۲

تصویر/ لبیک یا علی النقی(علیه السلام) در فرانکفورت

جمعی از محبین اهل بیت(علیهم السلام) در شهر فرانکفورت آلمان با ارسال این عکس و یادداشتی ارادت خود به خاندان عصمت و طهارت را اینگونه اعلام کرده اند: در شب شهادت حضرت على النقى الهادى عليه‌السلام قدمى كوچك نذر امام پاكی‌ها برداشتيم. با محكوميت هتك حرمت به ساحت قدسى اين امام همام از وادى غربت نداى مكتبى و ولايى خود را به گوش عالميان می‌رسانيم كه: «نقى زيباترين نام جهان است»
کد خبر: ۷۲۳۳۶
۱۴:۰۷ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:


انتهای پیام/ ح . ا

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
نظرات بینندگان
صنمی قریش
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
خدا خیرتون بده...
زینب
Finland
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
درود خدا و اهل بیت برشما