۶۹
اختصاصی/

بازداشت عضو گروه تروریستی داعش نزدیک حرم امام حسین (علیه السلام) + تصویر

المسعودی در اظهاراتش گفت: در چند روز اخیر ، تصویری تهدید آمیز از داعش بر شبکه های اینترنتی اجتماعی منتشر شد، در این تصویر پرچم داعش چاپ شده و در کنار آن عبارت تهدید آمیز " (ما) آمدیم" حک شده بود ؛ فرد بازداشت شده، عکس مذکور را در یکی از مناطق حساس و اصلی نزدیک به حرم امام حسین (علیه السلام) گرفته و سپس در فضای مجازی منتشر کرده است.
کد خبر: ۶۶۵۶۵
۱۳:۲۷ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۲
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، "عقیل المسعودی" رئیس کمیته امنیتی کربلا در اظهاراتی از دستگیری منتشر کننده تصویراعلامیه تهدید آمیز داعش نزدیک حرم امام حسین (علیه السلام) خبر داد.

المسعودی در اظهاراتش گفت: در چند روز اخیر ، تصویری تهدید آمیز از داعش بر شبکه های اینترنتی اجتماعی منتشر شد، در این تصویر پرچم داعش چاپ شده و در کنار آن عبارت تهدید آمیز " (ما) آمدیم" حک شده بود ؛ فرد بازداشت شده، عکس مذکور را در یکی از مناطق حساس و اصلی نزدیک به حرم امام حسین (علیه السلام) گرفته و سپس در فضای مجازی منتشر کرده است.

عقیل المسعودی در ادامه گفت: یک تیم اطلاعاتی سری و آموزش دیده برای تحقیق در مورد اصل این اعلامیه تهدید آمیز تشکیل شده است. بازجویی ها از فردی که این تصویر را منتشر نموده ادامه دارد، وی از اهالی فلوجه است که به کربلا آمده و تصویر در تلفن همراه وی وجود داشته است.




