۲۱
اختصاصی/

العجمی عامل اصلی شهادت شصت تن از شیعیان استان دیرالزور

در این گزارش آمده است: فرماندهان داعش ، العجمی را مسئول تحریک علیه داعش ، تکفیر و مباح اعلام کردن خونشان ، معرفی کردن آنها به عنوان مزدور و مسئول اصلی جنگ بر علیه خود می دانند. شافی العجمی با همکاری رهبر "جیش الاسلام" و مسئول نظامی جبهه اسلامی "زهران علوش" و مسئول شرعی احرار الشام " ابو عبدالملک" ؛ رئیس هیئت سیاسی جبهه اسلامی "ابو عبدالله الحموی" را قانع کرده اند تا وارد حمله نظامی علیه داعش شود.
العجمی عامل اصلی شهادت شصت تن از شیعیان استان دیرالزور
کد خبر: ۶۶۶۴۲
۱۴:۲۲ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۲
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، خبرگزاری انباء آسیا به نقل از منابع خاص ، سلفی کویتی "شافی العجمی" که عامل اصلی شهادت شصت تن از شیعیان حطله در استان دیرالزور است را مرد شماره یک اختلافات داعش با دیگر تروریست ها معرفی کرد.

در این گزارش آمده است: فرماندهان داعش ، العجمی را مسئول تحریک علیه داعش ، تکفیر و مباح اعلام کردن خونشان ،  معرفی کردن آنها به عنوان مزدور و مسئول اصلی جنگ بر علیه خود می دانند. شافی العجمی با همکاری رهبر "جیش الاسلام" و مسئول نظامی جبهه اسلامی "زهران علوش" و مسئول شرعی احرار الشام " ابو عبدالملک" ؛ رئیس هیئت سیاسی جبهه اسلامی "ابو عبدالله الحموی" را قانع کرده اند تا وارد حمله نظامی علیه داعش شود علی رغم اینکه عبود ، داعش را از نظر فکری بسیار نزدیک به حرکت خود می دانسته است.

در ادامه آمده است: العجمی حمله ای سخت به داعش کرده و آن را متهم نموده که سعودی ها را از منصب های رهبری کنار زده و مصری ها و تونسی را مقدم داشته و به اوامر رهبر القاعده "ایمن الظواهری" پاسخ داده است. شایان ذکر است که العجمی قبلا اطلاعاتی را فاش کرده و تاکید کرده بود که موثق است، وی گفته بود: ای مردم دوهفته پیش نزدیک به هفتصد نفر از گروهک بغدادی خارج شده اند و در طول دو ماه گذشته هزار نفر از این گروه جدا شده اند.

انتهای پیام/ ز.غ

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۲۱
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۷
نظرات بینندگان
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
به خدا که سگ از این ملعون خوشکلتره
ناشناس
Isle of Man
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
به سگ توهين نكن
پوریا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
به نام خدا...
سگ حیوانی وفادار و قابل رحم است اما این خوک صفتان را نباید ذره ای رحم کرد.حالا که مث حیوانات درنده افتادن جون هم دارن همو تیکه پاره میکنن .
ان شالله سقط شن همشون .یا حق
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
فقط قیافه رو؟!
بهنام افشار
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
لعنت خدابرهرچی سونی وهابی سلفی تکفیری توعالمه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
لعنت به تو ای حیوان کثیف
پوریا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
قرار نیست بیهوده خشمگین بشی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
بیهوده خشمگین شدن یعنی چی؟ از دست این خشمگین نشیم از دست کی باید بشیم پوریای عزیز؟
ناشناس
Germany
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
آقای پوریا این خشم خشم مقدسیه.خشمگین شدن در راه خدا بهترین خشمه.خشم ما از جهالت بی پایان این موجودات مجهول الهویت است که دین خدا رو به سخره گرفتن.
آرمین
Germany
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
رنگ رخساره خبر می دهد از سر درون.قیافش داد میزنه که بالا خونه تعطیله و یک خون آشام حرفه ای است.خاک تو سر اونایی که به حرف این بی مغزا گوش میدن.خدایی چه زمونه ای شده!
انتی وهابی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
فلکی چقدر هم زشت
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
نفاق بهترین عامل شکست دشمن است که خداوند در دل آنها می اندازد
پوریا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
نفاق که افتاده بینشون عین حیوون های درنده افتادن به جون هم دارن تیکه پاره میکنن همو.زنده باد مسلمانان واقعی در دنیا و زنده باد ارتش قهرمان سوریه
یا حق
پوریا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
الهی امین .همشون بمیرن به درک واصل شن که دارن میشن
مهدی فرزند شیعه
Germany
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
صحبتم به اون طرفیهاست : تو رو خدا یه کم فکر کنید کدوم فتوای این مفتی های وهابی از روی عقل و درایت است؟محض رضای خدا فکر کنید

درود و سلام خدا بر مراجع بزرگوار شیعه
حسن
Germany
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
ولد الزناست
علی
Mexico
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
یک چیزی بگو که از قبل نمیدانستیم!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
گودی و کبودی زیر چشمشو نیگا
کنایه فهما...
..............
لعنت خدا بر اون ریخت نحس و کریهت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
خدایا این تو خواب من بیاد من سکته میکنم. سعی میکنم نگاهش نکنم تو حافظه ام نماند.
محمدحسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
انهاکه دنبال شیطان 2پاهستندتصویرمنحوسش رامشاهده نمایند.یامهدی ادرکنی
کسری ن
-
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
وجدانا" سوسک پیش این ملعون خوش قیافست! پایه و اساس دین خدا بر پاکی و پاکیزگیست اما این لعینان اوج کثیفی و زشتی هستند.فقط در وصف اینها میشه گفت:فرزندان جهاد نکاح!!