۱۷
اختصاصی/

معرفی تیم منتخب فوتبال داعش توسط روزنامه النهار و خشم سعودی + تصویر

این تصویر که در صفحه اول روزنامه چاپ شده ، بسیاری از مفتی های فتنه وهابی و دیگر شخصیت های سعودی و عربی را نشان می دهد که لباس تیم فوتبال عربستان را پوشیده اند و بر بالای آن نوشته شده " تیم منتخب داعش". انتشار این تصویر خشم سعودی را برانگیخته است.
کد خبر: ۶۶۶۷۸
۱۰:۱۳ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۲
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزراش «شیعه نیوز»، پس از دیدار و بازی دو تیم منتخب عراق و عربستان در بازی های فوتبال قهرمانی زیر 22 سال آسیا در مسقط و پیروزی یک بر صفر عراق، روزنامه عراقی النهار تصویری را منتشر نمود و تیم فوتبال سعودی را به تیم داعش تشبیه نمود این تصویر خشم سعودی را برانگیخت.

این تصویر که در صفحه اول روزنامه چاپ شده ، بسیاری از مفتی های فتنه وهابی و دیگر شخصیت های سعودی و عربی را نشان می دهد که لباس تیم فوتبال عربستان را پوشیده اند و بر بالای آن نوشته شده " تیم منتخب داعش". انتشار این تصویر خشم سعودی را برانگیخته است.




انتهای پیام/ ز.غ

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۱۷
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۲
نظرات بینندگان
انتی وهابی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
یعنی ملک عبدالله رو نمی زارن بازی کنه تو نیمکت میشنه بازیکنه ذخیره است واقعا خاک برسرشون من که نگاه نمی کنم بدونه ملک هرگز
عبد القادر
France
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
سایز ملک عبدالله برای ورزش فوتبال اصلا مناسب نیست!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
حیف شد مهرهای اصلی بازی نمی کنن این یارو قرضاوی هم نیست منم نگاه نمی کنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
اییییییییییییییول. خیلی با حال بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
دم النهار گرم، جالب بود.
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
این کثافت ها رو باید به لجن کشید...

هرچه از این دست کارها در فضاهای حقیقی و مجازی بیشتر شود میتواند روحیه این خبیث ها رو ضعیف تر کنه
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
دمتون گرم کلی خندیدم..یاعلی
ناشناس
-
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
زدی تو خال
هم وطن
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
الحق که دیدن قیافه ی خبیث شون هم کفاره داره
فربد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
واقعا این کثافتهای نجس تروریست حتی به درد توپ جمع کردن هم نمیخورند با نفرت تمام از ال خبیث
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
خیلی بامزه بود
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
خیلی جالب بود. آفرین به این ابتکار و خلاقیت
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
هورااااااااا زدین تو گل.
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
حالا نمیدونم به ایشی زاکی (بندر بن سلطان) هم بازی می رسه؟
ساروی
Germany
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
دم النهار و مردم عراق گرم . خدا کند با حمله ارتش عراق داعش نابود شود و ملتها در کنار هم زندگی خوبی داشته باشند
ناشناس
Germany
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
اینا چجوری فوتبال بازی میکنن؟لابد یه کمربند انتحاری می بندن تا بخوان ببازن خودشون رو منفجر میکنن!
حبیبی یا مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
عرعور که جفتک میندازه باید دفاع وایسه هرکی رسید یه جفتک بزنه،راستی اینا توی رده بندی فیفا چندمن؟