۶۹

حال و روز مفتی کمرشکسته + تصویر

شکستن کمر مفتی اعظم سعودی که خصومت عجیبی با امام حسین(علیه السلام) و شیعیان دارد پس از گذشت بیش از دو ماه هنوز هم خوب نشده و وی کماکان تحت مراقبت‌های ویژه است
کد خبر: ۷۲۰۵۱
۰۹:۵۴ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، «عبد العزيز آل الشيخ» مفتی كل عربستان که اواخر اسفندماه سال گذشته بر اثر زمین خوردن در خانه از ناحیه کمر دچار شکستی شده هم‌اکنون در محل اقامتش واقع در طائف عربستان بستری است.وی که از نسل محمدبن عبدالوهاب موسس وهابیت است در سال ۱۳۶۲ق در شهر مکه به دنیا آمده و نابینایی‌اش از جمله ویژگی‌هایست که از همان ابتدا جلب توجه می‌کند.این مفتی وهابی که در حال حاضر در حكومت آل سعود از جايگاه وزارت برخوردار است و مدتی است به علت شکستی کمر کمتر فتوا می‌دهد و خبر زیادی از وی منتشر نمی‌شود.مفتی اعظم سعودی و وزیر فتوا که خصومت عجیبی با امام حسین(علیه السلام) و شیعیان دارد عروسی فرزندش را در عاشورای حسینی برگزار کرده و یکی از کسانی است که فتوای تخریب قبور ائمه اهل‌بیت علیهم‌السلام در عراق را صادر کرده‌اند.


منبع: ابنا

انتهای پیام/ ز.ح
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۶۹
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۱۱
نظرات بینندگان
مهران
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
همین دنیا بدبختی هم اون دنیا
هیچکس با اهل بیت دشمن نیست مگر اینکه در تشکیل نطفش شیطان شریک بوده باشه
خاک عالم بر سرت
ناشناس
Germany
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
حروم زاده حروم زادست دیگه

