۶

جسد متلاشی شده عامل انتحاری ضاحیه+ تصاویر (18+)

بر اساس اعلام صلیب سرخ تاکنون دست‌کم شهادت پنج تن و زخمی شدن 35 تن دیگر در این انفجار تایید شده است و انتظار می‌رود که تلفات این انفجار افزایش یابد. دو تن از شهدا زن هستند.
کد خبر: ۶۶۴۴۸
۱۴:۵۷ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۲

SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از ابنا، تاکنون دست‌کم شهادت 5 تن و زخمی شدن 35 تن دیگر در انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در منطقه "حاره حریک" ضاحیه بیروت تایید شده است و انتظار می‌رود که تلفات این انفجار افزایش یابد. دو تن از شهدا زن هستنداین انفجار در خیابان العریض ضاحیه و نزدیک دفتر القدس، یک موسسه مطالعات اسلامی روی داده است.

این انفجار در فاصله ۲۰ متری از مکان انفجار قبلی در همین منطقه روی داده است.تصاویر ماهواره‌ای از تجمع گسترده مردم در اطراف محل انفجار و تلاش تیم‌های امدادی برای مهار تاثیرات انفجار حکایت داردافراد زخمی به بیمارستان بهمن در بیروت انتقال داده شده‌اندشبکه خبری العربیه اعلام کرد که این انفجار با خودروی بمب‌گذاری شده روی داده است.

المنار لبنان نیز اعلام کرد که بر اساس اطلاعات اولیه این انفجار ناشی یک عامل انتحاری بوده استهنوز هویت عامل انتحاری مشخص نشده اما وی در یک خودرو مدل "کیا" خود را منفجر کرده استتصاویر ماهواره‌ای از تجمع گسترده مردم در اطراف محل انفجار و تلاش تیم‌های امدادی برای مهار تاثیرات انفجار حکایت دارد.

هم‌چنین نیروهای امنیتی و حزب‌الله در اطراف محل انفجار به چشم می‌خورندبر اساس اعلام صلیب سرخ تاکنون دست‌کم شهادت پنج تن و زخمی شدن 35 تن دیگر در این انفجار تایید شده است و انتظار می‌رود که تلفات این انفجار افزایش یابد. دو تن از شهدا زن هستنداین منطقه پایگاه حزب‌الله لبنان محسوب می‌شود و بسیاری از دفاتر متعلق به این گروه در آن است. در این منطقه شیعه‌نشین بسیاری از سران ارشد حزب‌الله تردد می‌کنند.

*

*

*

*

18+

*

*

*

عامل انتحاری منطقه شیعه نشین ضاحیه

انتهای پیام/ ز.ح
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
انتشار این تصاویر خوب نیست. قسی القلب شدن مردم تنها نتیجه این گونه عکسهای وحشتناک است.
انتی وهابی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
چرا اتفاقا خوبه فکر کنم الان دیگه داره با پیامبرش ابوسفیان نهار وشام والبته صبحانه کوفت می کنه
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
برو به درک ملعون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
الی جهنم و بئس المصیر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
شیطان از این وحوش بخوبی سواری میگیرد
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
خدا لعنت کند کسانی را که برای اولین بار به خاطر قدرت طلبی و دنیا پرستی به پیامبر(ص) خیانت کردند و بذر تفرقه و فتنه را بین مسلمین کاشتند. این حوادث میوه خیانت آنهاست