۴۲
اختصاصی/گردان های حزب الله عراق:

سعودی را به آتش خواهیم کشاند و این حمله ، پایان فرقه ضاله وهابیت خواهد بود

در این بیانیه شدیداللحن آمده است: نظام وهابی تکفیری سعودی با همراهی دولت های کفر و استبداد و با رهبری آمریکا برای حمله به سوریه آماده شده اند. مردان حزب الله آماده جوابگویی دخالت مستقیم عربستان در سوریه هستند ، عربستانی که تروریست های تکفیری را برای انفجارهای انتحاری، قتل و کشتار، تجاوز و تخریب مراقد اهل بیت (علیهم السلام) به عراق و سوریه می فرستد.
سعودی را به آتش خواهیم کشاند و این حمله ، پایان فرقه ضاله وهابیت خواهد بود
کد خبر: ۶۶۳۴۸
۲۰:۲۳ - ۲۹ دی ۱۳۹۲
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، گردان های حزب الله عراق در بیانیه ای خطاب به سردمداران سعودی تهدید کردند در صورت هجوم به سوریه ، آنها نیز سعودی را خواهند سوزاند.

در این بیانیه که سایت "الحدث نیوز" به قسمتی از آن اشاره نموده آمده است: نظام وهابی تکفیری سعودی با همراهی دولت های کفر و استبداد و با رهبری آمریکا برای حمله به سوریه آماده شده اند. مردان حزب الله آماده جوابگویی دخالت –نظامی- مستقیم عربستان در سوریه هستند ، عربستانی که تروریست های تکفیری را برای انفجارهای انتحاری، قتل و کشتار، تجاوز و تخریب مراقد اهل بیت (علیهم السلام) به عراق و سوریه می فرستد.

گردان های حزب الله در پایان بیانیه شدیداللحن خود آورده اند: در صورت حمله سعودی به سوریه در آینده، رزمندگان ما برای پاسخ به این کشور آماده اند، ما عربستان را به آتش خواهیم کشاند و این حمله ، پایان فرقه وهابیت به دست حزب الله خواهد بود.

