۶۰
اختصاصی/

نمونه ای از شستـشوی مغــزی کودکان توسط تروریست ها در مدارس+ تصویر

به نظر می رسد عناصر داعش تصمیم گرفته اند از همان کودکی شستشوی مغزی را آغاز کنند و برای نیروهای آینده خود در مدارس سرمایه گذاری نمایند تا به نوعی خیالشان از تداوم جنبش تکفیری شان راحت باشد نمونه سوالات امتحانی که ارائه شده مربوط به امتحانات نیم سال تحصیلی کلاس اول سلفی و درس آموزش وهابیت است.
کد خبر: ۶۶۲۰۸
۱۴:۵۱ - ۲۶ دی ۱۳۹۲
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، به نظر می رسد عناصر داعش تصمیم گرفته اند از همان کودکی شستشوی مغزی را آغاز کنند و برای  نیروهای آینده خود در مدارس سرمایه گذاری نمایند تا به نوعی خیالشان از تداوم جنبش تکفیری شان راحت باشد نمونه سوالات امتحانی که ارائه شده مربوط به امتحانات نیم سال تحصیلی کلاس اول سلفی و درس آموزش وهابیت است.

س : گزینه مورد نظر را تکفیر کن

1-    سنی     2- شیعی   3- زنان     4- مردان     5- کودکان

س: عبارت زیر را منفجر کن!

برادران شیعه و سنی این کشور با یکدیگر بیعت برقرار کردند (متحد شدند)

س: زیر عبارت صحیح بمب انفجاری قرار بده!

بچه ها هر روز صبح به ( مدرسه، کار، جهاد ، نکاح) می روند

س: آنچه که زیرش خط کشیده شده را درستش (صحیح) کن

سلوی بر طبل می کوبد

س: عبارت اشتباه را بمب گذاری کن

 ارتش دیوار وطن است
ثروت، ملک ملت است
زنان و مردان در حقوق برابرند

س: برادر ما "ابو قتاده" شهید شد و به آسمان پرکشید خداوند به او هزار حوریه بخشید، او تا کنون با 245 نفر انها ازدواج کرده ! چند حوریه باقی مانده اند.

تکبیـــــــــــــــــــــــــــــــر






انتهای پیام/ ز.غ

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۶۰
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۱۸
نظرات بینندگان
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
لعنت الله عیلهم اجمعین
ناشناس
-
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
بابا این یه شوخی بود. پرسشنامه ساختگیه هر چند در عمل بچه ها رو اینجوری آموزش میدن
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
شعار آن ها بچه هاتون را به ما بسپارید فرزند انتحاری تحویل بگیرید
ناشناس
United States of America
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
آنهارا درجهنم تحویل بگیرید!
چون مفتی خودشان (آل شیخ) هم گفت که انتحاری ها در رفتن به جهنم عجله می کنند
صبا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
سوال آخر خیلی خنده دار بود.لعنت بر وهابیت
ناشناس
Canada
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
خدای من این واقعیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

