۲۴
اختصاصی/ جهت محافظت از دین امت انجام شد!

بیعت مفتی اعظم سعودی با ولیعهد + تصویر

مقرن بن عبدالعزیز دیروز به عیادت مفتی دربار سعودی "آل شیخ" که مدتی است در اثر زمین خوردن و آسیب در مهره های کمر در بیمارستان بستری است رفت و از وی نیز بیعت گرفت. مفتی اعظم سعودی خطاب به مقرن گفت: با تو "مقرن" بر اساس کتاب خدا و سنت و محافظت از دین امت ، کیان ، اقتصاد و امینت آن بیعت می کنم و از خدا می خواهم گامهایت را استوار سازد.
بیعت مفتی اعظم سعودی با ولیعهد + تصویر
کد خبر: ۷۰۲۰۹
۱۱:۰۵ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۳
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، پادشاه سعودی چند روز پیش مقرن بن عبدالعزیز را به عنوان ولیعهد معین کرد و انتخاب وی را منوط به گرفتن بیعت از مرتبطین این امر نمود.

مقرن بن عبدالعزیز دیروز در  بیمارستان نیروهای امنیتی ریاض به عیادت مفتی دربار سعودی "آل شیخ" که مدتی است در اثر زمین خوردن و آسیب در مهره های کمر در بیمارستان بستری است رفت  و از وی بیعت گرفت.

مفتی اعظم سعودی خطاب به مقرن گفت: با تو "مقرن" بر اساس کتاب خدا و سنت و محافظت از دین امت ، کیان ، اقتصاد و امینت آن بیعت می کنم و از خدا می خواهم گامهایت را استوار سازد.
 
آل شیخ در سخنانی به این مناسبت گفت: امروز یکشنبه بیست و هفتم جمادی الاول 1435 هجری قمری بر اساس دستور ملک عبدالله مبنی بر گرفتن بیعت،  با مقرن بن عبدالعزیز به عنوان ولیعهد بیعت می کنم.

وی سپس به ترتیب نام سردمداران سلسله وهابیت عربستان از ملک عبدالعزیز به بعد را شمرد و افزود: و ما امروز با مقرن بیعت می کنیم و برایش آرزوی موفقیت داریم.

در این دیدار شاهزاده های سعودی فیصل بن مقرن، ترکی بن مقرن، منصور بن مقرن، بندر بن مقرن، عبدالعزیزبن مشعل، سعود بن عبدالرحمن، فیصل بن فهد ؛ مقرن بن عبدالعزیز را همراهی می کردند.



انتهای پیام/ ز . غ

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۲۴
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۴
نظرات بینندگان
جعفر
-
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
انشاءالله به زودی مفتی اعظم شان به درک واصل شودودر جهنم به سزای اعمال خود برسد.
جعفر
-
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
انشاءالله به زودی مفتی اعظم شان به درک واصل شودودر جهنم به سزای اعمال خود برسد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
دعا و آه مظلوم کمرشو شکست
سید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
آقاجعفرانشائالله درب جهنم کماکان برای این سگ کثیف باز باز است
صنمی قریش
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
کی بشه شیعه نیوز خبر به درک رفتنشو منتشر کنه.
ابراهیم عابدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
خداروشکر که تو بیمارستانی انشالله دیگه راه رفتن و نفس کشیدن یادت بره
آشنا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
ان شاء الله کمرش بشکنه
جمشید
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۲
به نظر من کمه بمیره که بهتره
ناشناس
Russian Federation
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
بزار زجر کش بشه
مرگ که خیلی خوبه براش
ما میخوایم زجر کش بشه
محمّد جواد ربیعیان نجف آبادی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
نه چرا کمرش بشکنه ! بابا واسش قلّاده خریدم اونم هلو!
من سگ چلاغ نمی خوام!
شیعه علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۲
الهم عجل الولیک الفرج. آمین یا رب العالمین
شاکر
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۲
دعا و اه مظلوم کمرشو شکست امیدوارم زمین گیر بشه طوری که هر روز ارزوی مرگ کنه بی شرف
حامیان روحانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
باید ریشه ای نابود بشن. نه این بمیره یا اون بمیره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
چه عیبی داره اول رفیقمون قلاده رو بندازه گردنش
بعد کمرش بشکنه
بعد بمیره
بعد بلافاصله در جحیم زقوم نوش جان کنه
از انورم ریشه وهابیت بخشکه
ریحانه
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
همه با هم بمیرن
محمد حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
انشاالله خدا روحش را با بزرگانی چون شمر معاویه ویزید ملعون در جهنم شاد کنه...
منتظران مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
ان شاءالله کمر همه وهابی ها وسلفی های ملهد مانند شیخ گثیفشان شکسته بشه آمین یارب العالمین
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
به سلامتی داره هلاک میشه؟



کود به قبرش بباره!! آمین





خدا یارو انصار وهابی های ملعون رو نابود بفرماید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
بیعت روباه با گرگ.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
عجب ادبی دارید....معلومه حق درونتان رو سوخته موتوا بغیظکم
کامل
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
داداش حق درون اونو سوخته وجگر تورا .والا ناشناس باقی نبودی.چرا ناراحت شدی از بستگانتان بودند آنهاکه بهشون بی ادبی شده.آخ که چه ......
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
برادران آدمکش شما نهایت ادب خودشونو در سربریدن انسانهای بیگناه و جهاد کثیف نکاح نشون دادند.
راستی حواست به خونوادت باشه واسه جهاد نکاح نرن اونور!!!
محمد
Iraq
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
سگ زرد برادر شغال است
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
سلام .آقا این یارو بمیره بره جهنم مطمعنم جنمم رو هم به گننننننندددد میکشه .با فتواهای مسخرش :)