون
رسیدیم علقمه دیگه بگو یا حضرت عباس
صبا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
شتر در خواب بیند پنبه دانه
گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه
لعنت بر وهابیت
علی
Germany
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
ما که امسال مثل هرسال شرکت میکنیم
ابوبکر بغدادی من که آرزومه اربعین ،در راه کربلا کشته بشم
دمت گرم اگه تونستی زحمتشو بکش ممنونت میشم
راستی امسال قراره خانوادگی بیایم
وعده دیدار باتو - هر ستون که بگی ما منتظرییم!!!
خخخخخهخخخه
حمیده
United States of America
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
خداروشکر منم اربعین امسال این توفیق رو داشتم که پیاده روی با بقیه دانشجوها شرکت کنم. انشاالله اگه توفیقی باشه سال دیگه هم شرکت میکنم. این وهابی های حروم زاده ی ضداسلام هم هیچ غلطی نمی تونن بکنن.
نکوفر
Germany
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
لبیک یا ثارالله ماهم مثل پارسال شرکت خواهیم کرد ایشاالله
زائر
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
نحن من الحسین وحیاتنا من الحسین
انتی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
امسال باید شرکت کنم هرجور شده شرکت می کنم البته اگه خدا بخواد تا کرو شود هر انکس که نتوان دید
سعید امام دوست
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
اربعین 92 در راهپیمایی شرکت کردم و امسال سعی میکنم حد اقل صد نفر را با خودم همراه کنم
لبیک یا حسین(ع)
لبیک یا عباس(ع)
لبیک یا زینب(س)
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
تا قيامت همــه جا نام حسين
راه حق بوده همان راه حسين

كينه وهابيت و سلفيها از شيعيان به خاطر محبت به خاندان رسول(ص) است.
اين كينه ريشه خودشان را خشك خواهد كرد ان شاء الله.
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
به خدا قسم از الآن به همه میگم که همراه ما بیان
صادق
Ireland
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
حسرت به دل ماندم،زندگی سخت شده واسم.احتیاج دارم به اینکه شده حتی واسه یکبار برم کربلا.زندگیمو از نو بسازم.ای کاش میشد
عبدالخالق
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
انشاالله کربلا نصیبت میشه اونم پیاده از نجف تا کربلا
جاتون خالی سال اربعین سال 92 با خانواده نجف تا کربلا پیاده رفتیم
قبل از اینکه برم آرزوم مثل شما این بود که حتی شده یک بار برم و کربلا رو زیارت کنم
ولی حالا که یه بار رفتم اشتیاقم برای رفتن بار دوم بیشتر شده
دعا کنید دوباره اباعبدالله بطلبه این دفعه با معرفت بیشتر به زیارتشون نائل بشیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
من با سن كمم تا به حال ٣ سال مشايه اربعين قسمتم شده. اگر بطلبنم قصد دارم تا آخر عمرم هر سال برم. با اين حرفا هم ذره اي ترس وجودمو نميگيره. اللهم عجل لوليك الفرج
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
من که امسال به خیلی ها قول دادم با هم راهی بشیم.
به کوری چشم وهابیت کثیف....
sarina
Germany
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
اللهم عجل لولیک الفرج
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
ما پارسال با حاج خانم رفتیم،اگر امسال ارباب روزییمان کنند همه بچه هامونم میبریم انشالله
اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمدوآل محمدو آخر تابع له علی ذالک
حسینی
Switzerland
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
با سلام
دست خودش نیست . گهی لپ لپ خورد ، گه دانه دانه
مجيد
Mexico
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
شرافت و افتخار شيعه ؛ به شهادته ، انهم شهادت در راه امام حسين (ع).
دوپسر 10 ساله و 5 ساله دارم . خودم و بچه هام فداي نام و راه امام حسين (ع).
زمان قرار :
روز اربعين
مكان :
از نجف تا كربلا
لباس ما:
كفن
پيشاني بندمان:
يا زهرا (س)
شعار ما:
ياالثارت الحسين(ع)
عشق ما :
حضرت عباس (ع)
محمد مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
بر هرچی حرام زاده است لعنت که تو هم از اون حرامزاده های که سر پسر پیامبرو از تنش جدا کرد بر جد و ابادت لعنت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
چه غلط ها... آخی ترسیدیم
هادی
Singapore
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
مگه مسوولیت امنیت حرم ها با سپاه قدس نیست؟؟؟؟؟پس چیکار میتونن بکنن؟؟؟؟ته کارشون اینه که تو کوچهپس کوچه ها بمب گذاری کنن..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
هر که با آل علی درافتاد ور افتاد
یحیی
Germany
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
پارسال که رفتیم . اونهمه جمعیت . کور شید .
امسال هم انشاالله میرویم تاچشمشون دربیاد عشق حسین ابن علی علیه السلام همینه . ما از گشته شدن که نمی ترسیم .بدبخت ملعوم وهابی اگه مراجع حکم جهد بدن یکتونو زنده نمی زاریم.مارو از چی میترسونید
شیعه مرضی علای علیه السلام
Russian Federation
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
چه افتخاری بالاتر ازاینکه و مراسم اربعین بمیریم. مارو بکشید زنده ر می شویم
حسین علی الهی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
سلام خدمت تمامی شیعیان پای همه زوار اباعبدالله الحسین (ع) را میبوسم
خداوند قسمت همه عاشقان ودلسخوته گان حسینی بکند از این شراب طهور حسینی
ابوبکر بغدادی ملعون شیعه با شهادت بزرگ شده نفهم شیعه را بااین چیزها نترسون....
همه با هم لبیک یا حسین...
karim
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
بدبخت کافر و زندیق، مرگ برای تو پایان زندگی است که از آن هراس داری و می ترسی و در ملا عام ظاهر نمی شوی، اما شهادت برای شیعه، سعادت است. مردم از تهدید این روباه صفتان جیزه خوار اجنبی نهراسید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
احمقها خوب شما اینطوری بگید ما بیشتر میایم شما نه حسین رو فهمیدید نه نهضتی رو که راه انداخته ما عاشق شهادتیم خدایا شکرت دشمنان مارو از احمقترین آدمهای روی زمین قرار دادی
یا حسین شهید
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
ما هم دوست داریم سالها عمر کنیم و از لذائذ حلال دنیا بهره بریم ...در کنار همسر و فرزندان ...در کنارخرمی خانواده ...در زیر سایبان عشق و همدلی .... اما چه کنیم که کفه ی ترازوی حسین بس سنگین است که


