۳۴
اختصاصی/

اعطای دکترای افتخاری به ملک عبدالله به پاس خدمات ارزنده وی در برقراری صلح و امنیت!+تصاویر

دانشگاه اسلامی بین المللی پاکستان اعلام کرد این دکترای افتخاری را به پاس خدمات پادشاه سعودی در سطح بین المللی و منطقه ای برای برقراری صلح و امنیت اعطا نموده است! این مدرک توسط رئیس جمهور اسلامی پاکستان "ممنون حسین" به مدیر دانشگاه محمد بن سعود و نائب رئیس دانشگاه اسلامی پاکستان " دکتر سلیمان بن عبدالله ابا الخیل" تحویل داده شد.
کد خبر: ۶۶۹۰۱
۱۱:۳۷ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، دانشگاه اسلامی بین المللی پاکستان در یک اقدام به پادشاه سعودی "ملک عبدالله "دکترای افتخاری در سیاست و روابط بین المللی اعطا کرد.

دانشگاه اسلامی بین المللی پاکستان اعلام کرد این دکترای افتخاری را به پاس خدمات پادشاه سعودی در سطح بین المللی و منطقه ای برای برقراری صلح و امنیت اعطا نموده است! این مدرک توسط رئیس جمهور اسلامی پاکستان "ممنون حسین" به مدیر دانشگاه محمد بن سعود و نائب رئیس دانشگاه اسلامی پاکستان " دکتر سلیمان بن عبدالله ابا الخیل" تحویل داده شد. اعطای این مدرک در خلال جشن نهمین دوره دانشجویان فارغ التحصیل این دانشگاه و با حضور وزیران و مسئولان و سفیر سعودی در پاکستان "عبدالعزيز بن إبراهيم الغدير"صورت گرفت.



ممنون حسین در اظهاراتی مطبوعاتی تلاش های ملک عبدالله در برقراری صلح و امنیت را ستود و گفت: شخصیت ملک عبدالله به فضل پختگی و تجربه سیاسی وی در چگونگی رفتار با مسائل منطقه ای و بین المللی ، همچون اسوه صلح و آرامش بین المللی است! نمونه آن مسئله حج  است، خدمات پادشاه سعودی به امت اسلامی نظیر ندارد! وی افزود من با افتخار این مدرک را به ملک عبدالله تقدیم می کنم و می گویم همه ملت پاکستان او را دوست دارند و برایش احترام قائلند.

از سوی دیگر مدیر دانشگاه محمد بن سعود و نائب رئیس دانشگاه اسلامی پاکستان " دکتر سلیمان بن عبدالله ابا الخیل" در اظهاراتی گفت: بدون شک ملک عبدالله مستحق این مدرک است ؛ وی تا کنون چندین مدرک و جایزه بین المللی دریافت نموده است و ما امروز و در این برهه حساس و مهم این هدیه را از کشوربرادرمان پاکستان دریافت کردیم.


 
انتهای پیام/ ز.غ

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۳۴
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۶
نظرات بینندگان
سید دوستدار ولایت
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
در برقراری صلح و امنیت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خدا عقل بده .
ز س
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
اصلا همون تیتر رو که خوندم گفتم جوک سالمون دراومد!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
دکتر عبدالله....مرگ بر زندگی ننگینت.....بمیر دیگه....
مهدی فرزند شیعه
Germany
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
دوست عزیز انشا ءالله بدرک واصل خواهد شد آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآمین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
اره احتمالا یکی دیگه از افتخاراتش دارا بودن بورد تخصصی بین المللی در عملیات های انتحاریه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
خوب معلومه دیگه پاکستان ناامن و ضعیف همدست سپاه صحابه آدمکش باید هم دکتر یصلح به یک جانی دیگر اعطا کنه!!!
از کوزه همان برون تراود که دروست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
درسته
دکترای کشتار!
انتی وهابی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
گاهی ادم از شنیدن بعضی خبرها فقط میتونه بخند ولی واقعا درد ناک هست خب مثلا اون پیر خرفت دست نشانده امریکا برای صلح در منطقه چیکار کرده وهابیت رو رشد داده تا قشنگ سرببرن؟
گمنام
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
جدا کی میمیره
انشاالله عزرائیل بهش مدرک موت بده
بی صاحب
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
دیکتتر یکتتر دیکتاتور
افتخر یفتخر افتخار
افتضح یفتضح افتضاح
دکترای افتخار با اینگونه حرکات تبدیل شده به دکترای افتضاح که شایسته و برازنده چنین درنده هایی است
ابراهیم عابدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
ما ملت ایران واهل تشیع اثنی عشری به این حرامزاده دکترای جنایت و تروریسم پروری و خونخواری و دشمنی با خدا و قران را اهدا میکنیم.
خدا لعنتت کنه
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
دیدین از امریکا خیری بهتون نمیرسه جز هواپیمای بی سرنشین که موشک بارونتون کنه دست به پاچه سعودی های بد تر از امریکایی ها شدید .
مهدی فرزند شیعه
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
صلح و امنیت یعنی حمایت های جانی و مالی و معنوی و مادی از تروریسته های : داعش - النصره - القاعده - که مردم بی دفاع از مرد و زن و پیر و کودک صغیر و کبیر سر می برند واقعا مسخره است عامل فتنه در جهان همین ملک عبدالله گور به گور است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
حتما" يك ترفند سياسي بعنوان طعنه و مسخره است كه رئيس جمهور پاكستان براي خر كردن ملك عبد الله جهت صلح بوده است و ميشه يك نوع تقيه سياسي تلقي كرد كه به زعم ممنون حسين تنها راه دعوت از ملك عبد الله براي قدم برداشتن براي صلح ميباشد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
ممنون حسین نوکر جیره خوار عربستان است .مدت سکونتش در عربستان وتربیت یافته مفتیهاگویای این مطلب است.اینها دستهای شیطان برای مبارزه با جنود الله هستند.
مسلمان ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
حتما بودجه دانشگاه رو حاج ملک خودشون متقبل میشن
از این دانشگاهها تو عالم زیاده
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
لعنت بر این افراد که با این عمل نقاب از چهره منافقانه خود برداشتند و به ندای وجدان خود رجوع نکردند. متاسفانه کشور سعودی در سالهای اخیر تقریبا تمامی کشورهای منطقه را آبستن فتنه کرده است.