انتهای پیام/ ز.غ

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۶۹
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۱۳
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
بیایید...البته اگر جرات دارید خودتان بیایید نه اعلامیه هایتان...بیایید سپاه ایران هم می اید...
مصطفی
Germany
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
بیایید فقط بدونید که
ما اهل کوفه نیستسم...
فاضل
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
حزب الله ایران،عراق،لبنان و.. آماده است تا تکفیری های اسراییلی را به خاک وخون بکشاند.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
خدا لعنتشون کنه
عبد القادر
Mexico
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
یزیدی صفت ما هم میرویم نزدیکی در کاخ پادشاه عربستان از این کارها میکنیم شاید هم دم در اتاق خوابش!!
شاهرخ
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
ما هم با یه اسلحه عکس می گیریم کنارش می نویسیم منتظرتون بودیم خوش نیومدین
محمد
Slovenia
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
به این حراتمزادگان رحم و مرون نیامده - از اول نباید درهای شهر کربلا را به روی این وحشی ها باز میکرند
کسری ن
-
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
به خدای احد و واحد سوگند اگه ذره ایی فقط ذره ایی این تهدیدات پوشالی رنگ عمل به خودش بگیره اونوقته که "ما هم می آییم"! آهای تروریستا اینقدر سر به سر شیعه ایی نزارید که اسوه اش و اسطوره اش تو شهادت امام حسین(ع) هستش! از "ما" گفتن...
محمد
France
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
ای ول به شیر بچه های شیعه دست حیدر نگهدارتان
ناشناس
Germany
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
بگو ماشاالله
ناشناس
Germany
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
ماشاءالله.علی نگهدارت
مهدی فرزند شیعه
Germany
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
بسم رب الحسین - بحول قوه اللهی داعش و دیگر دیوانگان وهابی و سلفی عددی نیستند
اللهم عجل لولیک الفرج
منتظر
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
ايشالاارباب ميادوريشه ي ظالماني چون اينهاروميكنه
ممنون ازمتن زيباتون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
لعنه الله علي داعش جيش الجهنم
سی جلال حسینی
Finland
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
شما امده اید به بارگاه کسی که دشمنانش را از اب سیراب کرد اما خودش با لب تشنه توسط اجداد شما به درجه شهادت رسید
MRF
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
نیامده رفتن ههههههههه!!!
محمد حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
زیارت قبول!
محمد
France
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
وای به حال اون روزیکه شیر بچه های شیعه به خروش بیاییند اونوقته که این کفتار صفتها در روی زمین جایی نداشته باشند تا میتونید خودنتونو نشون بدید غرش شیران شیعه بسیار نزدیک است انشاء الله
hamed
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
کل حرف شیعه در جواب:
لبیک یا حسین.
ناشناس
-
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
هیچ غلطی نمیتونید بکنید. ما مثل شما بی صاحب نیستیم. صاحبمون خودش میدونه چجوری جوابتونا بده تا برای همیشه خفه خون بگیرید. مگر اجداد ناپاکتون تونست نور ائمه را خاموش کنه . بیاید ما از خدامونه که شما را به یاری الله یه درک واصل کنیم.
بسیجی چالوسی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
اگه علمای ما دستور بدن توی سوریه وعراق بحرین دفنتون میکنیم اما اگه ازین غلطها بکنید منتظر دستور هیچ کس نمیمونیم وخودمون راه میافتیم
ناشناس
Germany
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
درستش هم همینه. خودمون باید راه بیفتیم.
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
اینها یکمییش واسه ترسوندنه زیاد نترسید البته بایستی که همیشه اماده بود.شایدم فوتو شاپ باشه!
ناشناس
Germany
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
حتما کشت و کشتارهای سوریه هم فتوشاپه؟!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
بخدا قسم اگر جرات دارید بیایید
اینجا دیگه سوریه نیست اینجا عراقه همسایه ایران همسایه عاشقان اهل بیت
مزدور داعشی فیلم میگیرید از سر بریدن شیعیان سوریه که چی شیعه را بترسونی
بدبخت ارزوی هر شیعه ای است که در راه امامون حسین (ع)جان بده و مثل امامش سر از بدنش جدا بشه
مهدی علوی مقدم
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
ای کفتار صفتان وهابی برین به حال اون روزی گریه کنید که شیعه اثنی عشری مختار شود مادربه حالتان بگرید
ابوفاضل
Germany
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
خدا صاحب ولایت ما ( امام زمان ) را زودتر به داد ما شیعیان برساند .
هم وطن
Germany
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
از مادر زاده نشده کسی که بخوادسمت حرم ارباب نگاه چپ کنه مگر ما مرده باشیم
جلیل
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
بسمه تعالی
این تکفیریهای وهابی هنوز حکم جهاد آیت اله العظمی شیخ جعفر کاشف الغطاء را فراموش نکردند
شیعه فقط منتظر حکم جهاد مراجع است.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
بترسید از آن روزی که پرچمهای سیاه از سمت خراسان برافراشته شوند که به امید خدا و یاری امام زمان بزودی رخ خواهد داد
ناشناس
Iraq
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
باور کنید اگر کوچکترین گزندی به حرم آفا برسه فلوجه و رمادی رو با هرچی حرومزاده ناصبی توش هست تبا خاک یکی می کنیم. شیخشون کبیسی از اهل انبار گفت همه انبار ناصبی هستند یعنی دشمن مولا امیرالمؤمنین یعنی همشون حروم زادن طبق اعتراف کبیسی
محمد
Germany
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
خون من باشد حلال خون حيدر.
بيا تا ما هم بيايم.
ناشناس
Germany
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
به والله قسم اگه بشنوم کوچک ترین اهانتی به ساحت مقدس حسینی شده از سگ پست ترم اگه نرم.جان و مال و هستی و وجودم فدای حسین.انشاءالله آقامون در راه است
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
یالثارات الحسین.به این میگن استراتژیک روی کاغذ یاهمون سربازان کاغذی!
حسین
United States of America
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
خوشم میاد حواسش بوده که تصویرش نیفته تو عکس وگرنه شیعه ...
خداییش یارو با خودش چی فکر کرده..!!!
hamid
United States of America
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
به یک فرمان اماده ایم از بحر پاکسازی دنیا از وهابیت و گستاخان حریم ولایت. لبیک یا حسین
صفر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
اگه گزندی به حرم آقامون برسدتمام دنیا برسرتان خراب میکنیم حام زتدگان
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
اومدن که مهم نیست ،

این بارگاه آنقدر کریم است که سگهای حرامی مثل شما رو هم راه میده شاید اصلاح بشید

ولی اگه بخواهید دست از پا دراز کنید دست و پاتون رو به هم گره میزنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
اومدن و عکس گرفتن که مهم نیست

من هم رفتم توی کاخ عبدالله سعودی نجس
و عکس هم دارم...