زندگی زیباست، اما شهادت از آن زیباتر
است. سلامت تن زیباست، اما پرنده‌ی عشق، تن را قفسی می‌بیند كه در باغ نهاده باشند. و مگر نه آنكه گردن‌ها را باریك آفریده‌اند تا در مقتل كربلای عشق آسان‌تر بریده شوند؟


پس ای شمشیر ها ما را دریابید که پیرو خط سرخ حسینیم .
ناشناس
United States of America
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
منم شرکت میکنم انشالله جونم فدای راه حسین بن علی علیه السلام
محب الحیدر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
شهادتین درسینی حسینی دن آلمیشیخ...لعنت بر آنکه بر تن اسلام خرقه کرد...این قوم متحد شده را فرقه فرقه کرد
کمال
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
من پارسال با دو برادرم در این برنامه شرکت کردم
قسمت همه شما بشود
امسال هم انشاا.. و با یاری خود آقا شرکت می کنم
مهم
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
به همین خیال باش
فرهاد سیستانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
خون ما بهتر از خون مقتدای مان امام حسین(ع) نیست پس تکه تکه های مان فدای اهل بیت(ع) ویاران ودوستان و محبان اهل بیت(ع) شود..... بدون شعار زدگی و با خلاص می گم......
محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
ای وای..از نادانی....چه کنیم که نمیدونین؟/؟چیکار کنیم که عشق حسین نمیدونین یعنی چی...

