۳

حرم حضرت عباس(علیه السلام) سیاه‌پوش عزای حضرت ام‌البنین(سلام الله علیها) + تصاویر

به مناسبت فرارسیدن سالروز ارتحال حضرت ام‌البنین(سلام الله علیها) خیل عظیمی از دوستداران اهل‌بیت عصمت و طهارت در قالب هیاتهای عزاداری در حرم مطهر حضرت قمر بنی‌هاشم(علیه السلام) به سوگواری و عزاداری پرداختند.
کد خبر: ۷۰۸۵۶
۱۱:۰۷ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، عصر روز پنج شنبه هیاتی متشکل از خادمان حرمین مطهر کربلا به مناسبت سالروز وفات حضرت ام‌البنین(سلام الله علیها) ضمن سیاه‌پوش کردن صحن حرم مطهر حضرت عباس(علیه السلام) به عزاداری پرداختند.




در این مراسم تنی چند از اعضای شورای اداری حرمین مطهر و روسای قسمتهای مختلف علاوه بر زائران و مجاوران این دو بارگاه ملکوتی، هیات خادمان حرمین مطهر را همراهی می‌نمودند.


در این مراسم عزادارن با سر دادن شعارهائی به بیان جایگاه و منزلت رفیع این بانوی بزرگوار پرداختند. این مراسم در صحن مطهر حضرت عباس علیه السلام بعنوان صاحب عزا به پایان رسید.


به همین مناسبت خیل عظیمی از دوستداران اهل‌بیت عصمت و طهارت در قالب هیاتهای عزادار از آغازین ساعتهای روز گذشته به صحن مطهر عباسی وارد شده و به عزاداری پرداختند.


منبع: ابنا

انتهای پیام/ ح . ا
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
نظرات بینندگان
حمید
United States of America
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
آجرک ا... یا بقیة ا...
رحمن
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
اسلام علیک یاام عباس (ع)
علی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
السلام علیک یا ام البنین