میخواهید براتون بذارم تا حاش رو ببرید
ابراهیم عابدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
به خود امام حسین قسم نگاه کثیف و نجستون طرف حرم اربابم حسین ابن علی ع بیفته تا اخرین قطره خونم و اخرین نفسم برای کشتن شما حرامزاده ها میجنگم...
گرچه عددی نیستی طرف اربابم بیای تو برو خواهر و مادر خودتو از تو سنگرا تکفیریا و سلفی ها و وهابی ها جم کن بعد بیا
حرومزاده....
نوید
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
جااااااااااااااااااانم
ناشناس
Germany
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
آمدید؟! نشونتون میدیم که چه غلطی کردید!!!!!!
محمد هادي محمدي نورابادي
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
بنفسي ومالي واهلي واسرتي و ابي وامي انت يا حسين
ناشنا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
لعنت الله علي القوم الظالمين
احد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
حیدر گویان همشان را به درک میفرستیم
کریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر واجعلنا من خیرانصاره و اعوانه والمستشهدین بین یدیه.

الهی آمین
ناشناس
Germany
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
شیعه نیوز چرا ابراز احساسات مقدس شیعیان رو پخش نمی کنی؟چرا نظرات رو تایید نمی کنی؟خدایی هدفت چیه!من خودم دوبار نظر دادم پخش نشد................یاحسین
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
دم همتون گرم بچه ها وقتی نظرات رو میخوندم اشک تو چشمام جمع شد.
به امید روز شهادت
یا علی امیرالمومنین
و لعن الله علی اول ظالم حق محمد و آل محمد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
اللهم الرزقناشهادت في سبيل الحق
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
آمریکا که جرات نداره بیاد جلو یه مشت احمق رو اجیر کرده... اگه مرده خودش بیاد تا نشونش بدیم شیعه یعنی چی!!!
نويد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
بياييد
مامنتظربه قتل فاسقاني چون شماييم
شمامسلمان كه سهل است اگرمردبوديدفتاواي جنسي عليه نواميس خويش صادرنميكرديد
لعنت برشمادردودنيا
ساروی
Germany
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
جرات دارید بیائید خدا می داند. اگر با خون خودمان هم شده شما را غرق می کنیم.
منتظرالمهدی
Germany
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
سلول سلول و ذره ذره ی بدنم فدای یک تار موی حسین(ع).....به والله و بالله و تالله(سه صیغه ی قسم جلاله)قسم کوچک ترین اهانتی به کربلا بشه از سگ پست ترم اگه نرم.دوست دارم تیکه تیکه بشم برای آقام حسین(ع)..یا لیتنی کنت معک یاحسین(ع).لبیک یاحسین
کسری ن
-
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
مــاشـــاءالله.درود بر نوکران امام حسین (سلام الله علیه)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
بریده باد دستی که به سوی حرم ارباب ما دراز شه
چنین غلطی مساویه با نابودی کامل سعودی و وهابیت

صبر شیعه که لبریز بشه خواهید دید چه بر سر اولاد ابی سفیان خواهد آورد
tornado
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
خدايا همه شيعه ها منتظر همچين علايمي هستند و مشغول خود سازي براي امام زمان (ع) فرجش را زود برسان تا شعار نباشد مي گيم فداي ارباب حسين اگر كربلا مي بوددم
ناشناس
Brazil
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
همه بگید
السلام علیک یا ابا عیدالله الحسین(ع)
السلام علیک یا ابالفضل العباس(ع)