لعنت بر جبت و طاغوت
شاهرخ
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
به نظرم یه سوال رو جا انداختن توی میدان جنگ آیا با خواهرت جهاد النکاح می کنی یا نه پاسخ بلی خیر
آزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
والله دروغ است . یک دلیل ساده : یک نفر در دنیا را نشان دهید که به خودش بگوید وهابی . این گوی و این میدان
من کنتم مولا فهذا علی مولا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
عزیز من مگه خوابی نمی بینی دارن چکار میکنن
طفلی حق داری دیگه واسه شما هم از همین سوالات دادن دیگه
جهاد نکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاح کجای اسلام بود جنگ بدر،احد،خیبر،فتح مکه و....
ناشناس
United Arab Emirates
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
شبکه کلمه
شاهرخ
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
اشتباهی مثبت زدم
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
کجای این خبر اسم وهابی اومده بود.
مطمئنی این خبر را خواندی؟!
درضمن، دلیلتان خیلی دندان شکن بود، من که الآن دندانم شکسته و دارم می رم دندان پزشکی.
ناشناس
Germany
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
یعنی کسی در دنیا پیدا میشه از این وحشی ها طرفداری کنه آقا یا خانم آزاد؟بنده ی خدا تو ایرانی هستی حیف نیست بری طرفدار کسی بشی که نسل گذشتت رو کشتن و به اسارت گرفتن.هرمز که یکی از پادشاه زاده های ایران زمین بود داشت به دست عمر کشته می شد که مولا علی(ع)اجازه نداد.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
تو مثل اینکه خبر رو نخوندی. ایشالله با محمد بن عبداوهاب محشور بشی
جمشید
Germany
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
شما دوست عزیز احتمالا در عصر پاره سنگی زندگی میکنید.
غریب
United Arab Emirates
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
شما شیعه ها روزی نابود می شوید
قسم میخورم
امروز همه ی شما ها به عمر فحش ناموسی میدادی
فردا گردنتان را مزنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
نمونه وطنی یک برادر وهابی
دوستانی که میگن وهابی نداریم تو ایزان توجه کنید
وحشی!!!! جای گردن زدن بیا منطقی صحبت کن دلایلت رو بگو.
منتظر منتقم فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
هیچ غلطی نمی تونی بکنی
حقشه اون نامرد،به خدا قسم اگر روزی دوباره زنده بشه حاضرم جونمو بدم تا اون و هر زبون نفهم دیگری رو نابود کنم
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
ای غریب،شما بز دلها جرات این کار رو ندارید.احتمالا قسمت هم ،قسم به معاویه هست و اجدادش.خدا شما وهابی ها رو لعنت کنه.اسلام شما اسلام آمریکائیه
ناشناس
United Arab Emirates
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
اشتباه میکنی غریبه
چون
العاقبة للمتقین
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
جناب غریب ،
من موندم که شما ها (مخصوصا مفتی هاتون) چطور برای یزید که به پیامبر توهین می کرد و فسق و فجور می کرد و نوه پیامبر و کلی از صحابه را به طرز فجیع کشته حتی جایز نمی دونید که لعنش کنیم !!
ولی برای شیعه هایی که به عمر نهایتا فحش داده باشند ، حکم گردن زدن رو جایز می دونید !!!!!!
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
عمری.
شما مگر علم و غیب دارید که می گویید شیعیان روزی نابود می شوند.(شاید هم نشدند)
شما که می گویید این حرف ها شرک است.
الآن که خودت هم از این حرف های شرک آمیز زدی.
ای مشرک، اگر رفیقات بفهمن که چه چیز بدی گفتی احتمالا همون لحظه گردنتو می زنند.
مشرک==بی عقل=احمق=وهابی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
نجس وحابی ببینم به نظرم بابات و داییت یکین نه و همینطور عمه و مادرت
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
بیا سرش رو بزن حروم زاده
آشنا
Germany
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
این آرزو را با خودت تو گور می ببری مطمئن باش
امیدوارم خودم گردنتا بزنم و تقدیم امام زمان کنم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
شهادت فخر ما وفخر اولیا ماست.راستی اقا وهابیه توروخدا میدونی قبر عمر سعد وشمر وابن زیاد ومتوکل ومامون و ابوسفیان ....کجاست؟
حالا کی نابود شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مکانیک
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
ولید معلم تو کنفراس ژنو2 حرف خوبی زد،گفت:
وهابیت، چهارپایانی در قالب انسان هستند.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
شتر در خواب بیند پنبه دانه

