۲۷
اختصاصی/

اظهارات توهین آمیز خواننده سابق سلفی در خصوص شیعیان

فضل شاکر در ابتدا یک خواننده بود اما پس از صدور فتوای جهاد در سوریه و با حمایت جریانهای سلفی وهابی و افراطی پشتیبانی خود را از تروریستهای مخالف نظام سوریه اعلام کرد و به مبلغ تکفیری و عامل فتنه در لبنان "احمد الاسیر" پیوست. وی در پی پیوستن به گروهک تروریست های افراطی ، در خصوص چندین پرونده جنجالی قتل و آشوب مورد اتهام است.
اظهارات توهین آمیز خواننده سابق سلفی در خصوص شیعیان
کد خبر: ۶۶۴۵۹
۲۰:۳۷ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۲
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، "فضل شاکر" مطرب سابق و تحت تعقیب لبنانی پس از نفجار امروز "حاره حریک" در ضاحیه بیروت اظهارات توهین آمیزی را بر صفحه شخصی تویتر خود نوشت.

این مطرب سابق پس از انفجار و شهادت و زخمی شدن دهها شیعه در اثر این اقدام تروریستی در اظهاراتی بسیار توهین آمیز نسبت به شیعه در صفحه شخصی اینترنتی اش نوشت: من واقعا به این اقدام شیران سلفی در زباله دان ضاحیه جنوبی افتخار می کنم؛ وی در توهینی بزرگتر شیعیان را خوک خواند و افزود: حزب الله نخواهد توانست از خوک های شیعه اش حمایت کند.

فضل شاکر در ابتدا یک خواننده بود اما پس از صدور فتوای جهاد در سوریه و  با حمایت جریانهای سلفی وهابی و افراطی پشتیبانی خود را از تروریستهای مخالف نظام سوریه اعلام کرد و به مبلغ  تکفیری و عامل فتنه در لبنان "احمد الاسیر" پیوست. وی در پی پیوستن به گروهک تروریست های افراطی ، در خصوص چندین پرونده جنجالی قتل و آشوب مورد اتهام است.

انتهای پیام/ ز.غ

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۲۷
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۸
نظرات بینندگان
ابراهیم عابدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
اینا شیران سلفی نبودن ،اینا حرامزاده های سگلفی بودن
مسلمان
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
شیرمردان حذب الله لبنان جوابشان را خواهند داد انشا الله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
البته حزب الله صحیح است
گمنام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
فکر نمیکنم یه اشتباه تایپی اینقدر مهم بوده باشه!!!
مهران
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
خیلی مهمه
ناشناس
Germany
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
چرا اقای گمنام مهم است چون معنیش تغییر میکنه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
آقای ناشناس حالا میشه بگید معنی حذب چیه؟
گمنام
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
گفتم اشتباه تایپی . . . یعنی از روی عمد نبوده سهوی بوده!!!
گمنام
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
بعضی جمله ها سرتاپاشون بی معنیه . . .چرا به اونها ایراد نمیگیرید؟
بگو با مفهوم جمله مشکل دارم ،نمیتونم بگم !!!!!!
ناشناس
Germany
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
آقای گمنام چرا عادت داری فقط تهمت بزنی!این قدر هم عصبی نشو خونت کثیف میشه!
لعنت بر هر کس که با تشیع مشکل داره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
زباله قیافته با اون سر و ریشت
ناشناس
United States of America
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
یا مهدی جان کجای
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
اقای ناشناس این پرچم آمریکا یعنی چی؟؟
ناشناس
Germany
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
آقا سعید شما از علوم کامپیوتر بی بهره ای؟
ناشناس
Germany
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
شیر که بمب گزاری نمی کنه.شغاله که از ترسش بمب میزاره.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
اینها همشون قاتل واحمقند چشمشون رابستن به روی حقیقت و تمام انسانیت را مثل گاو پای مال کردن وخودشون را مسلمان هم میگیرن!!!!!
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
هنر كرديد يك عده بيگناه را كشتيد اگه يه ذره جرات داشتيد جلو اسراييل وايميستاديد موشهاي ترسو
عبد القادر
United States of America
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
چه تحولی از خواننده به تکفیری.از بد به بدتر!!!
مهدی از خلخال
Kazakhstan
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
هرچی گفتی خودتی
hassan
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
خوک سلفیها و وهابیها هستند که غیرت ندارند و مادر و خواهرشون رو به جهاد نکاح میدن سربازها با اونها زنا کنه

زاده های زنا خوکند نه زاده های حلال
نیما
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
این حرامیها از اسلام فقط ریش بلند کردن رو بلدن اونم غلط

دم سگ از ریش اینها تمیز تره
ناشناس
Germany
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
جالبه بعضی ها منفی میدن میخواید بگید ما سلفی حرومزاده هستیم نیازی به این کارا نیست خودمون می دونیم
دلگانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
خوک شما هستید ای پلید ها.مرگ بر تکفیری و وهابی
حسین40
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
اگرمنظورتون اون کسی که سمت راست عکس نشسته اون قیافش معلومه که افسردگی داره شاید افسردگیش بخاطر اینه که شاید نفر نفر از اعضائ خانوادش مخصوصا زنش رفته جهاد نکاح لعنت خدار برهرچی حرام زاده سلفی
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
شیعه آنقدر قدرت دارد که عملیات انتحاری انجام نمیده مردانه مثل پیشوا وامامش امام حسین مردانه وایمیسته ما شیعه هستیم اهل توهین وبددهنیو نیستم ولی پای اعتقادمون تاپای جون هستیم.سلفی که منطق نداره کارشو باترور وبدهنی نشون میده
مانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
آدم وقتی این حیوون های سلفی رو می بینه
تازه می فهمه که حضرت علی (ع) از دست اینهاچی کشیده.
تازه می فهمه که خدا چرا تو قران می گه جهنم پر خواهد شد.
باور کنید اینا هدایت پذیر نیستند که نیستند از 1400 سال قبل هم همینطور بودند.
شیران تنگستان از بندر عامری بوشهر
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
بدون شک منتظر فتوی یکی از مراجع خواهیم بود تا این حیوانهای بیابانگرد سلفی را تکه تکه کنیم/یالا بچه های جنوب .اول خدمون را می افتیم جلو .بعدش کل شیرا ن ایران پشتمونن