ان شا الله خدا به ما توفیق ترک گناه بده تا ان شا الله امام زمان ظهور کنن و ما رو قبول کنن هر چی دشمن امیر المومنین و منافق نسبت به مولای انس و جان امیر المومنین رو نابود کنیم
حق گو
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
خدايا
كمرش را شكستي
گردنش را نيز بشكن تا مردم جهان از دست اين زنازادگان دمي بياسايند !
آمين
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
تویی که منفی میدی هم نطفه ت مشکل داره ها... خودتو به بروبچ ژنتیک نشون بده
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
ان شا الله خدا با شمشیر حق آقا نابودش کند این ملعون میمون صفت را
سعادت
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
دوستان عزيز اينهايي كه منفي ميدن را از دعا جا نندازيد.!!
سید وحید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
الهی انقدر زجر ببینی حرام زاده
mitra
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
به حق علی دیگه از جات بلند نشی مرد م یه نفس راحت بکشن از دست شما مفتی های نخود مغز
میرزایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
انشاء الله هر چه زودتر به عمربن سعد و خولی و شمر و حرمله و یزید ملحق و به اسفل السافلین جهنم وارد شود .
محمد
Germany
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
خدا نابودت کنه سگ کثیف
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
عزیزان توهین نکنید تا به مقدسات ما توهین نکنند
این افراد رو نقد کنید تا رسوا شن
یا علی
محمد
Germany
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
خدا نابودت کنه سگ کثیف
یا زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
بحق خانم زهرا هرچه زودتر همشون نابود بشن
سید محمد باقر پوسایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
سلام محمد جان.فقط یک خواهش.لطف کنید به سگ توهین نکنید.به وهابی بگویی سگ توهین به سگ میشود.حق السگ گردنتان میافتد ها.یا علی
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
ایولا به این همه جوابهای کوبنده آفرین به همتون
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
وای بر این چهرهای تاریک و عبوس که به حق شیطان صفتند ..نعوذ و بالله آدم زده میشه از اسلامی که مثلا بزرگش این میمون صفت نابینای زشت باشه. حالا غربی ها اینو ببینننن چی فکر میکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
غربی ها خودشون اینو درست کردن.میگن ببینید نطفه ما چی شه؟
احمد فدایی رقیه
Germany
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
وعده خداوند حق است و روزی ستمکاران به سزای اعمال خود خواهند رسید. برادران خواهران صبر کنیم میبینیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
به بدترین شکل بمیری ان شاالله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
چه اشکالی داره در همین حال معذب به عذاب دنیا باشه وبا ذوالفقار منتقم ال الله به درک واصل بشه
داود
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
فکر کردی خدا تا کی نظاره گر جسارت های تو می بود.؟تو انشائ ا...به جد کثیفت ملحق می شوی.
محمّد جواد ربیعیان نجف آبادی
United States of America
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
ا سگ من کجایی بابا دنبالت می گشتم. باشه اگه اون قلّاده چرمی رو نمی خوای واست قلّاده طلایی می خرم!
حال ملک عبدلّا سوسمار هم خوبه فقط نفس کشیدن داره یادش میره!
حالا یه واق واق کن بچّه ها ببینن بلدی!!
سلمان
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
چهره دوزخیان را براحتی میتوان دید .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
از توصيفاتي که در روايات شده با اون چشمهاي منحوسش شبيه مهمترين ملعونينه و احتمالا از نسل همون. ميتونين قيافشو با اون ملعون اصلي تطبيق بدين و اونوقت هردوشنرو با يک تمرکز و نفرت بيشتري لعنت کنين.
پاشنه طلا
United States of America
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
اولا الهی به همین وضع دردناک آنقدر زنده بمونی و زجر بکشی وروزی هزار بار آرزوی مرگ بکنی امانمیری تاانشاالله همین روزها قائم موعود بیاد و انتقام زر زر هایی روکه کردی بگیره و بدست مبارک آقا بری به درک دوما کاش شب اول قبرت پخش زنده داشت و مامیدیدیم و لذتشو میبردیم
asra
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
"اولئک کالانعام بل هم اضل"
"اللهم العنهم جمیعا"
یاحقی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
خدا نابودش کنه شیعیان /نفس راحتی بکشند مخصوصا شیعیان خود عربستان.
بنی آدم
Finland
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
چرا هر چی مفتی وهابی من میبینم ، قیافشون مثله . . . هستش. بابا با دیدن اینا آدم وحشت میکنه بخدا.
واقعا بس که ذاتشون خراب و فاسده ، ظاهرشون هم افتضاحه.
جعفر
-
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
باید زجر زیادی بکشد وبه این راحتی جان ندهدوبه سزای اعمال خود هم در این دنیا و هم در آخرت برسدوعبرتی برای دیگر مفتیان باشد.انشاءالله تعالی
کنیز بیبی دو عالم فاطمه زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
لعنت خدا برتو حیوون درنده انشاء الله خوار وذلیل بمیری
سید محمد باقر پوسایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
کنیز حضرت زهرا جان.لطفا به حیوانات درنده توهین نکنید.با تشکر!!!
غریبی تالشی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
هر کس با آل نبی (ص) در افتاد ور افتاد .عاقبت انسانهای کج اندیش همین است باید تاوان پس دهد .
سید محمد باقر پوسایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
شاعر میگوید:
هرکس که بدین سلسله پاک جفا کرد
کج رفت و نفهمید و غلط کرد و خطا کرد
دیدی به درک رفت و روحش به شر افتاد
با ال علی هر که در افتاد ور افتاد
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
سلام الله علی الحسین المظلوم و اللعن الدائم علی اعدائه اجمعین ابدا دائما
وحدتي
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