از شما بزرگتراش هم نتونستن مارو از زیارت مولامون منصرف کنن...شما هم نمیتوانید.
جواد
Germany
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۵
تا علمدار حسین باشه هیچ غلطی نمیتونید بکنید
ترکمان
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمدوآل محمدو آخر تابع له علی ذالک
اللهم ارزقنا شفاعته الحسین
بسیجی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
امکانات و محل ابوبکر البغدادی رو بدن خودم سرشو میارم. دیگه شورشو دراوردن این تکفیری های حیوون صفت
ضد صهیون
United States of America
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
امسال به کوری چشم هر داعشی کربلا خیلی شلوغ ار پارسال میشه ایشالا
لواء ابوالفضل العباس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
لبيك ياحسين
سید حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
شیعه را از کشتن ترسانده اید همه شیعه جانش را فدای یک تار موی حضرت رقیه امام حسین میکند ما برای نبرد آماده ایم لبیک یا حسین
یاحسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
لبیک یاحسین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
جواب دندان شکن سردار سلیمانی به تهدید اخیر

بغدادی رهبر داعش:اربعین خونینی در کربلا به پا خواهیم کرد
جواب سردار سلیمانی:من اربعین برای زیارت کربلا خواهم بود وای به حالتان اگه کوجیکترین تیری به طرف زوار سید الشهدا شلیک شود به شرفم قسم به سیدالشهدا قسم لباس رزم به تن خواهم کردو با اجازه از رهبرم سید علی کاری خواهم کرد که از به دنیا امدنتان پشیمان شوید یادتان باشد که فقط ۳۰۰نفراز نیروهای گمنام امام زمان رادر کربلا مستقر کردم که هرکدام از انها یک گردان از شمارا نابود خواهد کرد والسلام
۱۳۹۴/۸/۲۳
فرمانده سپاه قدس پاسداران
سردار پاسدار قاسم سلیمانی
ویدا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
جواب دندان شکنی که سردار بهشون داده دست و پاشون رو جمع کرده.بغدادی رهبر داعش:اربعین خونینی در کربلا به پا خواهیم کرد
جواب سردار سلیمانی:من اربعین برای زیارت کربلا خواهم بود وای به حالتان اگه کوجیکترین تیری به طرف زوار سید الشهدا شلیک شود به شرفم قسم به سیدالشهدا قسم لباس رزم به تن خواهم کردو با اجازه از رهبرم سید علی کاری خواهم کرد که از به دنیا امدنتان پشیمان شوید یادتان باشد که فقط ۳۰۰نفراز نیروهای گمنام امام زمان رادر کربلا مستقر کردم که هرکدام از انها یک گردان از شمارا نابود خواهد کرد والسلام۱۳۹۴/۸/۲۳
فرمانده سپاه قدس پاسداران
سردار قاسم سلیمانی
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
هنوز عشق علی را نشناختن.کوچکترین خطایی دراربعین بکنن.ایران علی الخصوص کرمانشاه اسم داعش وتکفیری راریشه کن میکنن
اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
داعش هیچ غلطی نمتواند بکند,هیهات من الظله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۱
بی شرف ها ما تا آیت الله خامنه ای وسردار شیری چون سلیمانی داریم هیچ غلطی نمی توانید انجام دهید. به امید نابودیتان
سلامی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
تا فهمیدن ما مسافر کربلا هسیم میخوان جنگ کنن؟
منم عشایرم بچرخ تا بچرخیم ابوخر بغدادی
سارا سادات مظلوم رضوی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
یکی نیست به این مرتیکه احمق بگه سرتو بکن تو آخور خودت و نشخوارتو بکن تو رو چه به نظر دادن در مورد امام حسین حروم زاده کثافت مگه گیر من نیفتی
فرزاد نجفی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
ما تا حاج قاسم رو داریم هیچ غمی نداریم
فرزاد نجفی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
ما تا حاج قاسم رو داریم هیچ غمی نداریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
به امید خدا واقاسیدالشهدا علمدارحسین یل کربلا ابوالفضل عباس ومولابم امیرالمومنین امسال هم شورغوغای بیشترازسالقبل دررانجف کربلا به نوکری میرویم وبه کوری چشم تکفیری ها بغدای نجس هیچ گوی نمیخورن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
تا سالار شهیدان وعلمدارکربلا ابوالفضل عباس شیرخدا حیدرکرار به نوکری قبولم داره هرسال به پابوسشان میرم و ازداعش البته موش ترسی نداریم نداریم