لازم به ذکر است که روسای کشور پاکستان تحت نفوز دستگاه های اطلاعاتی عربستان قرار دارند و یکی از دلایل عدم تحویل تروریست های دخیل در حادثه سراوان همین است.
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
بایدببینیم ازنگاه پاکستانی ها صلح به چه معناست:
*تأمین امنیت اسرائیل.
*سربریدن انسانهای بی گناه.
*فتوای نکاح.
*شاید هم بخاطر چندتافیش حج! بهش دکتری دادن؟!!!
گمنام
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
از دید پاکستانی ها یا وهابی ها؟
هر گردو که گردو نیست برادر من ! حالا چون این یارو پاکستانیه پس پاکستانی ها همه . . .؟
امیرحسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
دموکراسی از نوع پاکستانی!
ناشناس
Germany
۰۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
ای کاش مسولین ما در مقابل این حرکت آنها، دکترا افتخاری به بعضی از علما ازجمله سیدحسن نصرالله یا شیخ عیسی قاسم بدهد ویا در پایتخت خیابانی که سفارت عربستان ویا پاکستان در آن است را به نام سید حسن نصرالله ویا سایر مبارزین شیعه تغییر دهد.واین حرکت به نظر مفید باشد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
بهترین کار اینه که اسم خیابونو بذارن شبخ نمر
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
تف بر تمام وهابی های بی دین و بی شرف ... جنایتکار
كنيز آل الله
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
احتمالا كپي دانشگاههاي وهابيت عربستانه كه سه ماهه فوق ليسانس ميدن . اونم چه مدركي مدرك سر بريدن انسانهاي بيگناه مثل آب خوردن
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
چه دانشجوی تربیت کنه اونجا//
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
بسم الله الرحمن الرحیم.هراصلی یک بدل هم دارد.اصل,جایزه صلح نوبل وبدلش هم جایزه دکترای افتخاری به این وآن.وقتی اصل به خون آشام های اسرائیلی واوباماداده می شود بدلش هم باید به امثال عبدالابلیس اعطاء شود. شما مردم چقدر بی انصافید.چرا این همه خدمات اورا نادیده می گیرید؟ کشتارشیعیان پاکستان,جنایات مختلف درسوریه وبحرین وعراق ولبنان وگوشه وکنار دنیا,آنقدر که صدای پوتین روسیه هم درآمد,به کارگرفتن ماموران افغانی درقبرستان بقیع برای تبلیغ ضد شیعه وزندانی کردن وتهدید کسانی که بامنطق واستدلال از تشیع دفاع می کنند,همه وهمه خدماتی است که این بنده ابلیس به ارباب طرد شده اش میکند باز هم شما به خاطر این جایزه اعتراض دارید؟
کسری ن
-
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
وهـــابـــــــی لـــــــــــــا دیـــــــــــــــــــــن لـــه.این کفتار چرا نمیمیره؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
دکترای جلادی نامبارک باد.ملعون ع
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
ملک عبدا.. مرده
اذذ
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
درسته این بدلش هستش ملک عبدلله خیلی وقت مرده
فرزند زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
باشه واسه خودشون و ذخیره ی قبر وقیامتشون
hossein
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
یکی به من بگه الان کجا ایشون صلح و امنیت برقرار کرده؟؟؟؟؟؟؟ پاکستان؟؟؟ سوریه؟؟؟ بحرین؟؟؟ کجا؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
انشاالله چاهای نفتتون زود خشک شوند بعد ببینم کی دکترا ی تقلبی به شما میده