اين دو ملعوني كه منفي دادند هم همراه مفتي دعا كنيد.!
دنیا
Germany
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
عذابه دشمنای امام زمان عج به این سادگیا نیست... این عذاب خیلی کمشونه خدا میدونه اونور چه خبره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
هرکه با اهل بیت درافتاد ، ورافتاد.
آتیش جهنم برایش مبارک و میمون باشد.
انشاا... با یزید مهشور شود.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
فتواهاش زد به کمرش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
الهی گردنت بشکنه
الهی استخونات خرد شه
الهی اون صورت کریهت زیر تریلی 18 چرخ مثل سنده له شه
بر تو و پدر و مادرت لعنت
حیوان خون آشام کثیف
الهی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
معذرت می خواهم اشتباهی منفی دادم ازهمه دوست داران اهلبیت عذرخواهی میکنم
دل خسته
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
دعا کنید با این سختیهای دنیایی از عذاب دردناک اخرویش کاسته نشه اون عذاب کجا این سختی کجا
آرش
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
با آل علی (ع) هرکه در افتد ور افتد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
چرا گردنش نشکست که همه راحت بشن؟؟؟؟
خدیجه
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
خدا لعنتش کنه.
ناشناس
Germany
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
هر که با آل علی درافتاد ور افتاد
علی
Germany
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
هاهاهاها حال امدم مردک حرام زاده دلم خنک شد
شهاب
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
این ولد الزنای خون خوار خیلی موجود پستیه میگه یکی از افتخاراتم اینه 40 سال مسجد پیغمبر نماز خوندم اما سلام به پیغمبر ندادم بی شک این زنا زادست
حق گو
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
سلام دادن به رسول خدا از آن افتخاراتي است كه به هيچ وجه . نصيب حرامزادگان يزيدي نخواهدشد !!!
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
در شب شهادت امام هادی از خودش میخوام نسل این وهابی ها رو از روی زمین پاک نه تا بتونیم یه روضه در قبرستان بقیع که خیلی مظلومه بخونیم
ابوالفضل
India
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
دوستان بیاید همگی واسه فرجه آقامون دعا کنیم . خواهشا صبحا دعای عهد بخونین .جدیدا روزی صد هزار بار خدای بزرگو شکر میکنم که شیعه ی علی بدنیا اومدم و عشق علی و اولاد علی تمامه وجودمو پر کرده و در گمراهی نیستم .خداروشکر یا علی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
سگ شرف دار به نزد تو كثيف در عجب ماندم چه باشد عاقبت
ناشناس
Germany
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
این همه به این زنا زاده از هزار نطفه بوجود امده بیگناه را توهین نکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
شمر زمان هست این مادر به خطا
امیدوارم بلاهایی که فتوای این حرام زاده ها بر سر زن و مرد دنیا اورده بر سر خودش و زن و بچه هاش بیاد
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
الحمدالله رب العالمین
عبد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
نميدونم توفيق داشته دختراشو بفرسته جهاد نكاح يانه .
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
ذلت از این بیشتر....
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
يه نگاهي به نظرات انداختم.
همه براي سلامتيش دارن دعا ميكنن!!! :)
همه لبراز ارادت كردن
واي كه چقدر محبوب و مردم داره :))
.
ولي بچه ها يه فكري ذهنمو مشغول كرده اونم اينه كه كي جاشو عوض ميكنه؟
اونجا ايزي لايف هست؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
لعنه الله علیه
حمید کلباسی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
انشاءا... گردن این مردک هم بشکند تا خسرالدنیا و الآخره شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
حالم از دیدنش به هم خورد علمای شیعه چقدر نورانی و اینام اه اه
صبور
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
صبح رسوایی این کثیفها نزدیک است انشاالله.توهین به منفی گارها نکنید تا مجبور نشید توهین بشنوید.به چالش بکشید این جاهل ها را
مسافر
United States of America
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
با آل علی هرکه درافتاد بر افتاد
صادق
Ireland
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
دقت کردید مفتی های وهابی چقد زشت هستن،اما علمای شیعه نگاه به چهرشون به آدم آرامش میده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
امیدوارم آنقدر زنده بمونه که مرگ براش عروسی باشه مثل ابن زیاذ همه از بوی گندش فراری بشن تصویرش برای عبرت همه جا پخش بشه
روح الله
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
ان شا الله به به عذاب های سخت تر در این دنیا دچار شوی وباعث عبرت بشوی
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
خداییش فرق بین مراجع شیعه با مراجع وهابیت ببینید شیعیان با چه حالی باچه نورانییتی به سوی معبودشان میروند .این خبایث را ببین با چه ریخت و قیافه ای به درک واصل میشن این یکی که آخرشه کور کریه المنظر مثل جدش معاویه لعنت الله علیه میمونه.خدا انشاالله شر این خبیث حرامزاده را از سر مسلمانان خصوصا شیعیان هرچه زودتر کم کنه.
سیدنورالدین
Japan
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
نظرات را که خوندم جیگرم حال اومد.
آفرین بر این تبری.
احسنت
بر حرامزاده لعنت
حلما
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
آخ که چه خبری خوشی بود بعد از گرفتن ریگی ملعون.
امیدوارم با دست حضرت عباس(ع) تمام وهابی های کمر شکسته به جهنم بروند.
یا علی مددی...
هموطن
Finland
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
اردوغان از اینها هم پست تر است فقط کمی مرموز تر وخطرناکتر است چون علاوه بر داعیه خلافت ستمگران سنی وهابی ..به تاتار وچچن پرورده بودن خود و نوه چنگیز وحشی وتیمور سفاک بودن هم افتخار میکند