مگه بچه شیر های حیدری مرده باشن تا توی حروم زاده و رفقای زنا زادت این کارو بکنن بد بخت نجس
جمشید
Germany
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
میگم اسم مدرسشونا خوندید؟
نوشته ادارة متوسطه ابوجهل .
آخه وقتی اسم مدرسشون ابوجهل دیگه چه انتظاری میشه داشت!!!!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
چقدر شماها ساده اید .این یک طنز است اخه اسم مردسه را ابوجهل می گذارند یا ماده درسی را تربیت وهابی می گذارند .انها که خود را وهابی نمی دانند تا وقتی امثال شما در میان شیعیان وجود دارد وا اسفا
زینب
Germany
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
کاش شیعه هم زودترکاری میکرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
قبل اینکه اون عکس رو ببینم فکر می کردم جوکه.
منتظر القائم عج
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمدوآل محمد وآخرتابع له علی ذلک الهی به حق الزینب س عجل لولیک الفرج
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
این که مشخص است جوکه ....بالا رانگاه کنید متوسطه ابوجهل...هههه ....
موسوی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
خاک بر سرتون {معلمای وهابی}بااین شدت حماقتتون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
من مطمئنم به لطف الهی اضمحلال این حرامزاده ها نزدیک است.
ناشناس
Germany
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
اَللَّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ ظالِمٍ ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ آخِرَ تابِعٍ لَهُ عَلى ذلِکَ اللَّهُمَّ الْعَنِ الْعِصابَةَ الَّتى جاهَدَتِ الْحُسَیْنِ وَ شایَعَتْ وَ بایَعَتْ و تابعت عَلى قَتْلِهِ اَللَّهُمَّ الْعَنْهُمْ جَمیعاً.
سعید
Germany
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
اللهم العن الجبت و الطاغوت و النعثل و عذبهم عذاباً شدیداً
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
بروگردن باباتوبزن که توروتواین دنیا سرداد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
خداوند به این احمق ها داناتی وآگاهی عنایت فرمایند
معتقد
Germany
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
هرکس وبلاگ داره این عکس و تو بلاگش بذاره تا همه پی به حماقت ای حمارها ببرن
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
دشمن اصلی ما وهابی ها نیستند- به گفته خود قرآن یهودی ها دشمنان اصلی ما هستند- وهابی ها فقط و فقط عامل اسرائیل هستند برای از بین بردن شیعیان
ناشناس
Germany
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
آقا حمید فقط می تونم بگم برات متاسفم
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
سلام-موافقم-همه اینو میگن که وهابیها و سلفیها دست نشانده های اسرائیل و آمریکایند
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
هردو یعنی اسراییل و وهابی دشمن قسم خورده ما هستند برای اونایی که این رو قبول ندارن متاسفم
جمشید
Germany
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
اسرائیل و وهابیت یک روح هستند در دو جسم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
چطوری میفهمند و محاسبه میکنند که با 245 نفر تا به حال ازدواج کرده و نحوه دسترسیشان به این اطلاعات دقیق چگونه است؟ خیلی جالبه.
ناشناس
Germany
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
تو یه تست ِ آی کیو بده! حیفی بقرآن!
مهدی فرزند شیعه
Germany
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
وهابی دیگه مثل کفتار زندگی میکنه درنده هست عقل ندارند این بد بخت ها تو عالم هپروتند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
این عکس براستی واقعی است ؟؟؟
جمشید
Germany
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
پ ن پ
یه شوخی شخصیه!!!!!!
ناشناس
Germany
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
راستی اگر این اهل سنت نبودند شیطان چطور مردم را گمراه میکرد؟
حسین از اندیمشک
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
من میگم خدا انشالله این حرام زاده ها رو با دست خودشون نابود کنه.
. آمین یا رب العالمین.
مجید
Poland
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
البته اگ عربی تون خوب باشه متوجه میشید این سوالات طنزه
برای عوض شدن روحیه خوب بود
یاعلی
ناشناس
Germany
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
بابا معلم عربی!
آزاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
خوب با هم گل میگید و گل میشنوید ، ای قهرمانهای میدان بی رقیب . تعداد نظرات غیر قابل انتشار رو حال بکنید .
ناشناس
Germany
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
حوب که چی!!البته قبول دارم شیعه نیوز نظرات رو پخش نمی کنه خساست به خرج میده
شیعه مرتضی علی علیه السلام
Netherlands (Kingdom of the)
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
اووووووووووه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه .
چقدرررررررررررررررررررررررررررر نظر غیرقابل انتشاااااااااااااااااااااررررررررررررر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شما همیشه انقدر ریاضیتون ضعیفه ه ه هه
ضحی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
آزاد لبریز از آی کیو از کجا معلوم خودت رو نظرات غیر قابل انتشار فرت و فرت کلیک نکردی . ایشالله با آبا و اجداد جهنمی ات به زودی تو جهنم محشور شی.
حسین40
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
یک نکته مهم هرکی میگه در ایران وهابی نیست خیلی اشتباه میکنه متاسفانه وقتی ما خوزستانی ها وقتی به عراق میریم برای زیارت تعجب مینن وبه ما میگویند مگر وهابی ها امام حسین رو قبول دارن متاسفنه چند سالی هست که وهابیت در استان خوزستان رواج پیدا کرده و کشورهی حوزه خلیج فارس خوزستان به عنوان یه استان مستقل از ایران میبینن وفکر میکنن که ما خوزستانی ها وهابی هستیم اما اون نادونا نمیدونن که خوزستان عزیز ورود دروازه شیعه به ایران هست