۱۰

تشرف دانشجوی ژاپني به تشیع در شب لیلة الرغائب +تصویر

"كين ايچي تاني"دانشجوي مقطع دكتري "رشته مردم شناسي" با "گرايش فرهنگ مردم ايران" در محل رایزنی فرهنگی ایران در توكيو به دين مبين اسلام مشرف شد.
تشرف دانشجوی ژاپني به تشیع در شب لیلة الرغائب +تصویر
کد خبر: ۷۲۴۳۴
۱۴:۳۷ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، در شب لیلة الرغائب و شب تولد امام محمد باقر، کین ایچی تانی kenichi Tani دانشجوی مقطع دکتری رشته مردم شناسی با "گرایش فرهنگ مردم ایران"، در محل رایزنی فرهنگی ایران در توكيو طی مراسمی رسما تشرف خود به اسلام و مذهب شیعه را با اجرای شهادتین اعلام داشت و نام هادی را به مناسبت ایام شهادت این امام همام برای خود انتخاب کرد.

هادی تانی در سخناني علت اسلام آوردن خود گفت: زمانی که دانشجوی کارشناسی بودم به فرهنگ مردم خاورمیانه علاقمند شدم. در دانشگاه هیتوتسو باشی رشته مردم شناسی با گرایش فرهنگ مردم ایران تحصیل می کنم. سفرهائی به کشورهائی مثل سوریه، لبنان، مصر و ایران داشتم. از دوران دبیرستان در مورد اسلام مطالب زیادی شنیده بودم. اخیرا حدود 2 سال برای ادامه تحصیل در دانشگاه تهران در ایران زندگی می کنم. در باره اسلام مطالعه و تحقیق کردم و متوجه شدم که اسلام دین خوبی است و تصمیم گرفتم مسلمان شوم. از اینکه امروز در این مراسم به دین اسلام وارد می شوم خیلی خوشحالم. امیدوارم در راه اسلام حرکت کنم و مسلمان خوبی باشم.

منبع: مهر

انتهای پیام/ ح . ا

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۲
نظرات بینندگان
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
آره بابا...
هر كي به شيعه خونه اهل بيت بياد ديگه نمك گيره...
ابراهیم عابدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
خوش امدی ان شاءالله امام زمان نگه دارت باشه
سید دوستدار ولایت
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
اسلام راستین اسلام شیعی است و بس .
hamidbandar
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
زنده باد شیعه وشیعیان
خالقى
Sweden
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
سلام برادر عزيز هادى تانى تشرف شما را به دين بر حق (تشيع)تبريك مى گويم و براى شما و خودم آشنايى هرچه بيشتر با معارف اسلام را آرزومندم.التماس دعا
ریزه خوار خوان مولا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
الهی که بحق حضرت امام هادی سلام الله علیه ثابت قدم بماند و بمانیم و همچنین در مسیر راهش و راهمان راهزن اعتقاد قرار نگیرد
محمّد جواد ربیعیان نجف آبادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
تفاوت ایشون با من اینه که من لقمه ی مفت گیرم اومده امّا ایشون از تو دهن شیر کشیده بیرون! . من فقط بوی دین را کشیده ام ولی ایشون خود دین را خورده!
دعا کنید تو این آخرالزّمان کم نیاریم!
اللّهم عجّل لولیّک الفرج
فرهنگ
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
مبارکت باشه پسرم
زائر
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
احسنت بر همراهمان هادی زنده وپاینده باشی
اسنا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
احسنت