به امید خدا و امام زمان(عج) همه وهابیون را نابود و ریشه کن می کنیم
شیعیان علی ابن ابیطالب آماده باشید برای نبرد با تکفیری های وهابی
آتوسا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
اینان یقینا فرزندان هند جگر خوارند که که قلب حمزه عموی رسول خدا را از سینه اش در آورد و با افتخار خورد.
عبدالله
Russian Federation
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
عید است تمام شهر شادند ولی
نوکر نگران حرم ارباب است....
aLi
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۷
ایناااااااا نه مال این حرفان نه مالشو دارن بخوان حمله کنن..........ایییییییییرررراااااااااااااااااااااااانیا پرچم باااااااااااااااالااااااااااااااااااااااااست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
ما ارتشیان در مرزهای غربی مستقر هستیم و منتظر فرمان حمله
میخوایم نسل سوسمار خورها رو برچینیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
ما ارتشیان در مرزهای غربی مستقر هستیم و منتظر فرمان حمله
میخوایم نسل سوسمار خورها رو برچینیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
ما ارتشیان در مرزهای غربی مستقر هستیم و منتظر فرمان حمله
میخوایم نسل سوسمار خورها رو برچینیم
smr
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
سلام بر همه . وقتی حرف های قشنگتونو خوندم خیلی حال کردم . واقعا افتخار میکنم به اینکه برادرایی مثل شما دارم .
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
ﺑﯽ ﺳﺒﺐ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺷﺎﻡ ﺑﻪ ﻋﺮﺍﻕ ﺁﻣﺪﻩ ﺍﯾﺪ
ﺣﻀﺮﺕ ﻋﻤﻪ ﺳﺎﺩﺍﺕ ﺑﺮﺍﺩﺭ ﺩﺍﺭﺩ
ﻭﺷﻤﺎ ﮐﻤﺘﺮ ﺍﺯ ﺁﻧﯿﺪ ﺣﺴﯿﻦ ﺗﯿﻎ ﮐﺸﺪ
ﮐﻤﺘﺮ ﺍﺯ ﺁﻧﮑﻪ ﻋﻠﻤﺪﺍﺭ ﻋﻠﻢ ﺑﺮﺩﺍﺭﺩ
ﻣﺎ ﺟﻮﺍﻧﺎﻥ ﺑﻨﯽ ﻓﺎﻃﻤﻪ ﺍﺭﺑﺎﺑﯿﻢ
ﺑﯽ ﺣﯿﺎ ﻋﻤﻪ ﻣﺎ ﻣﺎﻟﮏ ﺍﺷﺘﺮ ﺩﺍﺭﺩ
ﺍﯾﻞ ﻣﺎ ﺍﯾﻞ ﻋﺠﻢ ﻫﺎﺳﺖ ﮐﻪ ﯾﮏ ﮐﻮﺩﮎ ﻣﺎ
ﺟﮕﺮﯼ ﺑﺎ ﺟﮕﺮ ﺷﯿﺮ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﺩﺍﺭﺩ
ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻣﺎ ﺩﺳﺖ ﺑﻪ ﺷﻤﺸﯿﺮ ﻭ ﺯﺭﻩ ﺍﺳﺘﺎﺩﯾﻢ
ﺳﺒﺐ ﺍﯾﻨﺴﺖ ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﻃﺎﯾﻔﻪ ﺭﻫﺒﺮ ﺩﺍﺭﺩ
ﻧﻪ ﻋﺮﺍﻕ ﺍﺳﺖ ﻭ ﻧﻪ ﺳﻮﺭﯾﻪ ﺧﯿﺎﻟﺖ ﺭﺍﺣﺖ
ﮐﺸﻮﺭ ﺿﺎﻣﻦ ﺁﻫﻮﺳﺖ ﺑﺰﺭﮔﺘﺮ ﺩﺍﺭﺩ
ﻭﺍﯼ ﺍﮔﺮ ﮔﺮﺩ ﻭ ﻏﺒﺎﺭﯼ ﺑﻪ ﺣﺮﻡ ﺑﻨﺸﯿﻨﺪ
ﺗﯿﻎ ﻣﺎ ﺷﻮﻕ ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻦ ﺳﺮ ﺩﺍﺭﺩ
ﺑﺎﯾﺪ ﺍﯾﻦ ﺷﻬﺮ ﺑﻪ ﺁﺭﺍﻣﺶ ﺧﻮﺩ ﺑﺮﮔﺮﺩﺩ
ﮐﻪ ﺷﺐ ﺟﻤﻌﻪ ﺣﺮﻡ ﺭﻭﺿﻪ ﻣﺎﺩﺭ ﺩﺍﺭﺩ
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
ما همیشه آماده ایم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
لشگره ما قویترین لشگره پشت سرامون دعای مادره
ارتش دنیا عددی نیست واسه لشگری که امیرشون حیدره
وحید
United States of America
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
اینان ولدزناهایی هستند که فکر کردند شیعه حاضر به تسلیمه ولی انشالله در همین نزدیکی ها خودشون تسلیم میشن و ما در بقیع هم حرم برای امامان شیعه میسازیم و فکر رسیدن به کربلا هم خوابی با تعبیر بدیست امتحانش هم ضرر دارد در خدمتیم اماده به خاک خون کشیدن شماییم با دستور امام خامنه ای
مهران
Germany
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
هنوز که هنوزه جمله یا لثارات الحسین بین بچه های شیعه غریبه نیست...داعش و سرکرده هاش و خصوصا صهیونیستها این قلمو کور خوندن....