انتهای پیام/ ز.غ

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۴۲
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۱۳
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
الله اکبر
نصرمن الله وفتح القریب
محمد حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
تا آخرین قطره خون پای دفاع از مقدسات شیعه ایستاده ایم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
منفی یعنی چی؟!
فدایی سیدعلی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
شاید اشتباه منفی دادن ولی وقعا زیبا بود:
تا آخرین قطره ی خون پای دفاع از مقدسات مسلمین ایستاده ایم. . .
مسلمان
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
یقینا اشتباه منفی داده...انشاالله مسلمین با بصیرت ،وحدت و هوشیاری(با تبعیت از ولی امر) در زمان مناسب نسل این فرزندان ابوسفیان را از زمین پاک خواهند کرد و پرچم اسلام ناب محمدی در درسراسر جهان به احتزاز در خواهد آمد.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
احمق ها در دنیا پخش شده اند از منفی ناراحت نشو برادر
حافظ
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
الله اکبر
آغاز حرکت علیه خرافه پرستان
باحسین و یامهدی
مسلمان
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
ان شا الله آل سعود کارش تمام است .اصلا نیاز به دخالت ما ندارد از درون پوسیده اند...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
زنده باد حزب الله
مسلمان
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
منفی به چه معناست؟.....لعنت خدا بر شیطان و حذب شیطان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
ان شا الله
ناشناس
Germany
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
ان شاء الله دیگه ظهور ولی کائنات و سرور ممکنات نزدیکه.کافیه فقط یه نگاه جزیی به حوادث جهان کنید می بیند که حتی دیر هم شده.
یااباصالح المهدی ادرکنی.
مسلمان
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
فقط کافیست که ما بخواهیم آنوقت او خواهد آمد..بهتر بگویم ما به او خواهیم رسید
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
نابودی اسرائیل و آل سعود نزدیک است
مسلمان
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
چرا منفی؟ انشاالله نابودی اسرائیل و آل سعود و شما که منفی دادی نزدیک است! سعودی هستی یا اسرائیلی؟
ناشناس
Germany
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
آقای مسلمان توهین نکن شاید اشتباهی منفی داده.عادته تهمت بزنی؟
گمنام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
شما پیام ها رو بخونید متوجه میشید اشتباه توی تمام پست ها و نطر ها تکرار نمیشه . . .
در ضمن ایشون توهین نکردن فقط یه سوال ساده بود . . .همین
مسلمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
خوب اگه اشتباه زده که نباید به خودش بگیره..من به کسی که عامدانه منفی داده گفتم شما چرا به من تهمت می زنی؟؟؟
IMCR
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
انشاالله_ اگه حضرت مهدي ميخواييم بايد ي تكوني ب خودمون بديم فقط با دعا نميشه_ ب اميد ازادي تمام مردم دنيا از دست ابليس رجيم و انسان هاي شيطان صفت
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
سلام: انشاالله که مکر وحیله ی دشمنان اسلام به خودشان برگردد که خودشان بدست خودشان کشته و هلاک شوند.
REZA
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
روی من گناه کارهم حساب کنید تااخرین قطره خونم میجنگم برای همه چیزم برای حسین
مصطفی
Germany
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
لبیک یا حسین
تا آخر ایستاده ایم...
مهدی فرزند شیعه
Germany
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب کبری
بامید روزی که در رکاب مهدی نازنین فاطمه (عج) در کنار حرمین بقیع نماز بخوانیم و بانگ اذان و جمله اشهدان علی ولی الله در تمام جهان طنین انداز شود یا علی
م ح ک
United States of America
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون
بزودی ظالمان سزای اعمال خود را خواهند دید
اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
برای تعجیل در حمله حزب الله عراق به عربستان صلوات بلند بفرست
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
لعنت به وهابی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
دمتون گرم پاک کنید بیت الله الحرام راازوجود حرامزاده های وهابی
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
فقط بگو کدوم هفته کدوم روز
کجا منتظر رسیدنت شم
می خوام کاری بدم دست خودم که
خودم بهونه ی اومدنت شم
سپردی دست کی پیراهنت رو
که یه عمره برامون نمیاره
چه بوی نرگسی میپیچه اینجا
اگه این باد سرگردون بذاره...
سلام بر مهدی...
علی
Germany
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
سرنگون با نظام های سلفی و تکفیری در جهان
مجتبي
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
واي اگر امام خامنه اي حكم جهادم دهد
به اميد روزي كه ريشه وهابيت ملعون وكثيف از رو زمين بخشكه
انشالله
يا علي
فدایی سیدعلی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
چرا منفی؟!!!
مسلمان
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
خصم اگر با سلاح شب آید****ما همه غیرت آفتابیم
چشم در راه خورشید موعود****شهریاران این انقلابیم

انشا الله میده رهبرمون این پرچم رو دست عزیز فاطمه(س)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
کدوم انسان گیجی منفی داده
علی موسوی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
انشاءالله
کمکی خدای بزرگ
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
امشب از حسرت رویت دگر ارامم نیست ، دلم ارام نگیرد که دلارامم نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
رحمت الله عليهم اجمعين....
سارا
Germany
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
پیروزی بامسلمانان مظلوم است احسنت به حزب الله عراق .خدایارویاورتان باشد.ازدست حقیرهرکمکی برآیدحاضرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
منم هستم
فارض
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
هى جانم.درود خدا بر غيرت و شرف شما جوانان شيعه،بخدا مايه افتخاريد
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
لبیک یا حسین
ناصر گلشن
Latvia
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
دمت گم حزب الله. عراق روی ما را سفید کردی باتو. هستیم. خدا پشت وپناهت.
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
گردانهای حزب الله ایران کجاهستند...؟